Salīdzinot ar Škoda Kamiq vai Ford Puma, šeit priekšējiem pasažieriem galva atradīsies tuvāk griestiem. Ja izvēlēsities papildaprīkojumā pieejamo panorāmas lūku, telpa tiks samazināta vēl vairāk. Salona platums ir pietiekošs, lai braucējiem nebūtu jārīvējas ar pleciem, tāpēc vidēja auguma braucēji šeit jutīsies ērti. Arī nodalījumu šeit netrūkst – līdzās pārnesumu svirai atrodas apjomīga mantu novietne, bet 7AT gadījumā to papildina vēl viena kabata nedaudz zemāk.
Pabīdot aizmugures sēdekļus tuvāk bagāžniekam, iegūtā vieta ir adekvāta. 1,80 m gariem pasažieriem būs jāsēž visai tuvu zemajai jumta līnijai. Ja priekšā sēdošie būs līdzīga auguma, tas visai būtiski ierobežos brīvo vietu ceļgaliem. Augstā logu līnija padara aizmuguri visai klaustrofobisku pat tiem, kuri nav īsa auguma. Vidējam pasažieriem sēdēšanu atvieglos nelielais transmisijas tunelis grīdā, taču līdz Škoda Kamiq plašumiem Captur vēl nav izdevies aizsniegties.
Līdzīgi kā VW T-Cross, arī šeit bagāžnieka un salona telpas plašumu var pielāgot, pabīdot aizmugures sēdekli. Sēdekļa atzveltni iespējams nolocīt attiecībā 60/40, ļaujot vienlaikus pārvadāt gan pasažieri, gan garākus priekšmetus.
Renault apgalvo, ka Captur lepojas ar ietilpīgāko bagāžas nodalījumu klasē, taču šeit ir neliels āķis. Lai to sasniegtu, aizmugures sēdekli jāpiebīda maksimāli tuvu priekšā sēdošajiem, ievērojami samazinot vietu kājām.
Ja tomēr dodat priekšroku pasažieru komfortam un atbīdāt sēdekli tuvāk aizmugurei, bagāžnieka ietilpība būs 422 litri, kas vēl joprojām ir vairāk kā lielākai daļai ģimenes hečbeku, piemēram, Golf, vienlaikus atpaliekot no Kamiq un Puma. Neraugoties uz to, sešus rokas bagāžas čemodānus šeit varēs ievietot bez grūtībām.
Lai uzlabotu praktiskās īpašības, visiem Captur ir regulējams bagāžnieka grīdas augstums. Noliekot grīdu augstākajā pozīcijā teju pilnībā tiek izslēgts ielādes slieksnis, atvieglojot smagu mantu ielikšanu un izņemšanu.