Auto tests
Ford
Mondeo hečbeks
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Lētākā bāzes versija pieejama ar 1,5 litru benzīna turbomotoru un 140 vai 165 ZS. Mēs esam izmēģinājuši jaudīgāko no abām versijām un secinājuši, ka tā ir pietiekami elastīga jau no zemiem dzinēja apgriezieniem, turklāt – diezgan ekonomiska. Ja nav jāveic lieli attālumi – zemā cena un degvielas patēriņš ir būtiski faktori, kas padara to par izskatīšanas vērtu priekšlikumu.
Benzīna motoru klāstā ir arī 2.0 litru turbomotors ar 260 ZS, kas pieejams tikai ar astoņpakāpju automātisko transmisiju. Tam ir salīdzinoši lielas uzturēšanas izmaksas un augsta cena, tāpec mums ir aizdomas, ka jaudīgākie dīzeļmotori varētu būt labāka izvēle.
Dīzeļmotoru klāstā ir 1,6 litru dzinējs ar 110 vai 135 ZS, vai arī 2,0 litru turbodīzelis ar 170 ZS. Lētākais no tiem – 110 ZS variants – ir vistaupīgākais ikdienas izmaksu ziņā, taču tiem, kam nepieciešams vairāk jaudas būs jāizvēlas kāds no pārējiem.
Līdz šim mums ir nācies izmēģināt Insignia Grand Sport ar standarta balstiekārtu un 17 collu diskiem. Uz līdzena ceļa gaitas komfortam nav ne vainas, taču bedraina lauku ceļu „trepe” ātri izsit to no līdzsvara. Papildaprīkojumā pieejamā adaptīvā balstiekārta šo jautājumu atrisina, taču mēs diez vai rekomendētu lielākus diskus jebkurā gadījumā. Mēģinot izpētīt auto vadāmību virāžās, rodas iespaids, ka tieši balstiekārta ir tas, uz kā rēķina Opel centušies ieekonomēt. Nevienu brīdi neatstāj sajūta, ka tas ir liels auto. Pagriežot stūri, paiet manāms laika sprīdis, līdz auto tiešām sāk mainīt virzienu. Par laimi – saķere ar ceļu ir laba.
1,6 litru dīzeļdzinējs nāk mantojumā no līdzšinējās paaudzes Insignia. Lai gan, stāvot pie auto, pēc skaņas var pateikt, ka tas ir dīzelis, salonā tā skaņa ir ļoti labi apslāpēta. Vēl klusāks ir 1,5 litru benzīna motors, taču jebkurā gadījumā motora troksnis nav tas, kas ir traucējošs – salonā vairāk jūtami ceļa trokšņi, kas garākos attālumos var šķist nogurdinoši.
€
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
|
||
Ford Mondeo sedans |
€ 21 500 |
|
||
Hyundai i40 sedans |
€ 17 540 |
|
||
Kia Stinger |
|
|
||
Opel Insignia Grand Sport |
€ 19 360 |
|
||
Peugeot 508 |
€ 27 900 |
|
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
|
||
Škoda Superb |
€ 23 644 |
|
||
Volkswagen Passat sedans |
€ 20 203 |
|
||
Volkswagen Arteon |
€ 31 743 |
|
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Volkswagen Passat ir elegants, ietilpīgs ģimenes auto ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem - Audi, BMW un Mercedes-Benz. …
Auto tests
Škoda Superb ir komfortabls, labi aprīkots auto, kas ir viens no ietilpīgākajiem šajā klasē, turklāt piedāvā labu vērtības un cenas proporciju …
Auto tests
Volkswagen Arteon ir stilīgs un pārsteidzoši praktisks auto, taču tas ir manāmi dārgāks, nekā Passat, uz kura bāzes tas veidots. …