Auto tests
Dacia
Duster
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Peugeot 2008 tiek piedāvāts ar 1,2 litru benzīna motoru, kas attīsta 101 ZS un ir sajūgts ar mehānisko transmisiju. Kā alternatīva tiek piedāva hibrīda versija, kas attīsta 136 ZS, bet strādā tandēmā ar automātisko transmisiju.
Dīzeļdzinēja šeit vairs nav, taču to vietu ieņēmušas divas pilnībā elektriskas versijas. Tās pieejamas e-2008 krosoverā.
Braucot nelielā ātrumā, 2008 mīkstā balstiekārta lielas bedres un nelīdzenumus uzņem ar lielām grūtībām. Jāatzīmē, ka Volkswagen T-Cross ar šādām likstām nesaskārās.
Piekares darbība gan būtiski neietekmēs salonā sēdošo komfortu un lielākā ātrumā 2008 balstiekārta strādā ievērojami sabalansētāk. Lai saglabātu pēc iespējas mīkstāku gaitu, labāk izvēlēties 16 vai 17 collu vieglmetāla diskus.
Ja meklēsiet izklaidi dziļos bezceļos, šādām atrakcijām Peugeot 2008 nebūs īstais kompanjons, taču ikdienišķos maršrutos krosovera klīrenss braucējus nepievils.
Krosovera mazā stūre nākusi gluži kā no kartinga, taču nepilnvērtīgais izsvarojums nepalīdzēs ātrākai līkumu pieveikšanai. Uzņemot ātrumu, stūre kļūst smagāka, tomēr šī sajūta nedaudz sintētiska. Tas nozīmē, ka vadītājam būs grūti noteikt, kāda priekšējām riepām ir saķere ar ceļu.
Līkumotos ceļa posmos būs jūtamas arī virsbūves svārstības. Seat Arona un Audi Q2 šādā situācijā būs izveicīgāki, nodrošinot arī atsaucīgāku stūri. Lai vai kā – Peugeot 2008 demonstrē pārliecinošāku sniegumu kā Citroen C3 Aircross.
Lielākoties Peugeot 2008 interjerā valdīs miers un klusums. Ar benzīna motoru aprīkotajās versijās uz šosejas būs dzirdama tikai vēja šalkoņa, savukārt hibrīda modifikācija būs vēl klusāka.
Sajūga, bremžu un akseleratora pedāļi ir vienmērīgi izsvaroti, lai arī sešpakāpju mehāniskās transmisijas darbība nav tik plūdena kā T-Roc, Škoda Kamiq vai Audi Q2.
Automātiskās pārnesumkārbas darbība gan nav pietiekami vienmērīga, lai vienmēr nodrošinātu plūdenu gaitu. To īpaši varēs just nelielā ātrumā.
€
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
|
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
|
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
|
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
|
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
|
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
|
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
|
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
|
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
|
||
Lamborghini Urus |
|
|
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
|
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
|
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
|
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
|
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
|
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
|
||
Škoda Karoq |
€ 18 600 |
|
||
Subaru XV |
€ 20 400 |
|
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
|
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
|
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
|
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
|
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
|
Auto tests
Duster ir ļoti vienkāršs, taču tas būs pilnīgi pieņemams auto cilvēkiem, kuriem interesē pilnpiedziņas transportlīdzeklis ar lielu ietilpību un par zemu cenu. …
Auto tests
Ja jūs meklējat kompaktu automobili vai nelielu SUV, jaunais Citroën C3 ir ievērības vērts. Tas ir labi aprīkots, patiesi pieejams, pārsteidzoši ērts un salīdzinoši ietilpīgs. …
Auto tests
Toyota C-HR zemās ekspluatācijas izmaksas un bagātīgais aprīkojuma līmenis daļēji kompensē tā salīdzinoši augsto cenu, taču braukšanas īpašības, vadāmību un praktiskumu pārspēj daži segmenta izcilnieki. Ja jūs …
Auto tests
CUPRA Terramar ir ilgi gaidīts papildinājums ģimenes SUV klasē. Maksimāli nokomplektētā versijā tas piedāvā daudz lielāku dinamiku un vizuālo pievilcību nekā radniecīgie VW Tiguan un Škoda Kodiaq, vienlaikus saglabājot …