1,2 litru vieglā hibrīda dzinējs, kas attīsta 136 zirgspēkus, ir lētākā ieejas biļete uz Peugeot 308 saimi. Tas izmanto hibrīda tehnoloģiju, lai palielinātu veiktspēju un degvielas ekonomiju. Standarta komplektācijā tam ir astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, un tas nodrošina pietiekami labu paātrinājumu - 0 līdz 100 km/h tas sasniedz aptuveni 9,3 sekundes. Tas ir nedaudz lēnāk nekā Toyota Corolla 1,8 Hybrid (9,1 sekunde). Lai ietaupītu degvielu, šī tehnoloģija dažkārt ļauj veikt ļoti īsus attālumus, izmantojot tikai elektrisko enerģiju.
Pieejams arī 1,5 litru dīzeļdzinējs, kas attīsta 131 ZS. Tam ir tāda pati automātiskā pārnesumkārba, un tas ir veiktspējīgs jau no zemiem motora apgriezieniem, lai arī būs skaļāks par citām dzinēju alternatīvām.
Visbeidzot, ir arī uzlādējamā hibrīddzinēja (PHEV) versija. Tā apvieno 1,6 litru benzīna dzinēju ar elektromotoru, lai sasniegtu kopējo jaudu 150 ZS - pietiekami, lai padarītu to par ātrāko visā klāstā (100 km/h tas sasniedz 7,6 sekundēs.
PHEV 12,4 kWh akumulators pēc WLTP datiem nodrošina aptuveni 60 km sniedzamību elektriskajā režīmā, lai gan reālajā dzīvē būs grūti nobraukt vairāk nekā 50 km, pirms ieslēdzas benzīna dzinējs.