Auto tests
Peugeot
308 hečbeks
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Dažiem var nākties pierast pie Corsa pedāļiem. Bremžu pedālis ir visai jūtīgs, liekot samazināt ātrumu straujāk nekā gaidījāt.
Gan stūrei, gan vadītāja sēdeklim ir plašas regulācijas iespējas, taču, līdzīgi kā Peugeot 208 gadījumā, arī šeit būs grūtāk atrast ērtu sēdpozīciju nekā Ford Fiesta. To varētu izskaidrot ar sēdekļa, pedāļu un stūres novietojumu.
Par laimi, klimata kontrole ir pārvaldāma ar fiziskiem slēdžiem, nevis skārienjūtīgajām pogām, kā tas ir Peugeot 208. Jāatzīmē gan, ka klimata kontroles panelis ir novietots visai zemu. Augstākajā aprīkojuma līmenī Corsa iegūs arī luksuss opciju – vadītāja sēdekļa masāžu.
Aiz stūres redzami analogie mērinstrumenti, kuriem pa vidu atrodas 3,5 collu ekrāns. 7 collu digitālais instrumentu panelis pieejams dārgākajās versijās.
Priekšā ērti jutīsies pat gara auguma braucēji. Aizmugurē dažiem varētu būt grūtības tikt iekšā - durvju atvērums ir visai šaurs. Tiklīdz esat sēdpozīcija, brīvā vieta šeit pietiekama, lai ērti justos divi pieaugušie. Gan brīvais plašums kājām, gan galvai ir segmentam atbilstošs.
Aizmugures sēdekļu atzveltnes nolokāmas proporcijā 60/40. Bagāžas nodalījums ir lielāks nekā Ford Fiesta, atpaliekot no VW Polo un Škoda Fabia.
Apkārtējā pārskatāmība šeit nebūs tik laba kā Volkswagen Polo. Skatu ierobežo platās statnes gan priekšā, gan aizmugurē. Bagātīgāk aprīkotie Corsa iegūs distances sensorus un atpakaļskata kameru.
Sākot ar Comfort aprīkojuma līmeni, Corsa iegūst LED priekšējos lukturus ar dienasgaismām un LED miglas lukturus. GS Line versijā par papildus maksu var iegādāties arī Matrix adaptīvos LED lukturus, kas ļaus izvairīties no pretimbraucošo apžilbināšanas. Šajā segmentā šī ekstra ir retums.
GS Line versijā iekļauts 7 collu skārienjūtīgais multimediju displejs, kas pieejams ar Apple CarPlay un Android Auto sistēmām. Tas sniedz iespēju izmantot Google Maps un Waze navigācijas aplikācijas, attēlojot tās uz centrālā displeja. Tas būs noderīgi, ņemot vērā to, ka ražotāja navigācija nav pārlieku atsaucīga.
Multimediju sistēmas izvēlnes nav tik viegli uztveramas kā Polo vai Ibiza, taču Corsa ir viens glābiņš – fiziskas pogas, kas kalpo kā īsceļi. Tas atvieglo sistēmas izmantošanu brauciena laikā. Papildaprīkojuma sarakstā atrodama arī multimediju sistēma ar 10 collu displeju.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Jaunākās paaudzes Corolla paaudze sniedz daudz vairāk, kā to jebkad ir spējis Auris. Tas nav perfekts auto, taču demonstrē pārsteidzoši labas gaitas un vadāmības īpašības, kā arī patiešām pieklājīgu interjeru, kurā ir …
Auto tests
Citroen C4 dažās jomās ir lielisks, taču citās – viduvējs. Tas ir nevainojams, ja prioritāte ir komforts, taču tas nederēs azartiskas braukšanas faniem, vai tiem, kam vajadzīgs maksimāls plašums. …