Ir pieejami divi benzīna un trīs dīzeļa motori. Visiem (izņemot bāzes versijas 1,5 litru dīzeli) standarta aprīkojumā ir astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba. Peugeot plānos ir arī hibrīddzinējs ar uzlādi no elektrības rozetes, kas būs tiešs VW Passat GTE konkurents. Tomēr tieši dīzeļdzinēji ir tas, ko visbiežāk izvēlas Peugeot pircēji un franču autoražotājs uzskata, ka jaunais 508 šo tendenci nemainīs. Modifikāciju klāsts sākas ar 130 ZS 1,5 litru HDi dīzeļdzinēju, kas varētu būt viens no autoparku un auto nomas uzņēmumu favorītiem. Tam nav ne vainas – līdzīgi kā 1,6 litru dīzeļmotors līdzšinējā modelī, tas nevainojami tiek galā ar 508 svaru, demonstrējot labu degvielas ekonomiju. Mēs vēl neesam izmēģinājuši 163 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļmotoru, taču šī motora 175 ZS versija ir nevainojama. Benzīna motoru faniem – 180 ZS 1,6 litru Puretech, kas ir dinamiskāks, nekā dīzeļi, taču nedaudz skaļāks. Pieejama arī jaudīgāka šī motora versija, ko vēl neesam izmēģinājuši.