Priekšējā divsviru neatkarīgā balstiekārta un daudzposmu aizmugurējā ass, kas ir aprīkotas ar spirālatsperi, nodrošina to, lai katrs ritenis griežas neatkarīgi no riteņa ass pretējā pusē. Tas nodrošina diezgan vienmērīgu un ērtu braukšanu, kā arī relatīvi drošu automobiļa kontroli jebkuros apstākļos.
Kamēr balstiekārta un stūres reakcija nodrošina tīri labu vadāmību, tomēr Pajero nevienā brīdī neļaus aizmirst par savu svaru. Šī iemesla dēļ ar to vēlams braukt mierīgi, bez steigas, tā vietā tīksminoties par Pajero spēju vilkt 3,5 tonnas smagas piekabes.
Galvenais ir fakts, ka ar Pajero jūs varēsiet lieliski kavēt laiku, iekarojot skarbākās bezceļa trases. Pajero SS4-II pilnpiedziņas sistēma ļauj mainīt piedziņu no ekonomiskā 2WD režīma uz 4WD režīmā jebkurā ātrumā, ja vien tas nepārsniedz 100 km/h – tas ir ideāls risinājums gadījumos, ja ceļa segums pēkšņi ir kļuvis slidens. Kad automobiļa gaita tiek apgrūtināta, iespējams bloķēt centrālo diferenciāli, vienmērīgi sadalot jaudu starp abām asīm, kas uzlabo saķeri ar ceļu un samazina izslīdēšanas risku.
Lai palielinātu Pajero stabilitāti bezceļa apstākļos, ir iespējams ieslēgt pazemināto pārnesumu režīmu – tas gandrīz divkāršo dzinēja bremzēšanu, tādējādi ļaujot Pajero pārvietoties pa stāvām nogāzēm, dziļu sniegu vai bieziem dubļiem.