Mitsubishi Pajero reiz bija starp populārākajiem apvidus auto, pateicoties pircējiem, kam bija vajadzīgs liels, praktisks bezceļnieks par krietni pievilcīgāku cenu, nekā, piemēram, Range Rover.
Tomēr laiks rit uz priekšu un apvidus auto segments ir būtiski mainījies.
Daudzi pircēji ir sapratuši, ka viņiem pietiek tikai ar paaugstinātu sēdpozīciju, un to piedāvā gan Mitsubishi ASX, gan Eclipse Cross, savukārt septiņu sēdvietu opcija ir arī Mitsubishi Outlander. Tāpēc izmaksas, kas saistītas ar reālas bezceļu mašīnas uzturēšanu, nenāk Pajero par labu – it īpaši to pircēju acīs, kas par offroad braukšanas prieku zina tikai no You Tube videomateriāliem.
Mitsubishi Pajero joprojām ir savs fanu pulks, un šo cilvēku vairākums dzīvo ārpus Rīgas. Viņi novērtē arī faktu, ka, nebūdams tik liels statusa simbols, kā, piemēram BMW X6, tas īpaši nesatraucas par jaunākajām modes tendencēm un pēdējo “feisliftu” piedzīvojis vien 2016. gadā – pēc vēl viena tikpat mērena atjauninājumu cikla 2012. gadā.
Ja neskaita kosmētiskās izmaiņas, Pajero joprojām ir uzticīgs tiem pašiem mehāniskajiem risinājumiem, kādi bija aktuāli gadsimtu mijā un ir labi pārbaudīti daudzu gadu laikā. Tomēr tas nav vienīgais, pēc kā šobrīd būtu jāvērtē Pajero, it īpaši, salīdzinot ar tādu konkurentu, kā Toyota Land Cruiser.
Lapa 1 no 4