Varētu domāt, ka Peugeot dizaina komandas iekšienē valdīja manāms satraukums, kad parādījās pirmās ziņas par elektriskā 2008 un izmēros mazākā 208 modeļa ražošanu.
Pircēji vēlēsies redzēt automašīnas dizainu, kas pilnībā atbilst inovatīvajām tehnoloģijām, kas mīt zem virsbūves. Cilvēki vēlas, lai viņu iegādātais elektroauto izceļas. Pareizi?
Līdzīgi kā citi autoražotāji, Peugeot šādai ideoloģijai netic. Šī brīža tendence liecina, ka ar fosilo degvielu darbināmie auto vizuāli īpaši neatšķiras no spēkratiem, kurus darbina elektrība. Tas palīdz elektroauto pircējiem vieglāk spert soli, pārejot no iekšdedzes motora uz dabai draudzīgāku tehnoloģiju.
Šoreiz dizaina ekspertiem bija viegls uzdevums. Papildus jau tā ekstravagantajam dizainam elektriskā versija ieguvusi dažas “e” emblēmas un nelielas izmaiņas dekoratīvajā radiatora režģī. Tiem, kuriem patika standarta 2008 modelis, tie novērtēs arī elektriskās versijas izskatu.
Vai 2008. modelis sniedz ko vairāk, kā īpašu dizainu? Tas ir svarīgs jautājums, jo konkurentu elektroauto tirgū tam netrūkst. Tuvākie sāncenši ir Kia e-Niro, Kia Soul EV un Hyundai Kona Electric.
Uz papīra e-2008 izskatās pārliecinoši. Tā salons nodrošina pietiekami lielu plašumu, 50 kWh akumulators ar vienu uzlādi ļauj veikt vismaz 320 km distanci, bet elektroauto priekšrocības garantēs zemas ekspluatācijas izmaksas. Lasi mūsu e-2008 testu, lai uzzinātu, vai elektriskais krosovers būs labs pirkums.
Lapa 1 no 4