Auto tests
Honda
Civic
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Neierasti, ka uz iCockpit digitālo instrumentu paneli jāraugās pāri stūrei, nevis tai cauri. Tagad gan tas ir vieglāk nekā iepriekš, jo stūres izmērs ir nedaudz samazināts. Gadījumā, ja esat gara auguma braucējs vai tieši pretēji – sēžat tuvu stūrei ar augstu paceltu sēdekli – Peugeot piedāvātais izkārtojums visdrīzāk šķitīs ērts.
Daudzi gan varētu saskarties ar situāciju, ka stūres augšdaļa bloķē skatu galvenajām mērierīcēm. Lai redzētu braukšanas ātrumu, nāksies regulēt stūri vai sēdekli ne tajā ērtākajā pozīcijā.
Šī iemesla dēļ mēs iesakām veikt kārtīgu izmēģinājuma braucienu pirms auto iegādes. Vēl viena aizķeršanas ergonomikas jomā ir fizisko pogu trūkums. Salona temperatūru var iestatīt tikai ar skārienjūtīgā displeja starpniecību un šādas darbības novērš uzmanību no ceļa vairāk nekā vajadzētu.
Labāka situācija ir attiecībā uz priekšējiem sēdekļiem, kas ir ērti un komfortabli. Regulējams jostas vietas balsts ir pieejams papildaprīkojumā.
Jāatzīst, ka apkārtējā pārskatāmība varēja būs nedaudz labāka. Priekšējās statnes vairāk ierobežo skatu nekā Volkswagen Polo, savukārt aizmugurējās statnes un zemā jumta līnija samazina redzes leņķi, lūkojoties pār plecu.
Situāciju atvieglo aizmugurējie distances sensori, kas ir standarta aprīkojumā visās versijās, izņemot bāzes modeli. GT Line versijā iekļauti arī priekšējie sensori un atpakaļskata kamera, kā arī pilnie LED lukturi ar automātisko tālo gaismu asistentu, lai izvairītos no situācijām, kad nejauši apžilbināt pretim braucošo.
Lai arī šis ir neliels auto, pat augumā raženi braucēji šeit nejutīsies saspiesti. Daži konkurenti gan var piedāvāt vēl vairāk brīvas vietas galvai un pleciem, piemēram, Volkswagen Polo. Salonā izvietoti dažādi mantu nodalījumi. Zem centrālā roku balsta atradīsies vieta naudas makam, bet durvju kabatiņās un cimdu nodalījumā varēs novietot citas mantas.
Ja esat vismaz vidēja auguma pieaugušais, Peugeot 208 nebūs automašīna, no kuras viegli izrausties ārā. Šaurais durvju atvērums šo procesu var nedaudz apgrūtināt. Tomēr, tiklīdz esat nokļuvis aizmugures sēdvietās, plašums ir lielāks nekā Renault Clio – diviem pieaugušajiem rūmes būs pietiekami. Jāņem vērā, ka papildus aprīkojumā pieejamais panorāmas stikla jumts samazinās brīvo telpu galvai.
Aizmugures sēdekļu atzveltnes nolokāmas ar dalījumu 60/40. Mazajā klasē šī ir bieža parādība, jo 40/20/40 opcija gluži vienkārši netiek piedāvāta.
Peugeot 208 bagāžas nodalījums atbilst segmenta standartiem. Seat Ibiza un Volkswagen Polo šajos rādītājos pārspēs franču iespēto, taču, neraugoties uz to, dažas brīvdienu somas šeit itin viegli varēs ievietot. Mums izdevās šeit ievietot pat piecus rokas koferus, tikpat cik Renault Clio, Ford Fiesta un Audi A1.
Bagāžnieka atvērums gan ir visai šaurs un šeit nav pieejama arī grīdas augstuma regulēšanas opcija.
Style versija iegūs 3,5 collu mēraparātu paneli, Allure būs aprīkots ar 10 collu pilnībā digitālo paneli, bet GT aprīkojuma līmenī šeit būs redzams 3D digitālais mērinstrumentu panelis.
Neviens no ekrāniem nav augstas izšķirtspējas, iepaliekot no VW Polo un Seat Ibiza piedāvājuma. Arī sistēmas pārvaldība varēja būt intuitīvāka. Glābiņš šajā situācijā ir Apple CarPlay un Android Auto, kas ļauj izvairīties no Peugeot piedāvātās programmatūras izmantošanas. Bezvadu lādēšanas iespēja nopērkama par papildus 166 eiro visos aprīkojuma līmeņos.
Bāzes aprīkojuma versijā iekļauti 16 collu tērauda diski, elektriskie logi, manuāli regulējs gaisa kondicionieris, ceļa zīmju atpazinējs, stūre ar ādas apdari un citas funkcijas. Pakāpjoties līmeni augstāk, Allure papildus piedāvās automātisko klimata kontroli, aizmugurējos un priekšējos distances sensorus, elektrisko stāvbremzi un 16 collu vieglmetāla diskus.
GT Line vairāk akcentēts uz komforta un drošības aprīkojumu, papildinot iepriekšminēto ar bezatslēgas piekļuvi un iedarbināšanu, 17 collu vieglmetāla diskiem, elektrohromatisko atpakaļskata spoguli un citiem labumiem.
€
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 20 500 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Auto tests
Jaunākās paaudzes Corolla paaudze sniedz daudz vairāk, kā to jebkad ir spējis Auris. Tas nav perfekts auto, taču demonstrē pārsteidzoši labas gaitas un vadāmības īpašības, kā arī patiešām pieklājīgu interjeru, kurā ir …
Auto tests
Mazda 3 beidzot ir tajā līmenī, kurā to var saukt par cienīgu alternatīvu Ford Focus vai VW Golf. Lieliska vadāmība, nevainojama montāžas kvalitāte un plašs komforta un drošības aprīkojums, kas papildina noslīpēto dizainu …
Auto tests
Hyundai i30 ir vairākas labas īpašības, turklāt - par ļoti pieņemamu cenu. Tas pilnīgi noteikti ir ievērības cienīgs auto. …