Auto tests
Nissan
Juke
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Peugeot 2008 tiek piedāvāts ar 1,2 litru benzīna motoru, kuram pieejamas 100, 130 un 155 ZS versijas. Pirmā no tām sevi veiksmīgi pierādījusi arī citos klāsta modeļos, turklāt būs lētāka iegādes brīdī un ekspluatācijas laikā. Tai pat laikā 155 ZS modifikācijas cena ir ļoti augta, bet dinamikas ziņā tas nespēs konkurēt ar sportiskākajiem sāncenšiem.
Peugeot paredz, ka pircēju pieprasītākais būs zelta vidusceļš – 130 zirgspēku versija, kas ir ne vien atsaucīga pilsētas režīmā, bet arī relaksējoša garākā braucienā.
Klāstā pieejams arī 1,5 litru BlueHDI dīzeļdzinējs 100 un 130 ZS modifikācijās. Tie nodrošina pietiekamu paātrinājumu jau zemā apgriezienu diapazonā, neizraisot nepieciešamību bieži mainīt pārnesumus. Piemērota izvēle tiem, kuri mēro garas distances.
Braucot nelielā ātrumā, 2008 mīkstā balstiekārta lielas bedres un nelīdzenumus uzņem ar lielām grūtībām. Jāatzīmē, ka Volkswagen T-Cross ar šādām likstām nesaskārās.
Piekares darbība gan būtiski neietekmēs salonā sēdošo komfortu un lielākā ātrumā 2008 balstiekārta strādā ievērojami sabalansētāk. Lai saglabātu pēc iespējas mīkstāku gaitu, labāk izvēlēties 16 vai 17 collu vieglmetāla diskus.
Ja meklēsiet izklaidi dziļos bezceļos, šādām atrakcijām Peugeot 2008 nebūs īstais kompanjons, taču ikdienišķos maršrutos krosovera klīrenss braucējus nepievils.
Krosovera mazā stūre nākusi gluži kā no kartinga, taču nepilnvērtīgais izsvarojums nepalīdzēs ātrākai līkumu pieveikšanai. Uzņemot ātrumu, stūre kļūst smagāka, tomēr šī sajūta nedaudz sintētiska. Tas nozīmē, ka vadītājam būs grūti noteikt, kāda priekšējām riepām ir saķere ar ceļu.
Līkumotos ceļa posmos būs jūtamas arī virsbūves svārstības. Seat Arona un Audi Q2 šādā situācijā būs izveicīgāki, nodrošinot arī atsaucīgāku stūri. Lai vai kā – Peugeot 2008 demonstrē pārliecinošāku sniegumu kā Citroen C3 Aircross.
Lielākoties Peugeot 2008 interjerā valdīs miers un klusums. Ar benzīna motoru aprīkotajās versijās uz šosejas būs dzirdama tikai vēja šalkoņa, bet dīzeļa agregāta darbību varēs saklausīt paātrinājuma brīdī.
Sajūga, bremžu un akseleratora pedāļi ir vienmērīgi izsvaroti, lai arī sešpakāpju mehāniskās transmisijas darbība nav tik plūdena kā T-Roc, Škoda Kamiq vai Audi Q2.
Klāstā pieejama arī astoņpakāpju automātiskā transmisija, taču tā dažkārt mēdz vilcināties ar pārnesumu maiņu, tādejādi uz mirkli aizkavējot strauju paātrināšanos.
€
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …