Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Peugeot 408 salonā ir tikpat neparasts salona iekārtojums kā Peugeot 308 - ar augstu novietotu digitālo instrumentu paneli, uz kuru jāskatās virs mazā stūres rata, nevis caur to. Tas nozīmē, ka dažiem vadītājiem stūre traucēs redzēt displeju - vislabāk ir iesēsties pašiem, lai pārliecinātos, vai jums šāds interjera koncepts ir piemērots.
Salīdzinot ar Peugeot 3008 un citiem SUV, 408 vadītāja pozīciju nevarētu raksturot kā pārlieku augstu, taču tā nav tik zema kā VW Arteon Shooting Brake, tādējādi radot izteiktāku SUV sajūtu.
Redzamība caur priekšējo logu ir apmierinoša, tāpēc jums nebūs sarežģīti pārskatīt krustojumus, taču aizmugures pārskatāmību ierobežo masīvie C statņi.
Par laimi, lai atvieglotu automašīnas novietošanu stāvvietā, pat sākumlīmeņa Allure komplektācijā ir aizmugurējie distances sensori un atpakaļgaitas kamera, savukārt visās pārējās komplektācijās ir arī priekšējie stāvvietas sensori, savukārt 360 grādu kameru var pasūtīt kā papildaprīkojumu.
Citroën C5 X gaisa kondicioniera regulēšana paveicama ar fiziskām pogām, savukārt 408 ir jāiedziļinās skārienekrānā, lai iegūtu nepieciešamos regulējumus, un šis process daudz vairāk novērš uzmanību braukšanas laikā. Neskatoties uz to, to interjeru kvalitāte ir līdzīgi grezna, jo arī 408 ieguvis patīkami mīkstus materiālus.
Priekšā sēdošajiem ir daudz vietas. Tāpat salonā ir izvietotas arī vairāki noderīgi sīklietu nodalījumi un pienācīga izmēra durvju kabatas.
Tas ir garš automobilis, tāpēc vieta kājām aizmugurē ir labāka nekā Cupra Formentor un līdzīga kā VW Arteon Shooting Brake. Arī zem priekšējiem sēdekļiem būs plašums, kur novietot kājas.
Diemžēl izcilajai kāju vietai neatbilst tikpat liela telpa vieta galvām. Augumā raženajiem šeit varētu būt problemātiski nosēdēt, ja plānojat doties garā ceļojumā, turklāt panorāmas jumtu vietu samazinās vēl vairāk.
Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt 60/40 dalījumā, nevis 40/20/40, kā tas ir Opel Astra Sports Tourer.
Bagāžnieka ietilpība ir 536 litri, kas samazinās līdz 471 litram, ja izvēlaties PHEV versiju.
Bagāžniekam vajadzētu būt pietiekami lielam, lai apmierinātu vairuma ģimeņu vajadzības - ar nehibrīda versiju ir vairāk vietas nekā Audi Q3 Sportback -, taču praktiskuma ziņā tas nevar līdzināties labākajiem universāļiem (Arteon Shooting Brake piedāvā 590 litru, bet Škoda Octavia universālis - 650 litru ietilpību).
Allure versijā būs viss nepieciešamais, lai komfortabli varētu braukt ikdienā, taču GT versija tam pievieno priekšējos distances sensorus, adaptīvo kruīza kontroli, elektronisku bagāžas nodalījuma atvēršanu, elektriski nolokāmus un apsildāmus sānu spoguļus, kā arī dažas citas ekstras.
Par papildu maksu pieejama stikla jumta lūka, mākslīgās zamšādas apdare un krāsa pēc jūsu izvēles.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Volkswagen Passat Variant ir elegants, ietilpīgs ģimenes universālis ar plašām aprīkojuma iespējām. Jaunākās paaudzes modelis ir pietiekami labs, lai mestu izaicinājumu pat biznesa klases konkurentiem. …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Volvo V90 interjers, aprīkojuma klāsts un braukšanas pieredze ir ļoti grezna un eleganta. Uzņēmuma autoparka īpašnieki novērtēs plug-in versijas elektrisku diapazonu un attiecīgi zemos nodokļus. …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …