Auto tests
Tesla
Model S
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
e-2008 virsbūves klīrenss nav lielāks kā standarta automašīnai, tomēr tā sēdekļi ir novietoti visai augstu, nodrošinot SUV cienīgu sēdpozīciju.
Stūrei un vadītāja sēdeklim netrūkst regulācijas iespēju, taču nelielais stūres izmērs var sagādāt problēmas. Līdzīgi kā citos saimes modeļos, lai ieraudzītu instrumentu paneli, arī šeit vadītājam nākas skatīties pāri, nevis cauri stūrei. Tas nozīmē, ka ne visiem izdosies atrast ērtu sēdpozīciju.
Līdzīgi kā citiem Peugeot, Citroen un DS modeļiem, klimata kontroles slēdži ir paslēpti multimediju displeja izvēlnēs – fiziski slēdži atvieglotu temperatūras iestatīšanu.
Pat garāka auguma vadītājiem nebūs par šauru e-2008 salonā - vieta galvai, kājām un braucēju pleciem ir pietiekama arī raženākiem pasažieriem.
Mantu glabāšanai paredzētas novietnes durvīs, viduskonsolē, cimdu nodalījumā un zem priekšējā paneļa. Arī nedaudz augstāk atrodas nodalījums, kas vizuāli ir diezgan veiksmīgi nomaskēts. Par papildus maksu šajā vietā iespējams iebūvēt bezvadu viedtālruņa uzlādes platformu.
Par plašumu nevarēs sūdzēties arī aizmugurē sēdošie. Vietas šeit ir vairāk nekā Renault Zoe un Hyundai Kona, līdzīgāko sniegumu uzrādot Kia E-Niro. Bagāžnieka ietilpība būs gandrīz tikpat liela kā Kia E-Niro, vienlaikus ievērojami pārspējot Kia Soul un Kona Electric.
Svarīgi atzīmēt, ka, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēja versiju, elektriskā versija nav zaudējusi savu praktiskumu. Pateicoties veiksmīgajam dizainam, ietilpīgais akumulators nav ietekmējis aizmugurē sēdošo komfortu un bagāžas telpu. Tiesa, zem “motora pārsega” nav paredzēta vieta pat nelielām mantām, kā tas ir dažos konkurentu elektroauto.
Sākot ar Allura Pack aprīkojuma līmeni, krosovers iegūs 3D instrumentu paneli. Tas dod iespēju vadītājam prioritāri sakārtot svarīgāko rādījumu izkārtojumu.
Lai arī vizuālais noformējums ir moderns, spožā saules gaismā rādījumu nolasīšana būs grūtāka nekā Kia e-Niro vai Hyundai Kona Electric.
Bāzes versijas iegūs 7 collu multimediju sistēmu ar sānos novietotām pogām, kas kalpo kā ērti īsceļi dažādām funkcijām, papildinot to ar Apple Carplay un Android Auto savienojamību. Sākot ar GT aprīkojuma līmeni, displeja izmērs tiek palielināts līdz 10 collām. Paneļa augšpusē novietotais ekrāns vizuāli ir pievilcīgs, tomēr tas varēja būt nedaudz atsaucīgāks. Arī zem ekrāna novietotās skārienjūtīgās pogas ne vienmēr rada pārliecību, ka tiešām esam nospieduši īsto funkciju.
Active jeb bāzes aprīkojumā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski, manuālais gaisa kondicionieris ar priekšapsildes funkciju un apsildāmi sānu atpakaļskata spoguļi. Mēs ieteiktu izvēlēties Allure versiju, kurā būs 17 collu diski, automātiskais gaisa kondicionieris, aizmugurējie distances sensori, LED dienas gaismas un pasažiera sēdeklis ar augstuma regulāciju.
GT Line versija būs uzfrišināta ar vairākām kosmētiskām niansēm, taču būtisku tehnisko uzlabojumu šeit nav, savukārt GT Pack ir gluži vienkārši par dārgu.
Vērts atzīmēt, ka lētākās versijas iegūs vienkāršāku automātiskās avārijas bremzēšanas (AEB) sistēmu kā tas ir augstākos aprīkojuma līmeņos. Tas izskaidro to, kāpēc Euro NCAP ieguvis divus atšķirīgus vērtējums – četras zvaigznes bāzes versijā un piecas zvaigznes Allure vai dārgāka aprīkojuma modeļiem. ISOFIX stiprinājumi būs gan priekšējam pasažiera sēdeklim, gan abiem ārējiem sēdekļiem aizmugurē.
Līniju asistents iekļauts bāzes versijā, bet aklās zonas uzraudzības sistēma un adaptīvā kruīza kontrole pieejama tikai pašiem dārgākajiem e-2008.
€
BMW i3 hečbeks |
€ 35 868 |
|
||
Lexus UX300e |
|
|
||
Nissan Leaf hečbeks |
€ 34 590 |
|
||
Peugeot e-2008 |
€ 31 900 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
Auto tests
Tesla Model S ir izcils elektroauto – iekārojams un dinamisks, paceļot šī segmenta mērauklu pavisam jaunā līmenī. Ja tas iederas tavā dzīvesstilā, tā būs izvēle, ko nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Prius ir vislabākā izvēle tiem pircējiem, kas vēlas visai apkārtējai sabiedrībai uzskatāmi demonstrēt savu vēlmi glābt planētu no kaitīgajām emisijām un globālās sasilšanas draudiem. Būdams visu hibrīdu ciltstēvs, …
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Nissan Leaf ir dārgs, taču tam ir niecīgas uzturēšanas izmaksas, labs aprīkojums, komfortabla gaita un laba vadāmība. Ja ir, kur to uzlādēt, tad Leaf var būt labs sabiedrotais dzīvei pilsētā un tās nomalēs. …