Auto tests
Nissan
Pulsar hečbeks
…
Neierasti, ka uz iCockpit digitālo instrumentu paneli jāraugās pāri stūrei, nevis tai cauri. Tagad gan tas ir vieglāk nekā iepriekš, jo stūres izmērs ir nedaudz samazināts. Gadījumā, ja esat gara auguma braucējs vai tieši pretēji – sēžat tuvu stūrei ar augstu paceltu sēdekli – Peugeot piedāvātais izkārtojums visdrīzāk šķitīs ērts.
Daudzi gan varētu saskarties ar situāciju, ka stūres augšdaļa bloķē skatu galvenajām mērierīcēm. Lai redzētu braukšanas ātrumu, nāksies regulēt stūri vai sēdekli ne tajā ērtākajā pozīcijā.
Šī iemesla dēļ mēs iesakām veikt kārtīgu izmēģinājuma braucienu pirms auto iegādes. Vēl viena aizķeršanas ergonomikas jomā ir fizisko pogu trūkums. Salona temperatūru var iestatīt tikai ar skārienjūtīgā displeja starpniecību un šādas darbības novērš uzmanību no ceļa vairāk nekā vajadzētu.
Labāka situācija ir attiecībā uz priekšējiem sēdekļiem, kas ir ērti un komfortabli. Regulējams jostas vietas balsts ir pieejams papildaprīkojumā.
Jāatzīst, ka apkārtējā pārskatāmība varēja būs nedaudz labāka. Priekšējās statnes vairāk ierobežo skatu nekā Volkswagen Polo, savukārt aizmugurējās statnes un zemā jumta līnija samazina redzes leņķi, lūkojoties pār plecu.
Situāciju atvieglo aizmugurējie distances sensori, kas ir standarta aprīkojumā visās versijās, izņemot bāzes modeli. GT Line versijā iekļauti arī priekšējie sensori un atpakaļskata kamera, kā arī pilnie LED lukturi ar automātisko tālo gaismu asistentu, lai izvairītos no situācijām, kad nejauši apžilbināt pretim braucošo.
Lai arī šis ir neliels auto, pat augumā raženi braucēji šeit nejutīsies saspiesti. Daži konkurenti gan var piedāvāt vēl vairāk brīvas vietas galvai un pleciem, piemēram, Volkswagen Polo. Salonā izvietoti dažādi mantu nodalījumi. Zem centrālā roku balsta atradīsies vieta naudas makam, bet durvju kabatiņās un cimdu nodalījumā varēs novietot citas mantas.
Ja esat vismaz vidēja auguma pieaugušais, Peugeot 208 nebūs automašīna, no kuras viegli izrausties ārā. Šaurais durvju atvērums šo procesu var nedaudz apgrūtināt. Tomēr, tiklīdz esat nokļuvis aizmugures sēdvietās, plašums ir lielāks nekā Renault Clio – diviem pieaugušajiem rūmes būs pietiekami. Jāņem vērā, ka papildus aprīkojumā pieejamais panorāmas stikla jumts samazinās brīvo telpu galvai.
Aizmugures sēdekļu atzveltnes nolokāmas ar dalījumu 60/40. Mazajā klasē šī ir bieža parādība, jo 40/20/40 opcija gluži vienkārši netiek piedāvāta.
Peugeot 208 bagāžas nodalījums atbilst segmenta standartiem. Seat Ibiza un Volkswagen Polo šajos rādītājos pārspēs franču iespēto, taču, neraugoties uz to, dažas brīvdienu somas šeit itin viegli varēs ievietot. Mums izdevās šeit ievietot pat piecus rokas koferus, tikpat cik Renault Clio, Ford Fiesta un Audi A1.
Bagāžnieka atvērums gan ir visai šaurs un šeit nav pieejama arī grīdas augstuma regulēšanas opcija.
Bāzes versija (Active) iegūs 7,0 collu skārienjūtīgo ekrānu ar īsceļu pogām abos displeja sānos. 10 collu ekrāns pienākas tikai bagātīgākajai GT versijai vai par papildus 756 eiro Allure un GT Line līmeņos.
Neviens no ekrāniem nav augstas izšķirtspējas, iepaliekot no VW Polo un Seat Ibiza piedāvājuma. Arī sistēmas pārvaldība varēja būt intuitīvāka. Glābiņš šajā situācijā ir Apple CarPlay un Android Auto, kas ļauj izvairīties no Peugeot piedāvātās programmatūras izmantošanas. Bezvadu lādēšanas iespēja nopērkama par papildus 166 eiro visos aprīkojuma līmeņos.
Bāzes aprīkojuma versijā iekļauti apsildāmi sānu spoguļi, elektriskie logi, gaisa kondicionieris, ceļa zīmju atpazinējs un citas funkcijas. Pakāpjoties līmeni augstāk, Allure papildus piedāvās automašīnas iedarbināšanu bez atslēgas, 3D instrumentu paneli un 16 collu vieglmetāla diskus.
GT Line vairāk akcentēts uz komforta un drošības aprīkojumu, papildinot iepriekšminēto ar priekšējiem un aizmugurējiem distances sensoriem, atpakaļskata kameru, pilnajiem LED lukturiem, multifunkcionālo stūri ar pilnvērtīgo ādas apdari, pusādas salona apdari un 17 collu diskiem.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
…
Auto tests
Interesanta alternatīva populārākajiem šīs klases modeļiem, bažas rada ne pārāk labā Alfa Romeo uzticamības reputācija …
Auto tests
Alfa Romeo Mito ir klasisks piemērs tam, kā stils aizēno saturu. Tas ir iespaidīgs atsevišķās jomās, taču pārsvarā tas krietni atpaliek no tādiem auto, kā Audi A1 vai Mini. …
Auto tests
Ja Audi A3 sedanu uztver kā ļoti kompaktu biznesa klases auto, tad 3.sērijas BMW salīdzinoši izskatās ļoti dārgs. Tomēr A3 Sportback būs praktiskāks, nekā sedans. …