Auto tests
Volvo
V90 Cross Country
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Tāpat kā visiem mūsdienu Peugeot modeļiem, arī 5008 interjerā ir augsti novietots digitālais instrumentu panelis, kuru var redzēt, skatoties pāri stūres ratam (nevis caur to, kā tas ir vairumā citu automobiļu). Lai gan Peugeot 208 un Peugeot 308 automašīnās šāds izkārtojums var likt īsāka auguma autovadītājiem stūri novietot neērti zemā pozīcijā, 5008 šis koncepts darbojas diezgan labi, neatkarīgi no braucēja garuma.
Tas ir pateicoties tam, ka 5008 priekšējie sēdekļi ir novietoti augstāk - tas arī nodrošina vadītājam labu apkārtējo pārskatāmību. Skatu pāri pleciem nedaudz apgrūtina platās aizmugurējās statnes, taču jau bāzes versijā šim SUV ir aizmugurējie distances sensori un atpakaļgaitas kamera, kas palīdz manevrēt šaurās vietās (360 grādu skata kamera ir pieejama par papildu maksu GT komplektācijā).
Neatkarīgi no izvēlētās komplektācijas, instrumentu panelis organiski saplūst ar multimediju sistēmas skārienekrānu, kuru, pateicoties tā novietojumam paneļa augšdaļā, var lietot, nenovirzot skatienu no ceļa. Tas ir viegli aizsniedzams no vadītāja sēdpozīcijas, turklāt ekrānā redzamais tiek attēlots augstā izšķirtspējā.
Kā mīnuss jāmin tas, ka dažādās izvēlnes un apakšizvēlnes ir izveidotas diezgan sarežģītas. Arī klimata kontroles iestatījumu regulēšanai nav atsevišķu pogu vai slēdžu - tas viss tiek darīts, izmantojot skārienekrānu.
Temperatūras regulatori ir izvietoti abās ekrāna pusēs un darbojas kā īsceļi, taču tie piepeši pazūd, kad tiek aktivizēts Android Auto vai Apple CarPlay ekrāns (ko tagad var izdarīt bezvadu režīmā).
Lai to kompensētu, zemāk ir pieejams atsevišķs skārienpanelis, kur var iestatīt 10 saīsnes visbiežāk izmantotajām funkcijām ar ikonām, kas ir pietiekami lielas, lai tās būtu viegli izmantot brauciena laikā.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūks, savukārt dažādām sīklietām paredzēti vairāki mantu nodalījumi. Lai gan nodalījums zem centrālā roku balsta ir viegli pieejams no abām pusēm, zem paneļa atrodas papildu “slēptuve”, kas novietota tā, ka priekšējais pasažieris tai var piekļūt daudz vieglāk nekā vadītājs.
Pārceļoties uz otro rindu, galvenā atšķirība starp jauno 5008 un tā priekšteci ir tā, ka visi trīs sēdekļi vairs nav vienāda izmēra: divi ārējie tagad ir lielāki par to, kas atrodas viducī. Tas atvieglo dzīvi diviem aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, bet padara mazāk ērtu trešajam - lai gan, ja izvēlaties papildu aprīkojumā pieejamo panorāmas stikla jumta, gara auguma cilvēkiem, visticamāk, šeit būs mazliet par šauru, neatkarīgi no tā, kurā sēdeklī viņi atradīsies.
Piekļuve trešajai rindai ir visai vienkārša - paceļot sviru virs otrās rindas sēdekļa, tie noliecas un pavirzās uz priekšu, atstājot pietiekami lielu spraugu, pa kuru var iekāpt un izkāpt. Un, lai gan trešajā rindā gandrīz nav vietas kājām, ja priekšējie sēdekļi ir pilnībā pabīdīti uz priekšu, ir iespējams sēdēt trim pieaugušajiem vienam aiz otra. Šeit ir daudz vairāk vietas nekā septiņvietīgajā Nissan X-Trail.
Turklāt trešajā rindā ir vairāk vietas galvai nekā vairumam konkurentu, piemēram, Land Rover Discovery Sport vai Mercedes GLB. Tiesa gara auguma pasažieri ērtāk jutīsies Hyundai Santa Fe vai Kia Sorento. Turklāt ir vērts atzīmēt, ka trešajā rindā nav ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumu - tie ir tikai uz diviem ārējiem otrās rindas sēdekļiem.
Tāpat iepriecina fakts, ka visās 5008 versijās pieejamas septiņas sēdvietas, savukārt Skoda Kodiaq ir tikai piecas, ja izvēlaties PHEV versiju.
Brīdī, kad visi septiņi sēdekļi atrodas savā vietā, 5008 bagāžnieka ietilpība ir 348 litri, kas ir līdzīga Santa Fe ietilpībai, taču daļa no bagāžnieka plašuma atrodama arī zem grīdas. Tur ir pietiekami daudz vietas, lai noslēptu no apkārtējo acīm bagāžas nodalījuma plauktu un PHEV uzlādes kabeļus.
Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var mehāniski nolocīt no bagāžnieka puses. Lai arī šis process nav elektrisks, tas ir pietiekami ērts, lai neliktu mums par to raizēties. Piecu sēdvietu izkārtojumā tiek iegūts kolosāls 916 litru plašums. Ja grīdā nolaidīsit arī otrās sēdekļu rindu atzveltnes, tad 5008 faktiski pārvēršas par mazu furgonu.
Mēs uzskatām, ka lētākajā aprīkojuma versijā (Allure) ir viss, kas jums nepieciešams. Tam ir 19 collu vieglmetāla diski, LED priekšējie lukturi, brīvroku piekļuves sistēma, kruīza kontrole, iebūvēta satelītnavigācija, atpakaļgaitas skata kamera un trīszonu klimata kontrole.
Otra izvēle ir GT versija, kas ieguvusi lielākus (20 collu) riteņu diskus, Alcantara apdari, apsildāmu GT stila stūri, apsildāmus priekšējos sēdekļus, Peugeot Pixel LED lukturus, adaptīvu kruīza kontroli un pielāgojamos iToggle taustiņus.
€
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …
Auto tests
Kia Sorento ir liels korejiešu krosovers, kura iegādi ir vērts izvērtēt, ja nepieciešams septiņvietīgs auto, bet nepatīk tradicionālie miniveni. Tiesa gan, tas vairs nav tik lēts, kā agrāk. …
Auto tests
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Auto tests
Seat Ateca ir lētāks nekā Volkswagen Tiguan, it īpaši, ja salīdzina abu marku dārgākās modifikācijas, tomēr starp ne tik bagātīgi aprīkotiem modeļiem cenu atšķirība sarūk. Tomēr, salīdzinot ar Nissan Qashqai, par to …