Corsa balstiekārta veiksmīgi absorbē bedres un aku vākus, tomēr dažas ceļu nepilnības tam sagādā vairāk grūtības kā Peugeot 208. Izvēloties 17 collu diskus tiks iegūts vēl cietāks rezultāts.
Pieaugot ātrumam, pieaug arī Corsa pārliecība, taču tā gaita nebūs tik līgana un mierīga kā Volkswagen Polo, Audi A1 vai jau iepriekš pieminētajam Peugeot 208.
Braucot uz šosejas būs dzirdami vēja un ceļa radītie trokšņi, arī motora darbība būs labāk saklausāma kā sāncenšos, lai arī tas nevienu brīdi nekļūst traucējoši. Iepriekš minētais sporta režīms izmaina arī izplūdes sistēmas toni, taču uz lielām pārvērtībām nevajadzētu cerēt.
Sešpakāpju mehāniskā transmisija nodrošina garus pārnesumus, tehniskā izpildījuma ziņā nedaudz atpaliekot no Ford Fiesta. Uzsākot braukšanu, astoņpakāpju automāts var uzvesties saraustīti, iegūstot plūdenāku darbību līdz ar ātruma uzņemšanu. Braukšanas režīmu izvēlē pieejami trīs veidi – normālais, sporta un ekonomiskais. Sporta režīmā transmisija nesteidzīgāk pārslēdzās uz augstāku pārnesumu. Ātruma uzņemšanai šī funkcija lieti noder, taču būs jāsamierinās ar skaļāku dzinēja darbību.