Sākotnējais Renault Captur nebija viens no krosoveru segmenta aizsācējiem, taču franču paaugstinātā klīrensa modelim izdevās īstajā laikā ielekt šajā klasē, kas turpina savu popularitātes gājienu.
Par panākumiem lielā mērā jāpateicas oriģinālā Captur pievilcīgajam dizainam, piedāvājot pircējiem dažādas individualizācijas iespējas, kas ļāva savu automašīnu izcelt vēl vairāk.
Par pamatu ņemot pirmās paaudzes veiksmes stāstu, Renault jaunajam modelim piešķīra pilnībā jaunu eksterjeru, vienlaikus dodot iespēju pircējiem personalizēt savu izvēli.
Pareizie soļi sperti arī interjerā. Salonā redzami mīksti apdares materiāli, kvalitatīvāki slēdži un uzlabota multimediju grafika. Pieaugot virsbūves izmēriem, palielināta arī vieta salonā sēdošajiem un bagāžnieka telpa.
Zem motora pārsega var atrasties gan benzīna, gan dīzeļa dzinējs, bet drīzumā klāstu varētu papildināt arī plug-in jeb spraudņa hibrīds.
Kopumā jāteic, ka Captur gājis cauri visai pamatīgām pārmaiņām. Tas nav slikti, ņemot vērā to, cik sīva konkurence valda mazo SUV tirgū. Lai arī Škoda Karoq, Ford Puma un Volkswagen T-Roc šim segmentam pievienojās vēlu, tie sagādā nopietnu sāncensību.
Lai uzzinātu, kā franču krosovers izskatās uz konkurentu fona, lasi jaunā Renault Captur testu.
Lapa 1 no 4