Auto tests
Maserati
GranTurismo Coupe
Maserati Granturismo ir apveltīts ar lielisku skaņu, jaudīgiem dzinējiem un apburošu izskatu. …
Vadītāja sēdekļa regulēšanas iespēju plašums ir atkarīgs no tā, cik tu esi gatavs par to maksāt. Standarta versijā sēdekli var manuāli bīdīt uz priekšu vai atpakaļ, bet atzveltnes slīpumam ir elektroniska regulēšanas svira. Piedāvājumā ir arī 14 virzienos elektroniski regulējami sēdekļi vai arī sporta sēdekļi, taču visas variācijas nodrošina labu sānu atbalstu noturot tevi vietā straujāku manevru laikā. Patiesībā Sport Plus vai sacīkšu parauga sporta sēdekļi ir nepieciešami vien tiem, kas regulāri plāno savu Cayman izmantot trasēs. Pogu un slēdžu izvietojumā ir ērti orientēties, pat esot kustībā. Paneļa centrā ir infodisplejs, taču par daudzām funkcijām, piemēram navigācijas sistēmu un Bluetooth, ir jāpiemaksā. Audiosistēmu nevar regulēt ar slēdžiem uz stūres, ja vien (uzminēji) tu par to nepiemaksā, turklāt, ja neapmierina standarta audio ar sešiem skaļruņiem, atkal ir jārēķinās ar papildus izmaksām. Daudzi sporta auto ir bēdīgi slaveni ar to, ka zemās sēdpozīcijas un virsbūves īpatnību dēļ ir ierobežota ceļa pārredzamība, taču Cayman šajā ziņā nav daudz, ko pārmest – parkojoties stāvvietā, auto izmēri nav grūti apjaušami, tomēr mēs silti ieteiktu vismaz distances sensorus, lai izvairītos no švīkām vai skrāpējumiem, kas būtu piedodami lētākam auto, bet ne Porsche.
Par spīti tam, ka motors novietots automašīnas vidū, Cayman salonā par vietas trūkumu nesūdzēsies pat gara auguma autovadītāji. Tas ir arī pietiekami plats, lai nebikstītu blakussēdētāju ar elkoni. Sīklietu nodalījumu skaits un izmērs gan ir diezgan trūcīgs, taču vieta viedtālrunim, makam un atslēgu saišķim atradīsies. Vienīgais dzinēja novietojuma trūkums ir tas, ka aizmugures sēdekļu Cayman nav. Toties ir divi bagāžas nodalījumi – viens priekšā un otrs aizmugurē. Neviens no tiem nav īpaši ietilpīgs, taču, sadalot pienākumus, ar Cayman ir iespējams transportēt pāris ceļasomas vai pārtikas veikala iepirkumu maisus. Aizmirsti par golfa piederumu komplektu, ja vien tas nesēž priekšējā pasažiera vietā.
Porsche modeļu standarta aprīkojums tradicionāli ir diezgan skops, un šajā gadījumā tas attiecināms gan uz 718 Cayman, gan 718 Cayman S. Nevienam no tiem standarta aprīkojuma sarakstā nav ne Bluetooth, ne kruīzkontroles, ne navigācijas vai distances sensoru, turklāt šo opciju pievienošana ir relatīvi dārga, vienīgi, pērkot dažādas “pakotnes”, tās iespējams iegūt lētāk. Tiesa gan, lai pasargātu auto tālākpārdošanas vērtību, tas ir jādara – vienalga, ko tas maksā.
Ferrari California rodsters |
€ 160 000 |
|
||
Ferrari F12 Coupe |
|
|
||
Lamborghini Aventador Coupe |
|
|
||
Lexus LC |
€ 110 000 |
|
||
Maserati GranTurismo Coupe |
€ 118 000 |
|
||
McLaren MP4-12C Coupe |
|
|
||
Nissan GT-R coupe |
€ 85 857 |
|
||
Porsche 718 Cayman |
|
|
||
Subaru WRX STI sedans |
€ 35 990 |
|
||
Toyota GR Supra |
€ 49 990 |
|
Auto tests
Maserati Granturismo ir apveltīts ar lielisku skaņu, jaudīgiem dzinējiem un apburošu izskatu. …
Auto tests
Lexus LC ir ātrs un ļoti iekārojams “grand tourer” ar sportisku raksturu, turklāt pārsteidzoši praktisks. LC 500 modifikācijas V8 motors ir fantastisks. …
Auto tests
Ferrari F12 ir viens no šī ražotāja lielākajiem pēdējā laika sasniegumiem. Tas nav tikai visu laiku ātrākais un jaudīgākais Ferrari, tas ir arī viens no pašiem lietojamākajiem. …
Auto tests
Lamborghini Aventador ir unikāls auto, taču supermašīnu klasē ir labāki eksemplāri. …