Auto tests
Peugeot
5008
Peugeot 5008 ir stilīgs, praktisks krosovers ar kuru ir patīkami braukt. Faktiski, ja nepieciešams septiņvietīgs krosovers, šis ir viens no labākajiem piedāvājumiem tirgū. …
Līdzīgi kā vairumam konkurentu, arī 2008 krosovera klīrens nav ievērojami lielāks kā klasiskajiem hečbekiem, tomēr vadītāja sēdpozīcija ir paaugstināta. Piemēram, salīdzinot ar Škoda Kamiq, Peugeot vadītāji sēdēs augstāk.
Stūri un sēdekli vadītājs varēs pielāgot pēc sirds patikas. Tāpat kā citos Peugeot saimes modeļos, arī šeit pie stūres sēdošajam nākas skatīties pāri stūrei, lai redzētu instrumentu paneli. Lai arī galvenie rādītāji ir novietoti augstāk kā parasti, ne visiem šāds risinājums šķitīs ērts, liekot stūri novietot neierasti zemu. 3D digitālais instrumentu panelis iekļauts standarta aprīkojumā visās versijās, izņemot Active.
No vadītāja skatupunkta ir pārredzama lielākā daļa apkārtnes. Vienīgo ierobežojumu veido priekšējās statnes, kas nedaudz aizsedz skatu krustojumos. LED priekšējie lukturi un aizmugurējie distances sensori iekļauti jau bāzes aprīkojumā, bet par priekšējiem sensoriem un atpakaļskata kameru būs jāpiemaksā.
Pat garāka auguma braucēji Peugeot 2008 jutīsies ērti. Brīva telpa galvai un kājām ir pietiekama, turklāt padomāts arī par salona plašumu, lai braucējiem nebūtu periodiski jāsaskaras ar pleciem.
Salonā izvietotas daudzskaitlīgas sīklietu novietnes – durvīs, cimdu nodalījumā un līdzās glāžu turētājiem.
Aizmugurē sēdošo kājām telpa būs tikpat lielā kā citos mazajos SUV, taču vieta galvas rajonā šeit atvēlēta mazāk, it īpaši, ja aprīkojumā izvēlēsieties panorāmas lūku. Trīs pieaugušajiem šeit būs nedaudz par šauru. Viedierīču uzlādei aizmugurē būs pieejamas arī USB ligzdas.
Ar paceltām aizmugures sēdekļu atzveltnēm, bagāžas nodalījuma ietilpība iekļaujas šī segmenta standartos. VW T-Cross un Renault Captur būs praktiskāki, taču 2008 šajā lauciņā pārspēj Q2 vai VW T-Roc. Tāpat vērts atzīmēt, ka franču krosoveram pieejams arī dubultais grīdas nodalījums, teju pilnībā ļaujot aizmirst par jebkādu ielādes slieksni.
Jau sākot ar Active aprīkojuma līmeni, krosovers iegūs 7 collu skārienjūtīgo ekrānu ar īsceļu pogām abos sānos. 10 collu displejs pienākas vien bagātīgāk aprīkojām versijām. Multimediju sistēma strādā ar nelielu aizturi, taču to atrisina Apple Carplay un Android Auto savienojamība, kas pieejama pilnībā visiem 2008 jau bāzes versijā.
Lielākā displeja gadījumā skārienjūtīgās pogas atrodas virs klavieru taustiņiem līdzīgajiem slēdžiem. Kamēr fiziskie slēdži brauciena laikā ir ērti lietojami, skārienjūtīgo virsmu izmantošana var sagādāt raizes.
Pircējiem tiek piedāvātas četras aprīkojumu versijas – Active, Allure, GT-Line un GT. Jau bāzes versijā iekļautas vairākas pamata ekstras – aizmugures distances sensori, 7 collu displejs un vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana.
Mēs ieteiktu izvēlēties Allure modifikāciju, kurā būs arī automātiskais gaisa kondicionētājs, USB ligzdas aizmugurē sēdošajiem un priekšējie distances sensori. GT-Line vairāk uzsvars likts uz kosmētiskiem uzlabojumiem, ko papildina arī pilnie LED lukturi. No augstākā GT līmeņa iesakām izvairīties, tas gluži vienkārši ir par dārgu.
€
Auto tests
Peugeot 5008 ir stilīgs, praktisks krosovers ar kuru ir patīkami braukt. Faktiski, ja nepieciešams septiņvietīgs krosovers, šis ir viens no labākajiem piedāvājumiem tirgū. …
Auto tests
Nissan Qashqai ir lielisks neliela izmēra krosovers, ar kuru nebūs grūti sadzīvot. Kā mazas ģimenes auto tas ir labs pirkums. …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Auto tests
Peugeot 2008 ir stilīgs krosovers gan eksterjerā, gan interjerā. Lai arī daži konkurenti uz ceļa uzvedas iedvesmojošāk, turklāt maksā lētāk, franču zīmolam izdevies patiesi kvalitatīvs mazais SUV. Mēs iesakām izvēlēties …