Pat raženiem braucējiem nebūs problēmu ērti iejusties Peugeot 308 priekšējos sēdekļos. Vieta galvai un kājām ir pietiekami plaša, un ir ļoti maza iespēja, ka jūsu elkoņi saskarsies ar blakus sēdošo personu. Salonā būs daudz sīklietu nodalījumu, kur novietot atslēgas, maku vai jebko citu, ko vēlaties ņemt līdzi.
Braucēji, kuru augums ir virs 1,80m, aizmugurē negribēs atrasties pārlieku ilgi, jo plašums galvai un ceļgaliem nav neizmērojams. Šeit labāk jutīsies mazāki līdzbraucēji, piemēram, bērni. Šāda tipa automašīnās tas ir raksturīgi un līdzīga situācija būs arī Opel Astra, savukārt Škoda Octavia un Ford Focus piedāvās nedaudz lielāku plašumu.
Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir salokāmas dalījumā 60/40, kas ir standarta risinājums ģimenes automobiļiem šajā cenu kategorijā. Ja vēlaties elastīgāku 40/20/40 dalījumu, jums būs jāmaksā vairāk un jāiegādājas vidējās klases Audi A3 vai Mercedes-Benz A-klase.
Ar 412 litru bagāžas nodalījuma ietilpību Peugeot 308 iekšdedzes dzinēja versijas pārspēj lielāko daļu konkurentu (neskaitot milzīgo Škoda Octavia), tāpēc pat ģimenei, kas līdzi ņem visu un vēl vairāk, nevajadzētu rasties problēmām ar brīvdienu bagāžas ietilpību.
Jāatzīmē, ka, izvēloties 308 ar hibrīdiekārtu, bagāžnieka tilpums nedaudz samazinās - līdz 361 litram, lai ietilpinātu 12,4 kWh akumulatoru bloku zem bagāžnieka grīdas.