Testa brauciens

Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Nissan X-Trail ir iespējams iegādāties ar divu veidu hibrīda tehnoloģiju. Pirmais no tiem ir vieglais hibrīds - MHEV. Šajā versijā 163 ZS jaudu saražo 1,5 litru benzīna dzinējs ar turbokompresoru, pievienojot tam nelielu elektromotoru efektivitātes palielināšanai.
Šāda kombinācija ir pietiekami dinamiska normālai braukšanai, jo 0-100 km/h paātrinājums tiek veikts mazāk nekā 10 sekundēs, taču, ja steidzaties, dzinējam būs jāstrādā diezgan intensīvi. Jāatzīst, ka jaudas padeve ir mazliet gausa un novēlota, ko daļēji var izskaidrot ar automātiskās transmisijas reakciju.
Tieši šeit nāk talkā 204 ZS e-POWER. Tā 1,5 litru benzīna turbokompresora motors nekādā veidā nav savienots ar riteņiem - tā vietā tas uzlādē akumulatoru, kas ar elektromotora palīdzību dzen uz priekšu automobili. Rezultātā tas brauc gandrīz kā elektromobilis, iegūstot tūlītēju paātrinājumu no starta līnijas. Ja vēlaties vēl vairāk zirgspēku, ir pieejams četru riteņu piedziņas e-4ORCE variants ar 213 ZS. Tam ir divi elektromotori, palīdzot 100 km/h sasniegt 7 sekundēs.
Ja jūs dodat priekšroku automašīnām ar mīkstāku balstiekārtu, X-Trail jums patiks. Tas ir daudz komfortablāks nekā Mazda CX-60 un Peugeot 5008, un uz šosejas ceļa nelīdzenumi būs nedaudz mazāk jūtami nekā Hyundai Santa Fe.
X-Trail pašapziņu spēs iedragāt tikai pašas lielākās bedres. Neraugoties uz mīksto balstiekārtu, tas ir arī labi vadāms, ierobežojot virsbūves svārstības un “peldēšanu” uz ceļa - abas šīs likstas nāksies piedzīvot pie Citroën C5 Aircross stūres.
18 collu vieglmetāla diski ir standarta aprīkojumā Acenta un N-Connecta versijās, nodrošinot vēl mīkstāku gaitu. Ja komforts ir jūsu prioritāte, iesakām izmēģināt arī Škoda Kodiaq, kas šajā jomā ir ļoti spēcīgs.
Ja salonā vēlaties maksimālu klusumu, vēlams izvēlēties e-POWER tehnoloģiju, nevis vieglā hibrīda MHEV. Braucot kruīza režīmā, tas ir viens no klusākajiem lielajiem SUV.
Viena pārnesuma elektriskā piedziņa nozīmē to, ka motors ieslēdzas, lai uzlādētu akumulatoru ar nemainīgu apgriezienu skaitu. Ja agrāk šī tehnoloģija brauciena laikā radīja pastāvīgu troksni, tad pēc jaunākās modernizācijas tas ir diezgan kluss pat tad, kad brauksiet dinamiski. MHEV nav ne tuvu tik vienmērīgs.
Neatkarīgi no tā, kuru versiju izvēlaties, vēja vai ceļa radītais troksnis salonā būs dzirdams pavisam nedaudz. e-POWER modelim ir reģeneratīvā bremzēšana, lai palīdzētu atgūt akumulatora enerģiju, taču atšķirībā no dažiem hibrīdautomobiļiem tā ir viegli pielāgojama vadītāja braukšanas manierei. Tāpat pieejams arī e-Pedal režīms, kas maksimāli palielina reģenerācijas efektivitāti – tiklīdz akseleratora pedālis tiks atlaists, X-Trail visai strauji samazinās ātrumu.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 122 808 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Varētu domāt, ka nav objektīvu iemeslu, lai iegādātos G-klasi, taču šis SUV sniedz daudz emociju. Tas ir ārkārtīgi spējīgs nelīdzenā apvidu, taču uz līdzena ceļa vairums konkurenti būs labāki, turklāt arī ievērojami …
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
BMW ir labs uz ceļa un lietojams arī bezceļa apstākļos. Degvielas ekonomija ir iespaidīga, salīdzinot ar šīs klases standartiem. Žēl, bet trokšņu izolācija varēja būt labāka. …
Auto tests
Hilux ir leģendāra izturība un stabila tālākpārdošanas vērtība. Arī modernizētais modelis domāts kā auto nopietnam darbam smagos ceļa apstākļos, taču tas lieti noder arī kā ikdienas transportlīdzeklis aktīva …