Peugeot 408 salonā ir tikpat neparasts salona iekārtojums kā Peugeot 308 - ar augstu novietotu digitālo instrumentu paneli, uz kuru jāskatās virs mazā stūres rata, nevis caur to. Tas nozīmē, ka dažiem vadītājiem stūre traucēs redzēt displeju - vislabāk ir iesēsties pašiem, lai pārliecinātos, vai jums šāds interjera koncepts ir piemērots.
Salīdzinot ar Peugeot 3008 un citiem SUV, 408 vadītāja pozīciju nevarētu raksturot kā pārlieku augstu, taču tā nav tik zema kā VW Arteon Shooting Brake, tādējādi radot izteiktāku SUV sajūtu.
Redzamība caur priekšējo logu ir apmierinoša, tāpēc jums nebūs sarežģīti pārskatīt krustojumus, taču aizmugures pārskatāmību ierobežo masīvie C statņi.
Par laimi, lai atvieglotu automašīnas novietošanu stāvvietā, pat sākumlīmeņa Allure komplektācijā ir aizmugurējie distances sensori un atpakaļgaitas kamera, savukārt visās pārējās komplektācijās ir arī priekšējie stāvvietas sensori, savukārt 360 grādu kameru var pasūtīt kā papildaprīkojumu.
Citroën C5 X gaisa kondicioniera regulēšana paveicama ar fiziskām pogām, savukārt 408 ir jāiedziļinās skārienekrānā, lai iegūtu nepieciešamos regulējumus, un šis process daudz vairāk novērš uzmanību braukšanas laikā. Neskatoties uz to, to interjeru kvalitāte ir līdzīgi grezna, jo arī 408 ieguvis patīkami mīkstus materiālus.