Auto tests
Jeep
Grand Cherokee
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …
Peugeot 3008 pieejams ar 1,2 litru 136 ZS jaudīgu pašuzlādes hibrīda dzinēju vai 1,6 litru 195 ZS plug-in hibrīda spēkstaciju. Abām versijām ir priekšējo riteņu piedziņa, uzlādējamam hibrīdam 100 km/h sasniedzot 7,8 sekundēs. Viegli un bez piepūles. Tas ir ātrāk nekā Toyota C-HR, bet vienlīdzīgi ar 204 ZS jaudīgo Cupra Formentor e-Hybrid. Vēl raženāku jaudu demonstrē BMW X2 un Renault Rafale.
Lai ievērojami palielinātu veiktspēju, kas iet roku rokā ar cenu, var apsvērt arī pilnībā elektrisko Peugeot e-3008, kas attīsta 320 ZS. Tam ir četru riteņu piedziņa, 527 km sniedzamība un 6,4 sekunžu spurts līdz 100 km/h.
3008 pieejama reģeneratīvā bremzēšanas sistēma, kas baterijā uzkrāj enerģiju, kad atlaižat akseleratora pedāli. Bremzēšanas process ir pietiekami efektīvs, lai visai ātri uzlādētu mazo hibrīda akumulatoru, taču tam trūkst labākām reģenerācijas sistēmām raksturīgais vienmērīgums un plūdenums.
Pie bremžu pedāļa jūtības ir jāpierod, jo pedālim ir diezgan liels gājiens, pirms sākam samazināt ātrumu. Brīdi, kad tas beidzot reaģē, ir vieglāk vienmērīgi apstāties nekā ar Peugeot 408.
3008 gaita ir visai stingra, taču labi kontrolējama. Tas attiecas arī uz Allure versiju, kurā ir uzstādīti mazākie 19 collu diski. Salonā sēdošie jutīs gan ātruma vaļņus, gan lūku vākus, taču iekšdedzes 3008 šķiet sakārtotāks un sabalansētāks e-3008.
Dzinējs ir diezgan trokšņains iedarbināšanas brīdī, taču ātri vien tas kļūst harmoniskāks. Elektromotors spēj bez trokšņa nodrošināt automašīnas kustību, savukārt iekšdedzes dzinējs ieslēdzas un izslēdzas nemanāmi. Vēja un ceļa radītie trokšņi salonā teju nav dzirdami, padarot 3008 par ērtu un klusu lielceļu sabiedroto. Jāatzīmē, ka francūzis ir klusāks nekā Cupra Formentor.
3008 vieglais stūres rasts ļauj bez piepūles veikt manevrus mazā ātrumā pilsētvidē, taču atgriezeniskā saite par priekšējo riteņu pozīciju nebūs tik laba kā dažos konkurentos, tāpēc lielāku braukšanas prieku var sagaidīt no Formentor.
Saķere ar segumu ir laba, un, lai gan līkumos virsbūve sašūpojas vairāk nekā Formentor, svārstības nav pārmērīgas. Kopumā var secināt, ka 3008 ir automobilis, kas piemērots braukšanai mierīgākā tempā. Tieši tā, kā brauc vairums ģimeņu.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Jeep fani būs laimīgi, taču, ja pārsvarā jābrauc pa asfaltu, ir pieejamas arī citas alternatīvas ar labākām vadāmības īpāšībām. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Cayenne ir auto, ko pērk ar sirdi, nevis prātu. Tas ir pats sportiskākais auto šajā segmentā, taču arī viens no dārgākajiem. …