Savulaik par ģimenes auto sauktie sedani un universāļi – tādi, kā Ford Mondeo, Mazda6, Volkswagen Passat, Toyota Avensis un citi, tai skaitā Peugeot 508 – savu līdzšīnējo ģimenes auto statusu ir zaudējuši dažnedažāda izmēra krosoveru ietekmē, paliekot galvenokārt kā uzņēmumu autoparku sastāvdaļa.
Šī iemesla dēļ ar katru jauno paaudzi ražotāji cenšas tos tuvināt biznesa klasei – gan ar komforta aprīkojumu, gan braukšanas īpašībām. Ir parādījies tāds modelis kā Volkswagen Arteon, Toyota ir no jauna radījuši Camry, kas aizstās Avensis, arī Opel var lepoties ar Insignia Grand Sport. Šī iemesla dēļ daļa no tiem atkal kļūst interesanta privātajiem pircējiem, kas kaut kādu iemeslu dēļ nebrauc ar Audi, Mercedes vai BMW. Jaunais Peugeot 508 ir spilgts piemērs – ražotājs to sauc par fāstbeku, piecdurvju kupeju, visādi uzsverot faktu, ka tas vairs nav tas savā ziņā pat mazliet garlaicīgais auto, kāds bija līdzšinējās paaudzes modelis. To uzsver gan jaunā 508 dizains, gan salona arhitektūra, gan tādas aprīkojuma ekstras, kādas vēl pirms dažiem gadiem bija rezervētas tikai luksusa auto. Kāds tas ir un cik konkurētspējīgs jaunais Peugeot 508 ir attiecībā pret konkurentiem? Lasi vairāk šajā testā.
Lapa 1 no 4