Interjera kvalitāte būs atkarīga no izvēlētās aprīkojuma versijas. Lētākās modifikācijās daudzviet būs jūtama cietākas plastmasas virsmas. Ieguldot naudu bagātīgākās modifikācijās, apdares materiāli būs mīkstāki un taustei patīkamāki gan uz durvīm, gan centrālās konsoles, padarot Captur interjeru pievilcīgāku nekā VW T-Cross un Seat Arona, vienlaikus tikai nedaudz atpaliekot no Škoda Kamiq. Jāatzīmē, ka versijām ar automātisko transmisiju, pārslēgšanās svira varēja būt kvalitatīvāka.
Otrās paaudzes Captur ir pārāk jauns, lai tas iekļūtu What Car? uzticamības reitingā, taču iepriekšējais modelis ierindojās 14. vietā no 18 mazajiem SUV. Spānijā ražotais krosovers apsteidza VW T-Roc un Honda HR-V, bet atpalika no Suzuki Vitara, Peugeot 2008 un Ford Ecosport.
Kā ražotājs, Renault ierindojās vēl zemāk. No 31 zīmola franču auto ražotājs palika priekšpēdējais, uzticamībā pārspējot tikai Land Rover. Renault Captur tiek nodrošināta piecu gadu vai 100 000 km garantija.