Testa brauciens

Nissan Qashqai pirmais testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Visos Nissan X-Trail aprīkojuma līmeņos iespējams regulēt vadītāja sēdekļa augstumu, kā arī elektriski pielāgot jostasvietas atbalstu, savukārt stūres pozīciju var regulēt gan horizontāli, gan vertikāli. Sākot ar Tekna versiju, X-Trail iegūs arī elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus ar atmiņas funkciju.
Mērinstrumentu panelis ir pārskatāms un loģiski izkārtots, un visas vadības ierīces ir viegli aizsniedzamas. Ierīču vadības pogas un slēdži ir lieli un ērti lietojami arī braukšanas laikā.
Lai gan daudzi automobiļi ir atteikušies no fiziskām gaisa kondicionēšanas sistēmu vadības ierīcēm, mums patīk, ka X-Trail ir aprīkots ar lielām pogām un rotācijas kontrolieriem. Šāds risinājums ir krietni ērtāks brauciena laikā, salīdzinot ar situāciju, kad nepieciešamās izvēlnes ir jāmeklē informācijas un izklaides sistēmas skārienjūtīgajā ekrānā.
Salīdzinot Nissan X-Trail ar konkurentiem, tostarp Hyundai Santa Fe un Kia Sorento, redzēsiet, ka priekšā sēdošajiem ir nedaudz mazāk vietas galvai. Neskatoties uz to, šis ir liels SUV, tāpēc brīvā telpa tajā ir pietiekami daudz, un pat gara auguma braucējiem nebūs jājūtas neērti.
Atbilstoši X-Trail mērķauditorijai, kas ir piedzīvojumus alkstošas ģimenes, salonā ir vairākas sīklietu uzglabāšanas vietas, tostarp divi krūzīšu turētāji viduskonsolē, liela telpa zem viduskonsoles, pienācīga izmēra durvju kabatas un dziļš glabāšanas nodalījums vidējā roku balstā.
Durvju atvērums ir ļoti plašs, un sēdekļi ir novietoti augstu, padarot X-Trail par labu izvēli tiem, kam parasti ir grūti iekāpt automašīnā un izkāpt no tās. Piekļuve aizmugurējiem sēdekļiem ir ērta, jo durvis atveras gandrīz 90 grādu leņķī, tādējādi atvieglojot bērna ievietošanu sēdeklītī.
Trešās rindas sēdvietās var iekārtoties arī pieaugušie, taču tikai uz neilgu laiku. Ja sestā un septītā sēdvieta jums ir svarīga, tad Kia Sorento un Peugeot 5008 šeit piedāvās daudz lielāku komfortu.
X-Trail aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolaižamas 60/40 dalījumā, ja vien neizvēlaties Tekna un Tekna+ aprīkojuma līmeņus, kas piedāvā daudz universālāku 40/20/40 dalījumu (tāpat kā Peugeot 5008 un Škoda Kodiaq). Tiklīdz tiek nolaistas sēdekļu atzveltnes, tā tiek iegūta līdzena grīda.
X-Trail bagāžnieka ietilpība ir 585 litri vai 575 litri, ja izvēlaties e-POWER versiju. Salīdzinājumam: Hyundai Santa Fe Hybrid bagāžnieka ietilpība ir 725 litri, Kia Sorento, kura bagāžniekā var ievietot 11 rokas bagāžas koferus, ietilpība ir iespaidīga - 813 litri, bet Peugeot 5008 bagāžnieka plašums ir 916 litri.
Pat bāzes versija X-Trail modelim ir jau bagātīgi apgādāta ar ekstrām, tāpēc mēs iesakām izvēlēties Acenta aprīkojuma līmeni, kas ietver 18 collu diskus, trīs zonu klimata kontroli, 8" NissanConnect displeju, bezvadu tālruņa lādētāju, LED lukturus, apsildāmu vējstiklu un citus labumus.
Nākamais līmenis ir N-Connecta, kam ir 12,3" informācijas, izklaides, audio un navigācijas sistēmas ekrāns ar Nissan savienojamības pakalpojumiem, bezvadu Apple CarPlay un Android Auto, inteliģentā atslēga ar autovadītāja atmiņas funkciju un citas ekstras.
Vēl ir Tekna un Tekna+, kas kalpo kā divas izsmalcinātākās aprīkoja versijas, kas papildina iepriekšminēto ar inteliģento atslēgu ar autovadītāja atmiņas funkciju, priekšējo LED lukturu adaptīvo tālo gaismu palīgsistēmu, 19 vai 20 collu diskiem utt.
€
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR?Kopš ikoniskā Nissan Patrol …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Pēdējos gados strauji pieaugot elektrisko modeļu piedāvājumam, e-mobilitātes …
Testa brauciens
Nissan Ariya ir firmas pirmais elektriskais SUV automobilis. Tam ir dažādas ietilpības baterijas un dažādas …
Testa brauciens
Mēģinājumi savienot elektromotoru un iekšdedzes dzinēju tā, lai otrais tikai ražotu …
Testa brauciens
X-TRAIL projektēšanā izmantota jau pazīstamā CMF-C/D platforma, tāpēc tam ir tāda pati …
Testa brauciens
Jaunais Nissan Qashqai ar mums ir jau krietnu laiku, bet ko mēs par to zinām? Kamēr neesam …
Testa brauciens
TV Autoziņu lielajā testā šoreiz jauno Nissan Qashqai izaicinās pieci cienīgi pretinieki - Hyundai Tucson, Renault …
Testa brauciens
Jūlija sākumā Somijā norisinājās nu jau kādu laiku nebijis pasākums – klātienes prezentācija jaunam auto …
Audi Q7 |
€ 62 500 |
![]() |
||
BMW X5 |
€ 56 750 |
![]() |
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
![]() |
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
![]() |
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
![]() |
||
Mercedes-Benz G-klase |
€ 122 808 |
![]() |
||
Nissan X-Trail |
€ 32 490 |
![]() |
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
![]() |
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
![]() |
||
Toyota Land Cruiser |
€ 74 900 |
![]() |
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …
Auto tests
Land Rover Discovery ir liels, ietilpīgs apvidus auto, kas, atšķirībā no daudziem konkurentiem, spēj pārvietoties arī reālos bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Varētu domāt, ka nav objektīvu iemeslu, lai iegādātos G-klasi, taču šis SUV sniedz daudz emociju. Tas ir ārkārtīgi spējīgs nelīdzenā apvidu, taču uz līdzena ceļa vairums konkurenti būs labāki, turklāt arī ievērojami …
Auto tests
Jaunais Toyota Land Cruiser ir fantastisks apvidus auto, un tam vajadzētu būt arī ļoti uzticamam. Tiesa, tas ir visai dārgs, un, ja jūs nekad nedosities bezceļos, jums, visticamāk, būs izdevīgāk izvēlēties kādu no ērtākām …