Auto tests
Peugeot
508
Jaunais Peugeot 508 ir pārsteidzoši labs auto – tam ir stilīgs izskats, izsmalcinātas jaunās tehnoloģijas un labas braukšanas manieres – vienīgi vietas aizmugurē sēdošajiem varēja būt vairāk. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Pārvietojos ar Opeli Vectra 2.0 litr dīzeli sedans,Plusi-Auto kopumā ir oky,atkrīt siksnu maiņa un parazīt ruļļu maiņa,jo šai Vectrai ir ķēdes dzinējs,degvielas ekonomija ideāla,pilsēta 7 litri uz 100,pa štrāsi 5,8-6 litri.Ērta sēdēšana pie stūres,vietas priekšā daudz,aizmugurē principā ja neesi baigais lineāls,tad vietas ir oky.Izmaksu ziņā remonts ritošai daļai nav dārgs,kā te citi saka ka detaļas opelim maksājot kosmoss untt..tā nav,atsaite 12 eiro,stūres pirksti 6 eiro plaukts 60 eiro nu apmēram tāa.Liels bagāžas nodalījums,salonā daudz visādas kabatiņas,multi stūre ,pie lieliem mīnusiem lec kā pulkstenis problēmas nav bijušas.Mīnusi-Liekas ka paciets..salonā shur tur kaut kas grab,dzinējs liek par sevi manīt,skaņas izolācija paslikta,apgriešanās patizla,mazs apgriešanās leņķis,Bet visā visumā ir oky
Reinis Kodols, 04/02/2016
Opel Vectra 2.2 dīzelis, manuālā kārba. Kopumā labs auto, gaita diezgan komfortabla, salonā salīdzinoši kluss, jo ceļa trokšņi dzirdami tiešām maz (piem. Mazda 6 ir nesalīdzināmi skaļāka), bet 2.2 dīzeļa skaņa liek par sevi manīt. Benzīna Vectrām būtu jābūt OK. Ekspluatācijas izmaksas zemas, jo uzbūvē Opel salīdzinoši vienkāršs arī ar detaļu/servisu pieejamību nav problēmu. Salons - labi pārdomāts, paneļa plastmasa izskatās lēta, salona apgaismojums nepietiekošs, pret montāžas kvalitāti iebildumi nav (attiecīgajā cenu kategorijā), bet sēdekļi neērti, sev ērtu sēdpozīciju atrast tā arī neizdevās un vienmēr kaut kāds kompromiss, līdz ar to ilgi braucot nogurums, pievienojos whatcar komentāram, ka skopas versijas nevajadzētu pirkt, salīdzinot ar japāņu a/m Opel iekšā nav nekā (+/- standartā). Motors - tā vienīgais pluss ir ekonomiskums, visādi citādi neveiksmīgs (mans viedoklis), jo skaļš un īpaši pie lieliem apgriezieniem, neelastīgs, lēns. Ar šo motoru ātri pabraukt neizdosies. Vai sev pirktu tādu auto – vairāk sliecos uz nē, bet ar jauno 1.9 dīzeli + labi aprīkotu un universāli... tas varētu būt labs pirkums.
Juris Modris, 23/10/2012
Braucu ar 2006. gada universāli pēc facelifta. 1.9 turbodīzelis piedāvā ļoti labu dinamiku un reizē arī ekonomiskumu, vidējais ikdienas patēriņš ir 6.3l/100km, kas ir 70% pilsēta un 30% lielceļš. Uz šosejas ar kruīzu un 6. pārnesumu sanāk ap 5l/100km. Auto ir liels un plašs, bagāžnieks ir dziļš, aizmugurē pietiek vietas labi noaugušiem 3 cilvēkem, pat ja ir 2 bērnu sēdeklīši vidējā vieta ir plaša. Auto ir pasmags pilna masa 2.1t līdz ar to ātri ejot līkumos, tas sasvalstās, bet uz šosejas ir īsts lielceļu kuģis. Mans auto ir ļoti labi aprīkots - pr/pak. parkings, 2-zonu klimats, ādas salons, navigācija, riepu spiediena mērītāji, miglas lukturi, kruīza kontrole, 4x elektr. logi, elektr. spoguļi, saules sargi pak. durvīs. Nepatīk, ka ir neelastīgs motors - ar 3. pārnesumu jēdzīgi var braukt sākot ar 40-45km/h, līdz ar to pilsētā visi pagriezieni jāņem ar 2. pārnesumu, iepriekšejam auto mierīgi varēja ar 3. pie 30km/h jau braukt, un viduskonsoles izkārtojums, borta datora un navigācijas interfeis ir ļoti neloģisks, jāpierot, ar pirmo reizi nesanāks visu izdarīt, ko vēlies, vēl jo mazāk braucot, jāsēž un jāiet caur visām funkcijām, lai saprastu, ko un kur meklēt. Ar auto esmu nobraucis tikai 3000km, un pie pirkšanas nomainīju zobsiksnu un termostatu, materiāli bija kādi 130 lati (80 zobsiksnas komplekts+ 20 ūdensūknis + 30 termostats) un darbs 60 lati. Esmu ļoti apmierināts ar auto un iesaku Vectru kā labu ģimenes universālu. Vectra arī ir lētāka par konkurentiem ;)
Aigars Šveicars, 21/06/2012
Labs auto. 2.2. turbodīzelis, automāts, kas ēd diezgan maz degvielu. Centrs + šoseja ~ 6 - 7 litri uz 100km. Vadāmība nevainojama. Arī salīdzinoši ņiprs un uzrāviens foršs. Nenožēloju ne gramu, ka izvēlējos šo auto. Iesaku visiem.
Reynard Kryger, 09/05/2012
Ar šo auto braucu 7 mēnešus. Vidējs aprīkojums - ABS, 4 Airbagi, Caravāns, suņu siets, 2 elektriskie logi, el. spoguļi ar apsildi, kondicionieris, kas nedarbojās jau kad pirku. Par dzinēju - samērā paskaļš, lec labi, darbojas stabili, eļļu no maiņas līdz maiņai nevajag pieliet. Ar motoru nav bijis nekādu problēmu, kaut gan noskrējiens ir nopietns - apmēram 340 000 km. Turbīna mazliet sulojās, šim motoram ir aktīvā turbīna no Garret, vakuuma pievads. Esmu lējis un braucis ar biodīzeli un nekas, ko lej, ar to arī darbojas. Stūres pastiprinātājs pie 4000 apgriezieniem sāk dzīt ārā eļļu, braucot, kad motors uzsilst, reizēm jāuzdod gāzīte, tad pastiprinātājs ar asu cirtienu pieslēdzas. Ļoti komfortabla tuviem un tāliem braucieniem, ļoti ietilpīga. Reiz vedu 14 kartupeļu maisus, tiesa ar pavisam nelielu ātrumu. Piekrītu tam, ka suporti trokšņo. Nepiekrītu par to ka kalodkas ātri nolietojas. Priekšējās spuldzes grūti nomainīt, un , tās ātri izdeg. Tas pats ir ar aizmugurējās bloklampas spuldzēm kreisajā pusē - sistemātiski pazūd kontakts, vai arī izdeg. Aizmugurē ir daudzsviru piekare, kas pa mūsu neceļiem no apskates līdz apskatei ir jāremontē. Nepatīk, ka mašīna ir ļoti zema. Kartera eļļas temperatūras datčiks ir bieži traumēts. Jābūt vismaz R15 ripuļiem. Ļoti ekonomiska un dinamiska. Vienreizēji skaista turbīnas skaņa, sevišķi, ja mazliet ir bojāts izpūtējs uzreiz aiz gofras. Ātri izbeidzas rocene. Manam autiņam jau no rūpnīcas ir uzstādīta superīga Webasto avtonomka.
Suns Dingo, 05/11/2011
Par dīzeli 2,2 negribetu piekrist , esmu nobraucis 270 000 km, eļļu neēd ne grama. Mainu ik pa15000, vienam braucot 125 ZS pilnīgi pietiek. Ekonomija ir, ja brauc 70 000 gadā. amortizācija vidēji Ls 40 mēnesī. Patēriņš vidēji 5,7 litri. Vispār baigi ērts ģimenes auto. Negribat nopirkt?
guntars suitins, 14/05/2010
Pozitivi - cinkots kuzavs, ekonomisks dzinejs, stabila uz cela, ļoti, pat super izturīga piekare, plašs salons. Negatīvi - ātri nolietojas bremžu sistēma, skaļš dzinējs (dīzelis), Opelim neraksturīgi dārgas rezerves detaļu cenas un vidēji bieži remonti, reizēm pat ļoti, grūti nomainīt priekšējās spuldzes, niķojas stūres pastiprinātājs, grab suporti, grab salona apšuvums un salons. Eļļu dzinējs neēd, ka raksta, ir jāmaina vienkārši vārstu blīvslēgi, salons pec 30 000 km pa Latviju sāka grabēt, bieži izdeg priekšējās spuldzes un detaļu cenas ir kaitinošas, šim Opelim izturība ir cēlusies, bet nepietiekami, izvēlieties auto vai nu līdz 100 000 km noskrējienam vai pēc 200 000 km , jo vidusposmā ir jānomaina vai pus mašīnas detaļu, izņemot piekari - tā ir izdevusies šim modelim.
Viesturs Praulītis, 18/11/2009
Loti ērta, mazs degvielas patēriņš, samērīgas cenas remontiem, esmu ļoti apmierināta.
Mārīte Spārīte, 08/07/2009
Labi - lētas remonta izmaksas, laba amortizācija, samērā kluss. Slikti- nekotējas augsti, vienkāršs auto, mazs uzrāviens.
S@rmīte Nicmane, 05/05/2009
Ekonomisks, labi turas uz ceļa. Skaists auto. Ziemā ļoti lēni uzsilst. Diezgan dārgas rezerves daļas. Braucu jau vairāk kā divus gadus, noskrējiens drīz bīs 200 tūkst. Nomainīts ir augstspiediena sūknis (ap 1000 Ls), Interkūlera gaisa truba (ap 200 Ls), un ta vēl nesen vakuma vārsts (ap 130 Ls). Aizmugurē sēdošiem ļoti daudz vietas, bet aizmugurē normāli pasēdēt var tikai divatā, jo pa vidu ir diezgan neērts paugurs. Pa diviem gadiem ritošai nekas nav mainīts. Nu diezgan labs auto.
Mārtiņš Dzenis, 24/04/2009
Plusi - dizains, komforts, stabilitāte uz ceļa, ekonomisks, diezgan izturīga piekare, par spīti sportiskumam un alumīnijam, ķēdes piedziņa (visam motora resursam). Mīnusi - graboņa salonā, ne visai laba salona izolācija, palieli remonta izdevumi (tiesa, ne pārāk bieži jāremontē), pavājš dzinējs ar izteiktu turbo bedri, kuru pie tam nav iespējams čipot, ziemā dzinējs pārāk lēni sasniedz darba temperatūru. Braucu 2 gadus, nobraukums šobrīd - 160k km, kopumā autiņš apmierina. Pa šo laiku mainīts labais lodbalsts, interkūlera truba, abi priekšējo amortizatoru atbalsti, labais pr. gultnis, pusass putekļu gumija plus apkopes.
Gatis Brediks, 20/04/2009
Ļoti ekonomisks auto, kā arī pateicīgs lietošanā. Nopirku ar nobraukumu 96 000, pats esmu nobraucis aptuveni 40 000, remontam pašlaik neesmu ieguldījis ne santīma tfu, tfu, tfu...
Ģirts Ķierpe, 21/12/2008
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Jaunais Peugeot 508 ir pārsteidzoši labs auto – tam ir stilīgs izskats, izsmalcinātas jaunās tehnoloģijas un labas braukšanas manieres – vienīgi vietas aizmugurē sēdošajiem varēja būt vairāk. …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Škoda Superb ir komfortabls, labi aprīkots auto, kas ir viens no ietilpīgākajiem šajā klasē, turklāt piedāvā labu vērtības un cenas proporciju …
Auto tests
Volkswagen Passat ir elegants, ietilpīgs ģimenes auto ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem - Audi, BMW un Mercedes-Benz. …