Testa brauciens

Izmēģinām jauno Porsche Panamera e-hybrid
Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām …
Vadītāja sēdekļa regulēšanas iespēju plašums ir atkarīgs no tā, cik tu esi gatavs par to maksāt. Standarta versijā sēdekli var manuāli bīdīt uz priekšu vai atpakaļ, bet atzveltnes slīpumam ir elektroniska regulēšanas svira. Piedāvājumā ir arī 14 virzienos elektroniski regulējami sēdekļi vai arī sporta sēdekļi, taču visas variācijas nodrošina labu sānu atbalstu noturot tevi vietā straujāku manevru laikā. Patiesībā Sport Plus vai sacīkšu parauga sporta sēdekļi ir nepieciešami vien tiem, kas regulāri plāno savu Cayman izmantot trasēs. Pogu un slēdžu izvietojumā ir ērti orientēties, pat esot kustībā. Paneļa centrā ir infodisplejs, taču par daudzām funkcijām, piemēram navigācijas sistēmu un Bluetooth, ir jāpiemaksā. Audiosistēmu nevar regulēt ar slēdžiem uz stūres, ja vien (uzminēji) tu par to nepiemaksā, turklāt, ja neapmierina standarta audio ar sešiem skaļruņiem, atkal ir jārēķinās ar papildus izmaksām. Daudzi sporta auto ir bēdīgi slaveni ar to, ka zemās sēdpozīcijas un virsbūves īpatnību dēļ ir ierobežota ceļa pārredzamība, taču Cayman šajā ziņā nav daudz, ko pārmest – parkojoties stāvvietā, auto izmēri nav grūti apjaušami, tomēr mēs silti ieteiktu vismaz distances sensorus, lai izvairītos no švīkām vai skrāpējumiem, kas būtu piedodami lētākam auto, bet ne Porsche.
Par spīti tam, ka motors novietots automašīnas vidū, Cayman salonā par vietas trūkumu nesūdzēsies pat gara auguma autovadītāji. Tas ir arī pietiekami plats, lai nebikstītu blakussēdētāju ar elkoni. Sīklietu nodalījumu skaits un izmērs gan ir diezgan trūcīgs, taču vieta viedtālrunim, makam un atslēgu saišķim atradīsies. Vienīgais dzinēja novietojuma trūkums ir tas, ka aizmugures sēdekļu Cayman nav. Toties ir divi bagāžas nodalījumi – viens priekšā un otrs aizmugurē. Neviens no tiem nav īpaši ietilpīgs, taču, sadalot pienākumus, ar Cayman ir iespējams transportēt pāris ceļasomas vai pārtikas veikala iepirkumu maisus. Aizmirsti par golfa piederumu komplektu, ja vien tas nesēž priekšējā pasažiera vietā.
Porsche modeļu standarta aprīkojums tradicionāli ir diezgan skops, un šajā gadījumā tas attiecināms gan uz 718 Cayman, gan 718 Cayman S. Nevienam no tiem standarta aprīkojuma sarakstā nav ne Bluetooth, ne kruīzkontroles, ne navigācijas vai distances sensoru, turklāt šo opciju pievienošana ir relatīvi dārga, vienīgi, pērkot dažādas “pakotnes”, tās iespējams iegūt lētāk. Tiesa gan, lai pasargātu auto tālākpārdošanas vērtību, tas ir jādara – vienalga, ko tas maksā.
Testa brauciens
Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Neļaujieties apmānam – jaunais Taycan tikai izskatās tāds pats kā 2019. gada …
Testa brauciens
Cayenne veido vismaz trešo daļu Porsche pārdošanas apjoma. Pagājušā gadā tie bijuši ap 95 000 automašīnu, bet …
Testa brauciens
No ārpuses uzlabotais Porsche Macan varbūt izskatās tāpat kā pirms gada, bet salonā viss ir …
Testa brauciens
Latvijā ieradies jaunais Porsche Taycan Cross Turismo, kas demonstrē lielisku veiktspēju gan trasē, …
Testa brauciens
Porsche Macan ir tāda automašīna, par kuru var jūsmot nekur nebraucot. Motorpārsegam …
Testa brauciens
Jaunākās paaudzes 992. ir platāks, straujāks un izsmalcinātāks, bet vai tas joprojām ir labākais …
Testa brauciens
Vai Macan ir īsts Porsche? Šis ir jautājums uz ko nav viegli atbildēt, jo tas ir modelis, kura vēl pirms pieciem …
Testa brauciens
To, ka Porsche 911 tiek uzskatīts par vienu no visu laiku labākajiem sporta auto, zina daudzi, taču fakts ir …
Ferrari Purosangue |
€ 385 241 |
![]() |
||
Lamborghini Aventador Coupe |
|
![]() |
||
Porsche 718 Cayman |
|
![]() |
Auto tests
Lamborghini Aventador ir unikāls auto, taču supermašīnu klasē ir labāki eksemplāri. …
Auto tests
Porsche 718 Cayman sagādā patiesu braukšanas prieku – tas ir viens no pašiem labākajiem sporta auto uz šīs planētas. …
Auto tests
Ferrari pūristi var atvilkt elpu – Purosangue nosaka jaunus SUV automobiļu vadāmības standartus. Lai noticētu tam, ko tas spēj, ir jāpiedzīvo Purosangue saķere, līdzsvars un dinamika, turklāt tā V12 motors ir īsts …