Lai gan Peugeot 208 ir ērts un mīksts lielceļu kreiseris, tas nav sportiskākais sava segmenta pārstāvis. Salīdzinot ar Ford Fiesta vai Audi A1, franču hečbeks straujākos pagriezienos sašūposies no vienas puses uz otru.
Tāpat šeit ir izmēros neliela stūre, atgādinot stūres ratu, kas tiek izmantots kartingos. Tomēr tā varēja būt atsaucīgāka, jo sniedz vadītājam pārāk maz informācijas par riteņu saķeri un stāvokli uz ceļa. Protams, tas ir pieraduma jautājums, taču vairāki konkurenti sagādās lielāku braukšanas prieku, to skaitā arī iepriekš minētais Renault Clio.
Peugeot 208 uzrāda labas komforta īpašības, nodrošinot sakārtotāku un mīkstāku gaitu kā Volkswagen Polo un Audi A1. Šīs īpašības saglabājas neatkarīgi no ātruma, taču tas izteikti jūtams uz lielceļa. Šajā vidē kompaktais hečbekas uzvedas kā izmēros lielāks auto.
Fakts, ka Peugeot balstiekārta ir mīkstāka nekā Renault Clio un Ford Fiesta neizbēgami nozīmē, ka līkumu kaskādēs virsbūvei būs tendence svārstīties, taču ne tik daudz kā Citroen C3. Pat nejaukas bedres un citi nelīdzenumi nerada pārlieki lielu diskomfortu.