Auto tests
Nissan
GT-R coupe
Šis modelis Baltijas valstīs oficiāli piedāvāts netiek, lai to iegādātos pie dīlera, jābrauc uz Eiropu. …
Motora izvēle ir salīdzinoši vienkārša – pieejami tikai divi varianti un abi ir ar četriem cilindriem. Lētākais variants ir 300 ZS 2,0 litru benzīna motors, bet otrs - Cayman S ar 350 ZS 2,5 litru motoru. Abi nodrošina strauju paātrinājumu jau no zema apgriezienu diapazona, kaut gan ir jūtams, ka tas paliek straujāks pie apmēram 2000 apgriezienu sliekšņa, kad savu darbu sāk turbīna. Tomēr virs 3000 apgriezieniem paātrinājums kļūst patiešām iespaidīgs – līdz pat 7000 apgriezieniem un vēl vairāk. Sešpakāpju manuālās transmisijas pārnesumi ir gari, tāpēc sportiskas braukšanas režīmā nereti pietiek tikai ar otro un trešo pārnesumu. Laba opcija ir PDK automātiskā pārnesumkārba, it īpaši tiem pircējiem, kam ikdienā daudz jāpārvietojas pa pilsētu. Tā patiesībā maina pārnesumus ātrāk, nekā tas iespējams ar manuālo transmisiju.
Mēs izmēģinājām Cayman ar papildaprīkojumā pieejamo PASM adaptīvo sporta balstiekārtu, kas ir par 20mm zemāka nekā standarta versijai. Šāda konfigurācija nodrošina atzinības vērtu gaitas komfortu (pēc sporta auto standartiem) pat ar 20 collu izmēra diskiem. Jā, protams, gaita ir pacieta, taču nebūt nešķiet nekomfortabla. Balstiekārtas cietību akcentē vien ilgstoši slikta seguma ceļi un pat tad Cayman nodrošina labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru. Stūre ir ārkārtīgi precīza un informatīva, ļaujot sajust simtprocentīgu kontroli pār auto. Saķere ar ceļu ir iespaidīga un straujās virāžās gandrīz nemaz nav jūtama virsbūves sasvere. Īsāk sakot – Cayman vadāmība ir pavisam citā līmenī, nekā Audi TT, BMW M2 un Jaguar F-Type.
Tiem, kam ir piederējis kāds no iepriekšējo paaudžu Cayman, būs diezgan grūti samierināties ar jaunākās paaudzes modeļa motoru skaņu. Uzvarošo akustisko pavadījumu, kāds līdz šim raksturoja Porsche sākuma līmeņa modeli, tagad aizstājusi monotona rūkoņa.
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
|
||
Ferrari F12 Coupe |
|
|
||
Lamborghini Aventador Coupe |
|
|
||
Lexus LC |
€ 110 000 |
|
||
Maserati GranTurismo Coupe |
€ 118 000 |
|
||
McLaren MP4-12C Coupe |
|
|
||
Nissan GT-R coupe |
€ 85 857 |
|
||
Porsche 718 Cayman |
|
|
||
Subaru WRX STI sedans |
€ 35 990 |
|
||
Toyota GR Supra |
€ 49 990 |
|
Auto tests
Šis modelis Baltijas valstīs oficiāli piedāvāts netiek, lai to iegādātos pie dīlera, jābrauc uz Eiropu. …
Auto tests
Toyota kā šī auto konkurentu ir nolikusi Porsche 718 Cayman, taču patiesībā GR Supra ir atšķirīgs auto – un tas atšķiras arī no Alpine A110. Tas nav tik izveicīgs kā abi minētie, svara ziņā vieglākie auto, taču tas ir …
Auto tests
Porsche 718 Cayman sagādā patiesu braukšanas prieku – tas ir viens no pašiem labākajiem sporta auto uz šīs planētas. …
Auto tests
Subaru WRX STI nav zaudējis savas labākās īpašības, taču lielākajai daļai tikpat ātru konkurentu ir pievilcīgāki interjeri un zemākas lietošanas izmaksas. …