Auto tests
Škoda
Yeti
Laba alternatīva ģimenes hečbekam.Pilnpiedziņas versija ir pārsteidzoši spējīga bezceļa apstākļos. …
Atjauninātā otrās paaudzes Qashqai salonā ir pieejama jauna, lielāka izmēra stūre ar trapeces formas apakšdaļu, kas atvieglo iekāpšanu, turklāt uz tās ir vairāk pogu, ļaujot efektīvāk manipulēt ar auto informācijas un izklaides sistēmas funkcijām. Tekna+ ir arī elektroniski regulējama muguras lejasdaļas atbalsta kontrole vadītāja sēdeklim, kuram tagad ir arī atmiņas funkcija, tomēr stūres kolonnas dziļuma un leņķa regulēšana joprojām ir tikai manuāla. Nav šaubu, ka lielākajai daļai pircēju nebūs grūti iekārtoties Qashqai vadītāja pozīcijā. Ceļa pārredzamība ir laba, taču redzamību uz aizmuguri ierobežo masīvie jumta balsti, tāpēc distances sensori vai atpakaļskata kamera šķiet ļoti vēlama papildaprīkojuma opcija. Diemžēl, standarta aprīkojumā to nav, taču dārgākajās modifikācijās pieejama pat automātiskā parkošanās sistēma. Papildaprīkojumā ir arī jaunākā Nissan Connect infosistēma, kurai gan nav pieejams Apple CarPlay vai Android Auto savienojums viedtālruņiem – kā dažos konkurentu auto.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūks, arī aizmugures sēdekļu rindā ir vieta diviem pieaugušajiem (trešais nebūs diez ko laimīgs), bet aiz tās - bagāžas nodalījums ar dažādās konfigurācijās regulējamu grīdu un sīklietu nodalījumiem. Ir vērts piebilst, ka panorāmas stikla jumts varbūt izklausās kā laba opcija, taču reālajā dzīvē tas padara griestus nedaudz zemākus – priekšā sēdošie gan to jutīs mazāk, nekā pasažieri aizmugures sēdeklī. Nolokot aizmugures sēdekļu atzveltnes (proporcija 60:40) pilnīgi līdzenu kravas nodalījuma grīdu nevar izveidot, taču atzveltņu leņķis nav izteikti liels, lai tā būtu kritiska problēma. Tiesa gan, aizmugures sēdekli nevar bīdīt uz priekšu vai atpakaļ kā dažiem konkurentiem. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 430 litri, taču papildaprīkojumā pieejamais sabvūfers to samazina līdz 401 litram.
Jaunais Tekna+ aprīkojuma līmenis papildinājis Qashqai ar vēlamām komforta aprīkojuma ekstrām, pietuvinot to tādiem konkurentiem kā izmēros lielākajam VW Tiguan vai elegantākajam Audi Q3, tiesa gan tas padara Qashqai diezgan dārgu. Jau bāzes versija Visia ir tīri labi aprīkota, taču reālajā dzīvē pircēju vairākums gribēs vēl arī citas ekstras, tāpēc mēs rekomendējam izvēlēties plašāk aprīkotu Qashqai – piemēram, Accenta līmeni, jo īpaši, lai palīdzētu noturēt tā vērtību. Mūsu favorīts šajā ziņā ir N-Connecta, kas piedāvā labāko cenas un aprīkojuma līdzsvaru.
€
Auto tests
Laba alternatīva ģimenes hečbekam.Pilnpiedziņas versija ir pārsteidzoši spējīga bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Komfortabls, jautrs un labi aprīkots krosovers, kura hibrīda modifikācijas būs saprātīga izvēle autoparku īpašniekiem. Jaunais 2,0 litru hibrīda dzinējs ir jaudīgāks un dinamiskāks, itin labi piestāvot C-HR raksturam, taču …
Auto tests
Škoda Karoq ir vienkārši ideāls ģimenes krosovers – komfortabls un ļoti praktisks. …
Auto tests
Ietilpīgāks, nekā līdzšinējais modelis, turklāt paaugstinātais klīrenss un pilnpiedziņa rada papildus drošības sajūtu ziemā. Retro stilam noteikti netrūks fanu, taču par šo cenu ir atrodamas labākas alternatīvas šajā …