Testa brauciens
Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Nissan Qashqai var iegādāties ar vienu no diviem 1,3 l MHEV benzīna dzinējiem vai e-Power versiju, kurā 1,5 litru motors tiek izmantots kā elektriskais ģenerators, nevis darbina riteņus. Transmisiju izvēle sastāv no sešpakāpju M/T vai septiņu pakāpju A/T.
Vieglā hibrīda agregāts, kas pieejams 140 un 158 ZS modifikācijās, ir mazliet gauss pie zemiem apgriezieniem un nedaudz saminstināsies brīdī, kad būs nepieciešams straujāks paātrinājums.
Jaudīgākā versija 100 km/h sasniegs 9,2 sekundēs, bet 140 ZS agregāts šo spurtu paveic 10,1 sekundē. Vieglajam hibrīdam pieejama arī 4WD pilnpiedziņas versija, taču, ja vien jums tā nav patiesi nepieciešama, mēs ieteiktu izvēlēties priekšpiedziņu, jo starp abiem modeļiem nemaz nebūs iespējams pamanīt atšķirību veiktspējas ziņā.
Piedāvājuma augšgalā atrodas Qashqai e-Power, kas ir izstrādāts, lai ļautu cilvēkiem ienirt elektrisko automobiļu pasaulē bez uzlādes un bažām par akumulatora darbības laiku. Tā benzīna dzinēja uzdevums ir tikai ģenerēt enerģiju akumulatoram, bet elektromotors darbina priekšējos riteņus, nodrošinot tūlītēju paātrinājumu. Kopējā jauda ir 190 ZS, kas nodrošina 0-100 km/h paātrinājumu 7,9 sekundes.
Nissan vēlas, lai mēs ticētu, ka Qashqai ir jautri vadīt. Tas ir labs ikdienas automobilis, taču ne tik atraktīvs kā daži konkurējošie ģimenes SUV, tostarp Seat Ateca un Toyota C-HR.
Mēs vēlētos nedaudz labāku atgriezenisko saiti no stūres, lai vadītājam būtu labāka izpratne par priekšējo riteņu pozīciju. Vieglā stūres iekārta ir noderīga tiem, kuri bieži brauc pilsētā, taču uz šosejas būtu vēlami stingrāki regulējumi.
Lai gan virsbūves svārstības ir lielākas nekā Ateca modelī, Qashqai prot saglabāt savu stāju, un, ja nepieciešams braukt ātrāk, tas nodrošina pietiekamu saķeri ar segumu.
Qashqai ir pieejami vieglmetāla diski ar izmēru no 17 līdz 20 collām, un jūsu izvēle būtiski ietekmēs braukšanas komfortu. Mūsuprāt, vispiemērotākie ir 18 collu riteņu diski, kas ir iekļauti mūsu iecienītākajā N-Connecta aprīkojumā. Šādā kombinācijā balstiekārta labi tiek galā ar nelīdzenām virsmām pie neliela ātruma, un komforta ziņā tā neatpaliek no Škoda Karoq.
Ja jums ir svarīgs komforts, mēs iesakām izvairīties no 19 un 20 collu diskiem. Tiklīdz Qashqai tiek uzstādīti lielizmēra diski, salonā sēdošie izteiktāk sajutīs zem riteņiem esošās bedres un aku vākus.
Ja izvēlaties N-Design, Tekna+ versiju vai pilnpiedziņas modeli, Qashqai iegūs sarežģītāku balstiekārtu, kas palīdzēs mazināt lielāku riteņu ietekmi uz komfortu.
Neatkarīgi no tā, kuru dzinēju izvēlaties, Qashqai ir rāms pie zemiem apgriezieniem. Brīdī, kad vēlaties veiklāk tikt uz priekšu, tas tāpat ir klusāks nekā Ateca un Karoq benzīna dzinēji. 19 vai 20 collu riteņu riteņu troksnis būs dzirdams, braucot pār bedrēm un asākiem izciļņiem, un tie arī rada diezgan lielu ceļa troksni uz šosejas (18 collu diski ir daudz klusāki). Atskaitot nelielu vēja radīto troksni, ko uz šosejas rada lielie sānu spoguļi, salonā valda miers.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Suzuki SX4 S-Cross ir ietilpīgs un praktisks ģimenes auto ar mazām lietošanas izmaksām. …
Auto tests
Peugeot 2008 ir patiesi elegants interjers, bet zem motora pārsega atrodas efektīvi benzīna un hibrīda dzinēji. Izvēlieties PureTech 100 ar Allure aprīkojumu, lai iegūtu vislabāko kompromisu attiecībā uz cenu un standarta …
Auto tests
Land Rover Discovery Sport ir kompakts, bet praktisks SUV, kura galvenās iezīmes ir komforts un spēja pārvietoties arī bezceļa apstākļos. …