Auto tests
Volkswagen
Amarok pikaps
Amarok varbūt nav tas auto, kas spēs atturēt pircējus no apvidus auto iegādes, taču tas noteikti ir spēcīgs konkurents pikapu kategorijā. …
Trešās paaudzes 3008 ieguvis svaigāko i-Cockpit koncepta iterāciju. Tās kalpo kā labas ziņas tiem, kuriem bija grūtības saprasties ar veco salona izkārtojumu. Šeit joprojām ir augsti novietots instrumentu panelis, ko paredzēts uzlūkot virs mazā stūres rata, bet stūri tagad ir vieglāk novietot ērtā pozīcijā, netraucējot pārskatīt nepieciešamo informāciju.
Vadītāja sēdpozīcija ir pateicīga dažāda auguma braucējiem - priekšējiem sēdekļiem ir pietiekams sānu atbalsts, bet augsti novietotais sēdeklis nodrošina labu apkārtējo pārskatāmību. Masīvās aizmugurējās statnes ierobežo skatu, taču abās aprīkojuma versijās ir iekļauti aizmugurējie distances sensori un atpakaļskata kamera, kas palīdz manevrēt nelielā ātrumā.
Atšķirībā no Toyota C-HR, 3008 krosoveram nav fizisku pogu vai slēdžu gaisa kondicionēšanas sistēmas vadībai, tāpēc ir jāpaļaujas uz skārienekrānu. Temperatūras regulatori ir izvietoti abās ekrāna pusēs un darbojas kā īsceļi, taču tie piepeši pazūd, kad tiek aktivizēts Android Auto vai Apple CarPlay ekrāns (ko tagad var izdarīt bezvadu režīmā).
Zem ventilācijas lūkām iestrādāts atsevišķs skārienpanelis - Peugeot i-Toggle -, kurā var pielāgot biežāk izmantoto funkciju īsceļu rindu. Ikonas ir lielas un ērti nospiežamas, lai arī fizisko pogu risinājums tomēr būtu labāks.
Kas attiecas uz praktiskumu, Peugeot 3008 nodrošina pietiekami daudz vietas gan pasažieriem, gan viņu mantām, jo salona centrālajā daļā ir liela mantu novietne un visai ietilpīgi nodalījumi durvīs.
Aizmugurējos sēdekļos ir vairāk vietas nekā Toyota C-HR. Vidējam pasažierim gan varētu patraucēt masīvā viduskonsole, kas ierobežos komfortu.
Cupra Formentor otrajā sēdekļu rindā ļaus justies ērtāk, taču situācija franču krosoverā nav daudz sliktāka nekā BMW X2, joprojām pārspējot Audi Q3 Sportback.
3008 bagāžnieks ir ietilpīgāks nekā konkurentiem, un tā 588 litru plašums ievērojami apsteidz C-HR un Formentor, kā arī ir nedaudz pārspēj X2 un Renault Rafale.
Bagāžnieka grīdas augstumu ir iespējams pielāgot pēc vajadzības. Aizmugurējo sēdekļu atzveltne ir nolaižama un dalāma proporcijā 40/20/40, padarot 3008 daudzpusīgāku nekā C-HR un Formentor ar 60/40 dalījumu.
Apdares līmeni izvēlēties ir vienkārši, jo piedāvājumā ir tikai divas izvēles - Allure un GT.
Allure kalpo kā krosovera sākumversija, un tā ir ļoti labi aprīkota. Tai ir 19 collu riteņu diski, LED lukturi, brīvroku piekļuves sistēma, divu zonu klimata kontrole, tonējums aizmugures stikliem, noskaņojuma apgaismojums un Apple CarPlay/Android Auto bezvadu savienojamība.
GT versija iepriekšminēto papildina ar Peugeot Pixel LED lukturiem, adaptīvo kruīza kontroli, 21 collas izliekto HD panorāmas I-Cockpit displeju, Alcantara sēdekļu apdari ar apsildi, i-Toggles taustiņiem un priekšējiem distances sensoriem. Ņemot vērā, ka tas ievērojami paaugstina cenu, mēs iesakām palikt pie Allure aprīkojuma līmeņa.
Digitālais instrumentu panelis, kas apvienots ar centrālo informācijas un izklaides skārienekrānu, veido izliektu 21 collas paneli, kas atrodas paneļa augšdaļā. Skārienjutīgais ekrāns vadītājam ir ērti sasniedzams arī brauciena laikā, neliekot ilgi novērsties no ceļa.
Displeja grafika ir skaidra un dzidra, taču dažas no informācijas un izklaides sistēmas izvēlnēm ir sarežģītas, tajās ir pārāk daudz apakšizvēlņu, un ekrāna reakcija varētu būt asāka.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Amarok varbūt nav tas auto, kas spēs atturēt pircējus no apvidus auto iegādes, taču tas noteikti ir spēcīgs konkurents pikapu kategorijā. …
Auto tests
Īstens bezceļu auto ar leģendāru dizainu un mūsdienīgu komforta aprīkojumu. Tomēr tev regulāri jādodas off-road piedzīvojumos, lai to novērtētu, pilsētai tas ir par skarbu. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Audi Q7 ir viens no labākajiem lielā izmēra apvidus auto. Braukt ar to ir pārsteidzoši viegli, tas ir komfortabls, praktisks, pieejams ar ļoti plašu aprīkojumu un demonstrē nevainojamu montāžas kvalitāti. Tas ir dārgs, bet ir …