Auto tests
Audi
Q3
Aiz šķietami necilās ārienes slēpjas gluži pieņemams auto. Visi Q3 dzinēji ir pietiekami jaudīgi un klusi, gaita – komfortabla, bet interjera noformējums ir pilnībā cenai atbilstošs. …
Bāzes versijas 1,6 litru benzīna motors nav pats jaudīgākais, tāpēc nepārtraukti jātur augsts apgriezienu līmenis, lai panāktu vērā ņemamu progresu.
Dīzeļi arī nav pelnījuši atzinību, bet citu iemeslu dēļ – tie nodrošina spēcīgāku jaudu vidējā apgriezienu diapazonā, it īpaši 136 ZS 1,6 litru motors, taču tiem nav vienmērīga jaudas padeve. Nospiežot akseleratora pedāli līdz galam, jūtama īsa pauze, pirms pieslēdzas turbīna – un papildus jaudai ir diezgan īss mūžs. Tādējādi ir bieži jāmaina pārnesumi, lai turētu motora apgriezienus vajadzīgajā līmenī.
Mūsu favorīts ir 1,4 litru benzīna turbodzinējs, kam ir ātrāka reakcija, tāpēc tas nerada sūdzības ne pilsētas satiksmē, nedz arī uz šosejas.
Sešpakāpju manuālā transmisija, kas ir standarta aprīkojumā, nav slikta, ja neskaita slinko pāreju no otrā uz trešo pārnesumu. Automātiskā pārnesumkārba, kas ir pieejama lielākajai daļai motoru, ir vienmērīga, taču tās reakcija, strauji piespiežot akseleratora pedāli, varēja būt ņiprāka.
Gaitas komforts nav Opel Mokka X stiprā puse. Lai arī balstiekārta šķiet patīkami mīksta, tā nespēj noturēt stabilu gaitu uz bedrainiem ceļiem, it īpaši mazākā ātrumā. Tas nozīmē, ka Mokka X gaitas komforta ziņā atpaliek no Nissan Qashqai un Juke, kā arī no Seat Ateca un Renault Captur. Stūre nav pārāk informatīva, tāpēc par sasniegumiem vadāmības un braukšanas baudas ziņā te arī nav daudz ko piebilst. Priekšpiedziņas versiju saķere ar ceļu arī nav ideāla – straujāk mēģinot „izņemt” pagriezienu, priekšgalam ir tendence izslīdēt. Pilnpiedziņas versijas ir stabilākas, bet neinformatīvā stūre atkal laupa braukšanas baudu. Par laimi, stūres reakcija ir diezgan viegla, kas ir parocīgi, parkojot auto šaurās stāvvietās.
Šajā jomā lielāko atzinību pelnījis 1,4 litru turbo benzīna dzinējs. 1,6 litru tilpuma benzīna dzinējam nepieciešami augsti motora apgriezieni, bet dīzeļi ir diezgan trokšņaini tukšgaitā, kļūstot vēl skaļāki paātrinājumā. Lielie sānu spoguļi ģenerē manāmu pretvēja šalkoņu virs 90 km/h, arī ceļa trokšņi ir dzirdami.
€
Auto tests
Aiz šķietami necilās ārienes slēpjas gluži pieņemams auto. Visi Q3 dzinēji ir pietiekami jaudīgi un klusi, gaita – komfortabla, bet interjera noformējums ir pilnībā cenai atbilstošs. …
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Opel Mokka X ir stilīgs un labi aprīkots, taču vairākās jomās atpaliek no konkurentiem …
Auto tests
Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem. …