Testa brauciens

Septiņvietīgs un elektrisks. Ko un par cik piedāvā jaunais Peugeot 5008?
…
Tāpat kā visiem mūsdienu Peugeot modeļiem, arī 5008 interjerā ir augsti novietots digitālais instrumentu panelis, kuru var redzēt, skatoties pāri stūres ratam (nevis caur to, kā tas ir vairumā citu automobiļu). Lai gan Peugeot 208 un Peugeot 308 automašīnās šāds izkārtojums var likt īsāka auguma autovadītājiem stūri novietot neērti zemā pozīcijā, 5008 šis koncepts darbojas diezgan labi, neatkarīgi no braucēja garuma.
Tas ir pateicoties tam, ka 5008 priekšējie sēdekļi ir novietoti augstāk - tas arī nodrošina vadītājam labu apkārtējo pārskatāmību. Skatu pāri pleciem nedaudz apgrūtina platās aizmugurējās statnes, taču jau bāzes versijā šim SUV ir aizmugurējie distances sensori un atpakaļgaitas kamera, kas palīdz manevrēt šaurās vietās (360 grādu skata kamera ir pieejama par papildu maksu GT komplektācijā).
Neatkarīgi no izvēlētās komplektācijas, instrumentu panelis organiski saplūst ar multimediju sistēmas skārienekrānu, kuru, pateicoties tā novietojumam paneļa augšdaļā, var lietot, nenovirzot skatienu no ceļa. Tas ir viegli aizsniedzams no vadītāja sēdpozīcijas, turklāt ekrānā redzamais tiek attēlots augstā izšķirtspējā.
Kā mīnuss jāmin tas, ka dažādās izvēlnes un apakšizvēlnes ir izveidotas diezgan sarežģītas. Arī klimata kontroles iestatījumu regulēšanai nav atsevišķu pogu vai slēdžu - tas viss tiek darīts, izmantojot skārienekrānu.
Temperatūras regulatori ir izvietoti abās ekrāna pusēs un darbojas kā īsceļi, taču tie piepeši pazūd, kad tiek aktivizēts Android Auto vai Apple CarPlay ekrāns (ko tagad var izdarīt bezvadu režīmā).
Lai to kompensētu, zemāk ir pieejams atsevišķs skārienpanelis, kur var iestatīt 10 saīsnes visbiežāk izmantotajām funkcijām ar ikonām, kas ir pietiekami lielas, lai tās būtu viegli izmantot brauciena laikā.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūks, savukārt dažādām sīklietām paredzēti vairāki mantu nodalījumi. Lai gan nodalījums zem centrālā roku balsta ir viegli pieejams no abām pusēm, zem paneļa atrodas papildu “slēptuve”, kas novietota tā, ka priekšējais pasažieris tai var piekļūt daudz vieglāk nekā vadītājs.
Pārceļoties uz otro rindu, galvenā atšķirība starp jauno 5008 un tā priekšteci ir tā, ka visi trīs sēdekļi vairs nav vienāda izmēra: divi ārējie tagad ir lielāki par to, kas atrodas viducī. Tas atvieglo dzīvi diviem aizmugurē sēdošajiem pasažieriem, bet padara mazāk ērtu trešajam - lai gan, ja izvēlaties papildu aprīkojumā pieejamo panorāmas stikla jumta, gara auguma cilvēkiem, visticamāk, šeit būs mazliet par šauru, neatkarīgi no tā, kurā sēdeklī viņi atradīsies.
Piekļuve trešajai rindai ir visai vienkārša - paceļot sviru virs otrās rindas sēdekļa, tie noliecas un pavirzās uz priekšu, atstājot pietiekami lielu spraugu, pa kuru var iekāpt un izkāpt. Un, lai gan trešajā rindā gandrīz nav vietas kājām, ja priekšējie sēdekļi ir pilnībā pabīdīti uz priekšu, ir iespējams sēdēt trim pieaugušajiem vienam aiz otra. Šeit ir daudz vairāk vietas nekā septiņvietīgajā Nissan X-Trail.
Turklāt trešajā rindā ir vairāk vietas galvai nekā vairumam konkurentu, piemēram, Land Rover Discovery Sport vai Mercedes GLB. Tiesa gara auguma pasažieri ērtāk jutīsies Hyundai Santa Fe vai Kia Sorento. Turklāt ir vērts atzīmēt, ka trešajā rindā nav ISOFIX bērnu sēdeklīšu stiprinājumu - tie ir tikai uz diviem ārējiem otrās rindas sēdekļiem.
Tāpat iepriecina fakts, ka visās 5008 versijās pieejamas septiņas sēdvietas, savukārt Skoda Kodiaq ir tikai piecas, ja izvēlaties PHEV versiju.
Brīdī, kad visi septiņi sēdekļi atrodas savā vietā, 5008 bagāžnieka ietilpība ir 348 litri, kas ir līdzīga Santa Fe ietilpībai, taču daļa no bagāžnieka plašuma atrodama arī zem grīdas. Tur ir pietiekami daudz vietas, lai noslēptu no apkārtējo acīm bagāžas nodalījuma plauktu un PHEV uzlādes kabeļus.
Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var mehāniski nolocīt no bagāžnieka puses. Lai arī šis process nav elektrisks, tas ir pietiekami ērts, lai neliktu mums par to raizēties. Piecu sēdvietu izkārtojumā tiek iegūts kolosāls 916 litru plašums. Ja grīdā nolaidīsit arī otrās sēdekļu rindu atzveltnes, tad 5008 faktiski pārvēršas par mazu furgonu.
Mēs uzskatām, ka lētākajā aprīkojuma versijā (Allure) ir viss, kas jums nepieciešams. Tam ir 19 collu vieglmetāla diski, LED priekšējie lukturi, brīvroku piekļuves sistēma, kruīza kontrole, iebūvēta satelītnavigācija, atpakaļgaitas skata kamera un trīszonu klimata kontrole.
Otra izvēle ir GT versija, kas ieguvusi lielākus (20 collu) riteņu diskus, Alcantara apdari, apsildāmu GT stila stūri, apsildāmus priekšējos sēdekļus, Peugeot Pixel LED lukturus, adaptīvu kruīza kontroli un pielāgojamos iToggle taustiņus.
€
Testa brauciens
…
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais E-3008 piesaka vairākus svarīgus jaunumus, bet var droši teikt, ka …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Peugeot e-2008 ir jaunākais modelis Stellantis elektromobiļu saimē, kam tikusi atjauninātā …
Testa brauciens
Pirms četriem gadiem, kad mazās klases krosovers Peugeot 2008 parādījās jaunā, radikāli citā izskatā, mūs …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Vakar Peugeot teica, ka tas ir kupejakrosovers, šodien – ka sedans ar …
Testa brauciens
Peugeot 408 pēc kārtas numura atrodas aiz Peugeot 508, taču pēc izmēriem, dizaina un pat prestiža …
Testa brauciens
Kas tas ir? Šorīt Peugeot teica, ka tas ir coupe - krosovers. Citudien viņi saka, ka tas …
Testa brauciens
Kā zināms, franču ražotājs pēdējos gados mūs ir pārsteidzis ar daudz …
Testa brauciens
Šoreiz TV Autoziņu ēdienkartē moderns elektrisks buss Peugeot e Expert. Paredzēts darbam, toties ļoti glaunā …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 52 400 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Lexus NX |
€ 55 000 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo XC60 |
€ 58 467 |
![]() |
||
Volvo XC40 |
€ 47 433 |
![]() |
Auto tests
Juke piemīt vairākas spēcīgas īpašības, taču daži no mazās SUV klases konkurentiem būs visaptverošāki. …
Auto tests
Jaguar F-Pace ir praktisks krosovers, ar kuru ir patīkami braukt. Finansiāli jēdzīgākais pirkums ir modifikācija ar 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinēju, taču, ja rocība atļauj, V6 motors ir daudz atbilstošāks Jaguar zīmola …
Auto tests
Volvo XC60 joprojām var konkurēt ar jaunākajiem konkurentiem, pateicoties plašajam, augstvērtīgajam interjeram un labi novērtētajam braukšanas un vadāmības līdzsvaram. Tā ir lieliska izvēle, lai gan Audi Q5 ir vēl …
Auto tests
Citroën ë-C3 nav īpaši ātrs un tam nav liela sniedzamība ar vienu uzlādi, taču to var uzskatīt par pragmatisku izvēli. Tas ir pietiekami labi aprīkots kompaktais elektromobilis, kas nerada pārlieku lēta auto iespaidu, turklāt …