Testa brauciens

Izmēģinām jauno Porsche Panamera e-hybrid
Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām …
Motora izvēle ir salīdzinoši vienkārša – pieejami tikai divi varianti un abi ir ar četriem cilindriem. Lētākais variants ir 300 ZS 2,0 litru benzīna motors, bet otrs - Cayman S ar 350 ZS 2,5 litru motoru. Abi nodrošina strauju paātrinājumu jau no zema apgriezienu diapazona, kaut gan ir jūtams, ka tas paliek straujāks pie apmēram 2000 apgriezienu sliekšņa, kad savu darbu sāk turbīna. Tomēr virs 3000 apgriezieniem paātrinājums kļūst patiešām iespaidīgs – līdz pat 7000 apgriezieniem un vēl vairāk. Sešpakāpju manuālās transmisijas pārnesumi ir gari, tāpēc sportiskas braukšanas režīmā nereti pietiek tikai ar otro un trešo pārnesumu. Laba opcija ir PDK automātiskā pārnesumkārba, it īpaši tiem pircējiem, kam ikdienā daudz jāpārvietojas pa pilsētu. Tā patiesībā maina pārnesumus ātrāk, nekā tas iespējams ar manuālo transmisiju.
Mēs izmēģinājām Cayman ar papildaprīkojumā pieejamo PASM adaptīvo sporta balstiekārtu, kas ir par 20mm zemāka nekā standarta versijai. Šāda konfigurācija nodrošina atzinības vērtu gaitas komfortu (pēc sporta auto standartiem) pat ar 20 collu izmēra diskiem. Jā, protams, gaita ir pacieta, taču nebūt nešķiet nekomfortabla. Balstiekārtas cietību akcentē vien ilgstoši slikta seguma ceļi un pat tad Cayman nodrošina labu gaitas komforta un vadāmības līdzsvaru. Stūre ir ārkārtīgi precīza un informatīva, ļaujot sajust simtprocentīgu kontroli pār auto. Saķere ar ceļu ir iespaidīga un straujās virāžās gandrīz nemaz nav jūtama virsbūves sasvere. Īsāk sakot – Cayman vadāmība ir pavisam citā līmenī, nekā Audi TT, BMW M2 un Jaguar F-Type.
Tiem, kam ir piederējis kāds no iepriekšējo paaudžu Cayman, būs diezgan grūti samierināties ar jaunākās paaudzes modeļa motoru skaņu. Uzvarošo akustisko pavadījumu, kāds līdz šim raksturoja Porsche sākuma līmeņa modeli, tagad aizstājusi monotona rūkoņa.
Testa brauciens
Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Neļaujieties apmānam – jaunais Taycan tikai izskatās tāds pats kā 2019. gada …
Testa brauciens
Cayenne veido vismaz trešo daļu Porsche pārdošanas apjoma. Pagājušā gadā tie bijuši ap 95 000 automašīnu, bet …
Testa brauciens
No ārpuses uzlabotais Porsche Macan varbūt izskatās tāpat kā pirms gada, bet salonā viss ir …
Testa brauciens
Latvijā ieradies jaunais Porsche Taycan Cross Turismo, kas demonstrē lielisku veiktspēju gan trasē, …
Testa brauciens
Porsche Macan ir tāda automašīna, par kuru var jūsmot nekur nebraucot. Motorpārsegam …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes 992. ir platāks, straujāks un izsmalcinātāks, bet vai tas joprojām ir labākais …
Testa brauciens
Vai Macan ir īsts Porsche? Šis ir jautājums uz ko nav viegli atbildēt, jo tas ir modelis, kura vēl pirms pieciem …
Testa brauciens
To, ka Porsche 911 tiek uzskatīts par vienu no visu laiku labākajiem sporta auto, zina daudzi, taču fakts ir …
Ferrari Purosangue |
€ 385 241 |
![]() |
||
Lamborghini Aventador Coupe |
|
![]() |
||
Porsche 718 Cayman |
|
![]() |
Auto tests
Ferrari pūristi var atvilkt elpu – Purosangue nosaka jaunus SUV automobiļu vadāmības standartus. Lai noticētu tam, ko tas spēj, ir jāpiedzīvo Purosangue saķere, līdzsvars un dinamika, turklāt tā V12 motors ir īsts …
Auto tests
Porsche 718 Cayman sagādā patiesu braukšanas prieku – tas ir viens no pašiem labākajiem sporta auto uz šīs planētas. …
Auto tests
Lamborghini Aventador ir unikāls auto, taču supermašīnu klasē ir labāki eksemplāri. …