Auto tests
Ford
C-Max MPV
Ford C-Max ir lielisks kompaktais minivens tiem, kam patīk braukt un nav nepieciešamība pēc septiņvietīga auto. …
1,5 litru 130 ZS dīzeļdzinējs ir jaudīgākais klāsta pārstāvis. To nevarētu nosaukt par īstenu raķeti, taču jau zemā un vidējā apgriezienu diapazonā tas garantē pietiekamu vilkmi arī brīdī, kad kalnainā apvidū dosieties ar ģimeni un piekrautu bagāžnieku. 75 un 100 ZS modifikācijas būs vairāk piemērotas izmantošanai pilsētas robežās. Apdzīšanas brīdī uz šosejas tie negarantē tik veiklu paātrinājumu, rodot nepieciešamību meklēt zemāku pārnesumu. Kā alternatīvu var izvēlēties 1,2 litru benzīna motoru ar 110 un 130 ZS. Iegādes brīdī tas ir lētāks nekā dīzeļdzinēji un nodrošina pietiekami labu dinamiku. Mūsu pieredze ar šo agregātu citos modeļos gan liecina, ka tam nepieciešami augsti motora apgriezieni, lai veikli spētu kustēties.
Combo Life ir veidots tā, lai tas spētu vienlīdz labi vest gan pasažierus, gan pārvadāt kravu. Tas izmanto tos pašus relatīvi izsmalcinātos balstiekārtas risinājumus, kas atrodami arī Grandland X un Peugeot 3008 modeļos. Šāds piegājiens devis rezultātu - uz ceļa šis MPV uzvedas nevis kā 80. gadu mikroautobuss, bet gan vairāk līdzinās krosoveram. Mīkstā balstiekārta veiksmīgi tiek galā ar lielāko daļu ceļa nelīdzenumu kā uz lielceļa, tā arī pilsētvidē. Lielākas bedres var nedaudz izšūpot Combo Life no tā rāmās gaitas, taču kopumā šis ir viens no komfortablākajiem MPV savā segmentā. Gaita nebūs tik pārliecinoša kā Ford S-Max vai VW Touran, taču līkumos tas pārlieku nešūpojas un nodrošina pietiekamu saķeri. Izvēloties mehānisko transmisiju, pilsētas sastrēgumos būs jāpierod pie smagnējā sajūga. Šo problēmu atrisina astoņpakāpju automāts, taču to vēl neesam izmēģinājuši.
Salīdzinot ar konkurentiem, Combo Life 1,5 l dīzeļdzinējs ir diezgan civilizēts un brauciena laikā par sevi daudz neatgādina. Tomēr, ja izvēlēsieties tā mazjaudīgākās modifikācijas, iekļaušanās ātrākā satiksmes plūsmā prasīs augstākus motora apgriezienus ar visām no tā izrietošajām sekām. Tāpat salonā dažbrīd būs saklausāmi arī pretvēja trokšņi, ko rada augstā un robustā Combo Life virsbūve.
€
Citroen Nemo Multispace |
€ 12 480 |
|
||
Citroen Berlingo |
|
|
||
Fiat 500L MPV |
€ 14 460 |
|
||
Fiat Freemont |
€ 25 417 |
|
||
Fiat Doblo Combi MPV |
€ 14 874 |
|
||
Ford Galaxy minivens |
€ 28 000 |
|
||
Ford S-Max minivens |
€ 27 220 |
|
||
Ford C-Max MPV |
€ 16 390 |
|
||
Ford Grand C-Max MPV |
€ 17 530 |
|
||
Ford B-Max MPV |
€ 13 100 |
|
||
Ford Tourneo Custom MPV |
€ 20 530 |
|
||
Ford Tourneo Connect MPV |
€ 18 760 |
|
||
Mercedes-Benz B-Klase |
€ 26 830 |
|
||
Mercedes-Benz V-Klase |
|
|
||
Nissan NV200 Combi MPV |
€ 17 400 |
|
||
Opel Meriva MPV |
€ 13 209 |
|
||
Opel Zafira Tourer |
€ 17 676 |
|
||
Opel Combo Life |
€ 15 428 |
|
||
Peugeot Traveller |
€ 23 700 |
|
||
Peugeot Rifter |
€ 17 800 |
|
||
Seat Alhambra MPV |
€ 26 790 |
|
||
Toyota Prius+ |
€ 34 700 |
|
||
Toyota Proace Verso |
€ 21 350 |
|
||
Volkswagen Sharan MPV |
€ 27 177 |
|
||
Volkswagen Touran MPV |
€ 20 810 |
|
||
Volkswagen Golf Sportsvan MPV |
€ 18 006 |
|
Auto tests
Ford C-Max ir lielisks kompaktais minivens tiem, kam patīk braukt un nav nepieciešamība pēc septiņvietīga auto. …
Auto tests
Ford Grand C-Max ir lielisks minivens tiem, kam patīk braukt. Tagad tas arī ieguvis vēl ekonomiskākus dzinējus. …
Auto tests
Berlingo ir Citroen mēģinājums apvienot minivena praktiskumu ar krosovera dizaina iezīmēm - protams, ja tev nepieciešams tikai praktiskums, tad tu var izvēlēties, piemēram Ford Tourneo Connect vai Peugeot Partner, taču Berlingo …
Auto tests
Lielāko daļu vajadzību iespējams apmierināt arī ar mazākiem un lētākiem MPV, kā, piemēram Peugeot 5008, taču Sharan ir lieliska izvēle, ja jums nepieciešama vieta 7 pieaugušajiem. …