Testa brauciens
Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Nissan Qashqai vadītāja sēdpozīcija ir lieliska. Sēdeklis ir ne tikai ērts, bet arī harmoniski saskan ar pedāļu un stūres novietojumu. Visām versijām, izņemot sākumlīmeņa Acenta, ir divos virzienos elektriski regulējams jostasvietas balsts, bet Tekna+ modeļiem ir elektriskā regulēšana ir pat četros virzienos. Tāpat Tekna+ modelim ir sēdekļu atmiņa un trīs režīmu masāžas funkcija.
Sēdpozīcija ir augstāka nekā parastā hečbekā (vai Seat Ateca), un to novērtēs vairums SUV fanu.
Panelī izveidoti gaumīgi gaisa kondicioniera vadības elementi, kurus ir viegli lietot arī braukšanas laikā. Ja izvēlaties N-Connecta apdari vai augstāku, 7,0 collu digitālais vadītāja displejs un analogās instrumentu ciparnīcas tiek aizstātas ar pilnībā digitālu 12,3 collu displeju, kas ir spilgts un viegli salasāms. Tekna un Tekna+ modeļi ir aprīkoti ar 10,8 collu head-up displeju.
Nissan Qashqai priekšējos sēdekļos ir vairāk nekā pietiekami daudz vietas kājām un galvai, lai ērti varētu sēdēt arī gara auguma cilvēki. Tā tas ir pat tad, ja izvēlaties modeļus ar panorāmas stikla jumtu, kas mazliet samazina telpu virs galvas.
Arī salona platums vērtējams ar pluss zīmi - pat platiem regbija spēlētājiem nebūs jāuztraucas par pastāvīgu berzēšanos ar pleciem.
Iekāpšana un izkāpšana no Qashqai aizmugurējiem sēdekļiem ir vienkārša, pateicoties plašajam aizmugurējo durvju atvērumam. Tas būs īpaši patīkams bonuss tiem, kuriem ikdienā ir jāiesēdina jaunās atvases bērnu sēdeklīšos.
Aizmugurējie sēdekļi ir pietiekami plaši un komfortabli, ja par piemēru ņemam ģimenes SUV standartus. Divi 1,80 m cilvēki šeit jutīsies ļoti ērti, turklāt abiem ārējiem pasažieriem ir pietiekami daudz vietas galvām (īpaši, ja izvairāties no versijām ar panorāmas jumtu), kā arī pietiekami daudz vietas ceļgaliem un kājām.
Ja aizmugurē regulāri jāved trīs pieaugušie, izmēģiniet Seat Ateca vai Škoda Karoq, kas būs nedaudz ietilpīgāki, vai patiesi lielo Hyundai Tucson.
Qashqai aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir salokāmas tradicionālajā 60/40 dalījumā, nevis universālākā 40/20/40, ko piedāvā konkurenti, tostarp Audi Q3.
Sēdekļiem nav nekādu citu noderīgu funkciju, piemēram, to nav iespējams pabīdīt uz priekšu vai atpakaļ. Dažas Škoda Karoq versijas nodrošina šo iespēju un pat ļauj pilnībā izņemt aizmugurējos sēdekļus.
Qashqai 504 litru ietilpīgais bagāžnieks nepiedāvā tik daudz vietas bagāžai kā Ateca vai Karoq, taču starpība būs diezgan maza.
Mūsu iecienītajā N-Connecta aprīkojuma versijā ietilpst teju viss, kas būs nepieciešams. Ekstru vidū ir jumta reliņi, stūre ar ādas apdari, 360 grādu apkārtskata kamera, LED lukturi un citi labumi.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …
Auto tests
Citroën C5 Aircross ir racionāls ģimenes apvidus automobilis, jo īpaši, ja izvēlaties 1,2 litru benzīna dzinēju. Tam ir daudz priekšrocību, bet, ja vēlaties greznu interjeru, veiklu vadāmību vai septiņas sēdvietas, ir vērts …