Pirms spriest par L200 dinamiku, jāatceras, ka šī transportlīdzekļa primārais pielietojums ir vest vai vilkt smagas kravas ne vien pa šoseju, bet arī bezceļa apstākļos. Zem motora pārsega ir 2,4 litru tilpuma četrcilindru alumīnija dīzeļdzinējs, kas pieejams ar 154 vai 181 ZS. Ņemot vērā, ka Mitsubishi diēta ļāvusi samazināt L200 svaru par apmēram 50 kg, arī ražotāja norādītie degvielas patēriņa rādītāji ir zemāki – no 6,4 līdz 7,2 litriem uz 100 km (līdzšinējam modelim – 7,7–8,8 litri/100 km). 154 ZS modelis ir gausāks – 12,2 sekundes līdz 100 km/h.
181 ZS dīzeļmotors ar 430 Nm griezes momentu, kas 0-100km/h paātrinājumu veic 10,4 sekundēs, ļauj gan iekļauties satiksmē uz automaģistrāles, gan veikt apdzīšanas manevrus – ar tukšu kravas kasti.
Sešpakāpju mehāniskā transmisija, ko izstrādājuši paši Mitsubishi inženieri, strādā nevainojumi, savukārt kompānijas Aisin automātiskā pārnesumkārba papildināta ar iespēju manuāli pārslēgt pārnesumus pie stūres.