Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Peugeot 3008 pieejams ar 1,2 litru 136 ZS jaudīgu pašuzlādes hibrīda dzinēju vai 1,6 litru 195 ZS plug-in hibrīda spēkstaciju. Abām versijām ir priekšējo riteņu piedziņa, uzlādējamam hibrīdam 100 km/h sasniedzot 7,8 sekundēs. Viegli un bez piepūles. Tas ir ātrāk nekā Toyota C-HR, bet vienlīdzīgi ar 204 ZS jaudīgo Cupra Formentor e-Hybrid. Vēl raženāku jaudu demonstrē BMW X2 un Renault Rafale.
Lai ievērojami palielinātu veiktspēju, kas iet roku rokā ar cenu, var apsvērt arī pilnībā elektrisko Peugeot e-3008, kas attīsta 320 ZS. Tam ir četru riteņu piedziņa, 527 km sniedzamība un 6,4 sekunžu spurts līdz 100 km/h.
3008 pieejama reģeneratīvā bremzēšanas sistēma, kas baterijā uzkrāj enerģiju, kad atlaižat akseleratora pedāli. Bremzēšanas process ir pietiekami efektīvs, lai visai ātri uzlādētu mazo hibrīda akumulatoru, taču tam trūkst labākām reģenerācijas sistēmām raksturīgais vienmērīgums un plūdenums.
Pie bremžu pedāļa jūtības ir jāpierod, jo pedālim ir diezgan liels gājiens, pirms sākam samazināt ātrumu. Brīdi, kad tas beidzot reaģē, ir vieglāk vienmērīgi apstāties nekā ar Peugeot 408.
3008 gaita ir visai stingra, taču labi kontrolējama. Tas attiecas arī uz Allure versiju, kurā ir uzstādīti mazākie 19 collu diski. Salonā sēdošie jutīs gan ātruma vaļņus, gan lūku vākus, taču iekšdedzes 3008 šķiet sakārtotāks un sabalansētāks e-3008.
Dzinējs ir diezgan trokšņains iedarbināšanas brīdī, taču ātri vien tas kļūst harmoniskāks. Elektromotors spēj bez trokšņa nodrošināt automašīnas kustību, savukārt iekšdedzes dzinējs ieslēdzas un izslēdzas nemanāmi. Vēja un ceļa radītie trokšņi salonā teju nav dzirdami, padarot 3008 par ērtu un klusu lielceļu sabiedroto. Jāatzīmē, ka francūzis ir klusāks nekā Cupra Formentor.
3008 vieglais stūres rasts ļauj bez piepūles veikt manevrus mazā ātrumā pilsētvidē, taču atgriezeniskā saite par priekšējo riteņu pozīciju nebūs tik laba kā dažos konkurentos, tāpēc lielāku braukšanas prieku var sagaidīt no Formentor.
Saķere ar segumu ir laba, un, lai gan līkumos virsbūve sašūpojas vairāk nekā Formentor, svārstības nav pārmērīgas. Kopumā var secināt, ka 3008 ir automobilis, kas piemērots braukšanai mierīgākā tempā. Tieši tā, kā brauc vairums ģimeņu.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
CUPRA Formentor piedāvā SUV un kupejas dizaina kombināciju, atjautīgu interjeru un labu vadāmību. Lai gan tas nav tik praktisks kā Seat Ateca, salonā var ērti iesēsties četri augumā raženi pieaugušie un tam ir pienācīga …
Auto tests
Hyundai ir paveicis neticamu darbu, uzlabojot Kona krosoveru. Tagad tas ir efektīvs, ietilpīgs un ļoti labi aprīkots mazais SUV, kas pircējiem šķiet patiesi pievilcīgs. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Mazda CX-5 ir daži būtiski plusi, ir arī mīnusi, taču, ja nepieciešams kompakts apvidus auto, tas pilnīgi noteikti ir apsvēršanas cienīgs variants. …