Auto tests
Škoda
Kodiaq
Škoda Kodiaq ir patiešām praktisks krosovers, kas pieejams ar pilnpiedziņu un septiņu sēdvietu opciju, turklāt – par salīdzinoši zemu cenu. …
Ja neskaita elektrisko versiju, Peugeot 5008 pieejams ar divām dzinēju izvēlēm: parasto hibrīddzinēju un plug-in jeb uzlādējamo hibrīddzinējs (PHEV).
Pirmais no tiem apvieno 1,2 litru benzīna dzinēju ar turbokompresoru un elektromotoru, kas kopā nodrošina 134 ZS. Savukārt PHEV ir lielāks benzīna dzinējs (1,6 litri), lielāka kopējā jauda (192 ZS), un tas var nobraukt līdz pat 48 kilometriem, izmantojot tikai elektrību (vismaz oficiāli), nevis tikai pavisam īsus sprīžus.
Mēs izmēģinājām parasto hibrīddzinēju, un, lai gan tas nav tik ātrs (0-100 km/h mums izdevās sasniegt 10,7 sekundēs salīdzinājumā ar 7,6 sekundēm Nissan X-Trail), tam tomēr ir pietiekami daudz jaudas ikdienas braukšanai.
Vienīgā lieta, kas tam neļauj saņemt visas piecas balles, ir tā sešu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas dažkārt reaģē lēni. Īpaši jūtams tas ir brīdī, kad nepieciešams straujš paātrinājums, savukārt ekonomiskajā un normālā režīmā dzinēja apgriezieni nereti mēdz pārāk ilgi uzkavēties augstajā diapazonā.
Vēl viena joma, kurā 5008 ir pārāks par e-5008, ir bremzēšana. Hibrīda modelis piedāvā vienmērīgāku pedāļa reakciju, atvieglojot vienmērīgu apstāšanos.
Tiesa, tas vairāk ir tendēts svārstīties līkumos nekā Skoda Kodiaq, un vieglā stūres iekārta ir optimizēta bezrūpīgākai stūres grozīšanai stāvvietā, nevis atgriezeniskajai saitei, taču vadāmība kopumā ir tāda, kādu mēs sagaidītu no septiņvietīga SUV.
Turklāt 5008 labāk nekā Kodiaq un Kia Sorento slāpē vēja un ceļa radīto troksni. 1,2 litru benzīna dzinējs ir kluss līdz brīdim, kad nolemjam uzsākt straujāku kustību. Kopumā tas ir relaksējošs automobilis, ar kuru klusumā un komfortā veikt lielus attālumus.
Lai arī kādā ātrumā jūs brauktu, salonā sēdošie baudīs patiesi iespaidīgu komfortu. Hibrīda 5008 ievērojami labāk prot sadzīvot ar ceļa nelīdzenumiem, salīdzinot ar elektrisko e-5008. To pašu var teikt arī par krosovera vadāmību, nostatot to pret X-Trail. Protams, pilsētā būs jūtamas bedres un kanalizācijas lūku vāki, taču 5008 balstiekārta šos šķēršļus absorbē labāk nekā e-5008. Turklāt, braucot lielā ātrumā pa šoseju, 5008 panāk smalku līdzsvaru starp komfortu un vadāmību.
€
Auto tests
Škoda Kodiaq ir patiešām praktisks krosovers, kas pieejams ar pilnpiedziņu un septiņu sēdvietu opciju, turklāt – par salīdzinoši zemu cenu. …
Auto tests
Ģimenes SUV klasē valda ļoti sīva konkurence, taču uz citu modeļu fona Peugeot 3008 spēj izcelties ar moderno un pievilcīgo ārieni. Tam joprojām ir pārdomāts interjers, savukārt slīpais jumts nav būtiski samazinājis salona …
Auto tests
Land Rover Discovery Sport ir kompakts, bet praktisks SUV, kura galvenās iezīmes ir komforts un spēja pārvietoties arī bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Alfa Romeo Stelvio ir itāļu autoražotāja pirmais krosovers, kas noteikti patiks azartiskas braukšanas piekritējiem, taču tā interjers diemžēl nav tik izsmalcināts, kā konkurentiem no Vācijas. …