Testa brauciens

Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Kā ir ar vadītāja pozīciju? Īsumā, tā kopumā ir laba. Jūs atrodaties augstu virs ceļa (augstāk nekā Kia EV6), un sēdekļa novietojums labi saskan ar stūres un pedāļu pozīciju.
Paaugstinātā braukšanas sēdpozīcija nodrošina lielisku apkārtējo pārskatāmību. Arī aizmugurējā redzamība ir pietiekami laba, tāpēc jums nevajadzētu rasties grūtībām brīdī, kad nāksies skatīties pāri plecam. Lai atvieglotu automašīnas novietošanu stāvvietā, Ariya ir aprīkots ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem. Sākumlīmeņa Engage iegūs aizmugurējā skata kameru, bet visi pārējie modeļi - uzlabotu kameru ar 360 grādu skatu no putna lidojuma.
Lai gan Ariya virsbūvei ir stilīga jumta līnija, salonā ir pārsteidzoši daudz vietas. Nissan ir maksimāli palielinājis iekšējo telpu, izmantojot japāņu koncepciju Ma (“tukšās telpas pārvaldība”).
Priekšējos sēdekļos ir pietiekami daudz vietas galvai un kājām arī gariem pasažieriem. Zem centrālā roku balsta ir neliels sīklietu nodalījums ar bezvadu uzlādes paliktni, kā arī pāris krūzīšu turētāji.
Pēc izvēles pieejamais panorāmas jumta stikls pazemina griestu augstumu līdz tādam līmenim, ka aizmugurē gara auguma pasažieriem galva, visticamāk, saskarsies ar griestu apšuvumu. Ja šo opciju tomēr neizvēlaties, tad plašums galvai šeit būs lielāks nekā Kia EV6, atpaliekot vien no Škoda Enyaq.
Ariya aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nedaudz atgāzt, lai uzlabotu komfortu, braucot lielus attālumus. Ja nepieciešams nedaudz vairāk vietas bagāžai, visām versijām ir 60/40 dalījumā nolokāmas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes.
Uz papīra Ariya 466 litru bagāžas nodalījuma tilpums ir mazāks nekā dažiem konkurentiem, taču mums izdevās ietilpināt astoņas rokas somas zem kravas nodalījuma pārsega, kas atbilst BMW iX1 un pārspēj septiņas somas, ko mēs iespieduši EV6.
Izvēloties četru riteņu piedziņu, šī ietilpība samazinās līdz 415 litriem - apmēram tikpat, cik EX40 bagāžniekā. Ja bagāžnieka ietilpība ir galvenā prioritāte, pievērsiet uzmanību Enyaq (585 litri).
Neatkarīgi no tā, kuru apdares versiju izvēlaties, aiz stūres rata atradīsiet 12,3 collu digitālo vadītāja displeju un 12,3 collu informācijas un izklaides tehnoloģiju skārienekrānu paneļa centrā. Augstākajā aprīkojuma versijā būs arī head-up displejs.
Informācijas un izklaides sistēmas ekrāns “iesilst” lēni, un tam ir tāda pati novecojusi grafika kā aizgājušajiem Nissan automobiļu modeļiem, tādejādi iepaliekot no lielākās daļas konkurentu.
Tomēr informācijas un izklaides funkciju šeit netrūkst, tostarp Android Auto (ar vadu) un Apple CarPlay (bezvadu), DAB radio un iebūvēta satelītnavigācija. Bezvadu tālruņa uzlāde ir standarta aprīkojumā visās versijās, izņemot sākumlīmeņa Engage. Standarta skaņas sistēmai ar sešiem skaļruņiem trūkst “muskuļu”, bet Bose sistēma ar 10 skaļruņiem (standarta aprīkojumā Evolve komplektācijā) nodrošina daudz labāku skaņas kvalitāti.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
BYD Sealion 7 |
€ 47 810 |
![]() |
||
BYD Seal |
€ 46 930 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Inster |
€ 25 990 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
Hyundai Inster ir lielisks kompaktais elektromobilis, kas nodrošina ērtu braukšanu, konkurētspējīgu cenu un garāku akumulatora darbības diapazonu nekā konkurenti. Mēs uzskatām, ka tā ir lieliska izvēle pircējiem, kas meklē …
Auto tests
BYD Sealion 7 nav tik labi vadāms kā izcilākie savā klasē, taču citādi tas ir pārliecinošs elektriskais SUV. Tam ir pārdomāts un praktisks interjers, klusas braukšanas manieres, konkurētspējīga cena un bagātīgs aprīkojuma …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …