Testa brauciens

Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Tie, kuriem bijusi iespēja izbraukt ar pirmās paaudzes Juke, iespējams atceras, ka stūri varēja regulēt tikai augstumā, nevis dziļumā.
Dažiem vadītājiem tas sagādā īstas galvassāpes, tāpēc jaunajam modeli stūre bīdās arī uz iekšu un āru. Kombinācijā ar ērtu pedāļu novietojumu, iekārtoties pie Juke stūres būs viegli. Garākos ceļojumos varētu traucēt jostas vietas regulēšanas trūkums.
Ja viens no iemesliem, kādēļ izskatāt mazos SUV, ir to paaugstinātā sēdpozīcija, tad ir vērts atzīmēt, ka Juke vadītāji sēž nedaudz augstāk virs zemes kā daži konkurenti, to skaitā arī Škoda Kamiq.
Apkārtējā pārskatāmība ir visai laba, ko daļēji var izskaidrot ar augstāku sēdpozīciju un sašaurinātām priekšējām statnēm.
Mazāk iepriecinošs ir skats uz aizmuguri. Masīvās aizmugures statnes un mazais aizmugures stikls ierobežo skatu. Acenta un augstākiem aprīkojuma līmeņiem būs atpakaļskata kamera, atvieglojot auto novietošanu stāvvietā.
Tekna versijā tiks piedāvāta arī 360 grādu monitors, ļaujot skatīties uz automašīnu no putna lidojuma.
Priekšā sēdošajiem par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas. Virs braucēju galvām ir daudz brīvas telpas, turklāt sēdekļus var pabīdīt tālu uz aizmuguri. Zem roku balsta atradīsies vieta dažādām sīklietām, bet turpat līdzās būs divi glāžu turētāji.
Aizmugurējiem pasažieriem būs daudz brīvas vietas kājām. Pat, ja esat gara auguma, ceļgaliem nebūs jāberzējas pret priekšējiem sēdekļiem. Slīpā jumta līnija nedaudz ierobežojusi telpu virs galvas, taču vidēja auguma braucējiem tas netraucēs.
Ņemot vērā augsto logu līniju un šauros stiklus, kopējā telpa šķiet šaurāka kā Škoda Kamiq vai Volkswagen T-Roc.
Visiem Juke aizmugures sēdekļu atzveltnes var nolocīt 60:40 proporcijā, kas būs ērts risinājums, ja nepieciešams pārvadāt garus priekšmetus.
Aizmugures sēdekļus nav iespējams pabīdīt turp un atpakaļ kā Volkswagen T-Cross, taču mazo SUV klasē tā ir reti sastopama ekstra, tāpēc liela daļa pircēju to neuzskatīs par nozīmīgu trūkumu.
Kvadrātveida bagāžnieka nodalījuma forma būs ērta ikdienas vajadzībām un visiem Juke būs pieejama grīda ar maināmu augstumu. Augstākajā pozīcijā vairs netraucēs ielādes slieksnis, turklāt, nolaižot sēdekļu atzveltnes, tiks izveidota līdzena grīda.
Interesanti, ka bagāžas nodalījuma ietilpība ir gandrīz tikpat liela kā izmēros brangākajam Nissan Qashqai, taču vēl vairāk mantas varēs sakraut Škoda Kamiq, Volkswagen T-Cross un T-Roc.
Bāzes versijā būs pavisam vienkārša multimediju sistēma ar vienkrāsainu ekrānu, Bluetooth savienojumu, DAB radio funkciju un USB ligzdu.
Mēs ieteiktu izvēlēties vismaz Acenta aprīkojumu, kurā ietilpst 8,0 collu skārienjūtīgais ekrāns ar Apple Carplay un Android Auto.
Displeja izšķirtspēja varēja būt nedaudz labāka, turklāt dažbrīd ekrāns uz mūsu darbībām reaģē novēloti. Dažas no ikonām ir nedaudz par mazu, lai tās būtu ērti izmantot brauciena laikā. Raugoties no pozitīvās puses, astoņu skaļruņu Bose audiosistēma, kas pieejama Tekna un N-Design versijās, ir viena no labākajām savā klasē.
Mums šķiet, ka N-Connecta ir prātīgākā izvēle. Vidējā līmeņa aprīkojums ietvers stūri ar ādas apdari, ko papildina klimata kontrole un inteliģentā atslēga ar dzinēja iedarbināšanas funkciju.
Tekna versijai būs 19 collu vieglmetāla diski, apsildāmi priekšējie sēdekļi, adaptīvā kruīza kontrole un dažādas citas komforta sistēmas.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Hyundai ir paveicis neticamu darbu, uzlabojot Kona krosoveru. Tagad tas ir efektīvs, ietilpīgs un ļoti labi aprīkots mazais SUV, kas pircējiem šķiet patiesi pievilcīgs. …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …
Auto tests
Subaru Forester ir izturīgs ģimenes apvidus automobilis ar komfortablu gaitu un plašu salonu, turklāt tas ir spējīgs doties arī sarežģītā apvidū. Jāņem gan vērā, ka konkurentu cenu piedāvājums varētu šķist …