PLUSI
*Pieņemama cena.(Lēts, salīdzinot konkurentiem)
*Lai gan bagažnieka atvērums nav pārāk liels, tas ir praktiskāks un ietilpīgāks, kā var likties. Nolaižot aizmugurējos sēdekļus iespējams ievietot patiešam lielas lietas. (Vest ledusskapjus, veļas mašīnas utt. bez problēmām.)
*Lai gan priekšējie sēdekļi ir ērti, aizmugurē tie ir pat ērtāki. Trīs pieaugušajiem ir ērti veikt pat lielākus attālumus.
*Pilnpiedziņas sistēma darbojas kā nākas - sniegā vai dubļos tā vienmēr atradīs saķeri.
*Klīrens ir pieņemams(211 mm)
*Ja nepērk oriģinālās detaļas-cena ir pieņemama.
MĪNUSI
*Tākā auto ir lēts, var redzēt kā tas panākts - lētas plastmasas,paneļi mēdz čīkstēt. Plastmasas sliekšni ir tikai izskatam, tie mēdz atlūzt, jo turas uz trausliem plastmasas klipšiem.
*Rūsa ir diezgan sastopama.Auto nepatīk mūsu sālītie ceļi.Rūsa visvairāk pārņem auto apakšu un arī durvju malas. Bagažnieka vāks, motora pārsegs un motortelpa arī mēdz ciest no korozijas.
*Degvielas patēriņs ir augsts (apm. 10l/100km vid.d.p) Arī braucot pa šoseju zemāku patērinju pa 8l/100km neredzēsiet. Šo problēmu protams var apiet uzstādot gāzes iekārtu.
*Lai gan 4x4 strādā labi, dzinējam (MIVEC) patīk augsti apgriezieni. Tas nozīmē, ka braukt lēnam pa apvidu ir grūti, jo uz zemiem apgriezieniem trūkst jaudas/griezes momenta.
*Oriģīnālās detaļas ir dārgas.
*Vāja piekare (bieži jāmaina bukses un stabilizatori)
Kopumā auto lielākais trumpis ir tā zemā cena. Izvairieties no 2x4 modeļiem.Pārbaudiet rūsu, cik nu iespējams.
Raimonds Šics, 08/12/2016