Auto tests
Volkswagen
Golf hečbeks
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Plusi: ir ērts pilsētas apstākļiem jo maziņš auto vairak derētu cilvēkiem, kam nav paredzēts neko daudz vest. Mīnusi: aizmugurējais bampera izliekums varēja būt mazāks un lodziņu lielāku, jo garākiem cilvēkiem būs problēmas redzēt atpakļskata spoguli.
gunars kuzulis, 08/08/2012
Tiešām ļoti ekonomisks auto, pagaidām no visām mašīnām, kas man bijušas - pats ekonomiskākais, jo uz taisnītes ekonomiskā režīmā braucot varēja pat iekļauties 2,7/100, bet kopumā vidējais patēriņš 4,2l uz 100km. Šie dati varētu norādīt uz to, ka mazlitrāžnieks ar visām to raksturojošajām pazīmēm, bet nē, tas atbilstoši savam tilpumam ir ļoti dinamisks un gaitā paklausīgs.
Toties kvalitāte gan pieklibo, salona apdarē izmantota viena no lētākajām plastmasām, kas diemžēl arī ātri nolietojas, tāpat diezgan izteikta problēma ir elektriskie logi, man piemēram bija problēmama ar abiem priekšējiem, nākošā problēma - gultņi, tiesa gan nav baigi dārgie, bet bira.
Un visbeidzot pats galvenais - sprauslas, kas ievērojot mūsu degvielas kvalitāti, domāju, ka problēmas ir sagādājušas daudziem - es piemēram savas braukšanas laikā biju spiests nomainīt visas 4 - t.i., par restaurētu katru 120 Ls, plus darbs un pārējās ar to saistītās izmaksas.
Kopumā braukšana laba un patīkama, līdz brīdim, kad jāsāk remontēt.
aldis siļķe, 03/08/2012
Pluss: liela garenbāze starp sēdekliem +7cm vairāk, ekonomiska - vidējais patēriņš 4,5l uz simta, ja brauc lidz 85km stundā vidējais man sanāca pat 4,1 litri/100km.
Ērta, liela, stabila spraucoties kā kuģis. Laba servisa attieksme Eiro Auto, kas atrodas Skanstes ielā 2. Saku kā vairāku Renault mašīnu īpašnieks.
Mīnuss: salīdzinot ar sedanu, kurš tērēja 3,7/ 3,8 litri uz simta, pārbaudījums, braucot uz Klaipēdu 4 reizes - nu nav tik ekonomiska/
Iesaku citiem. Pozitīvs auto, ģimenes mašīna.
raimonds raimonds, 08/12/2011
Auto iegādājo pirms 4 gadiem no dīlera. Auto ir ideāla pilsētas un sieviešu mašīnīte. Pa šiem gadiem ir "izslimotas" tipiskās Renault slimības - nomainītas indukcijas spoles, nomainīts motora fāzu regulātors (~150Ls) un vēl visādi citādi sīkumi. Reizēm mēdz būt sīkas problēmas ar elektroniku/kontaktiem. Auto ir diezgan stabils uz mūsu nelīdzenajiem ceļiem, motors arī ir gan ekonomisks, bet tanī pat laikā sprigans - vidējais degv.pat pilsēta/šoseja ~6l/100km. Salons arī kluss, ziemā ātri uzsilst, bagāžas nodalījums arī pietiekošs, lai 2 jauni cilvēki dotos ņelielā ceļojumā, arī orģinālā audiosistēmā strādā perfekti. Būtībā šis auto ir tā teikt na ļubiteļa. Personīgi esmu apmierināts ar pirkumu un nākamo auto arī izvēlēšos no Renault saimes.
Kārlis Mūriņš, 05/11/2011
Braucu ar šo auto trešo gadu. Megane Grand Tour "Business line"-komplektācija 2007.g. Motoram nav kur piesieties, sprigans, paātrinājums normāls, uz šosejas apdzīt nav problēma, ekonomija tai pat laikā ar manu smago kāju ir fantastiska 5,5l uz 100km - kombinētajā režīmā! Toties, kas attieca uz visu pārējo ir bēdīgi. Garantijas laikā (2.g.) tika nomainīti stūres stieņi 2X, atbalsta gultnis, un šobrīd ir izdilusi stūres mehānisma bukse, kuru no atsevišķi nomainīt nevar, tikai kopā ar visu stūres mehānismu, kas maksā 560Ls. Salons grab un čīkst. Stūres pastiprinātājs nenormāli jūtīgs, pilsētā labi, bet uz šosejas gaita ir nepārliecinoša. Īsāk sakot neiesaku-nav paredzēts mūsu ceļiem.
Džonijs Bravo, 04/03/2011
Megane II 1,6 16v benzīns, manuāla kārba.
Komplektācija- Privilege. Plusi- ekstras: riepu spiediena kontrole, klimata kontrole, daļēja ādas apdare. Lietus sensors, aptumšojošs spogulis, el logi, spoguļi, sēdekļa apsilde, brīvroku sistēma auto iedarbināšanai, atvēršanai u.c. sīkumi- borta compis, pielokāmi spoguļi, CD maģis, siltumatsarojošs vējstikls, gaismas sensors, pavadošie lukturi, stūres regulēšana augstumā/dziļumā, 8 airbagi utt.
Auto labi vadāms pa asfaltu, ar adaptīvu stūres pastiprinātāju ar pietiekamu bagāžnieka ietilpību. Patīk fīča, kad aizslēdzot auto piespiežot aizslēgšanas pogu 2x aizveras visi logi, kā arī aizmugurējo durvju/logu bloķētājs- ja nobloķē nevar no iekšpuses arī atvērt durvis. Lieliska ērtība ir Start/Stop poga un iespēja atslēgu neizņemt no kabatas.
Mīnusi- maz vietas 2. sēdekļu rindā, vadītāja sēdekli būtu vēlams nolaist zemāk, jo sēdpozīcija augsta - esmu jau sen pieradis, bet sākumā tā likās, tas pats ar gāzes un bremzes pedāli- pa tuvu viens otram- pirmajā mēnesī bija jocīgi, tagad pat neesmu pie tā piedomājis- šķiet ok. Auto ļoti garšo degviela- pa šoseju pamanos notērēt 7- 7,5 l benzīna vai pa pilsētu ~10-11 l.
Te varētu būt mūžīgais jautājums par dizainu- ir tikai atsevišķi eksemplāri ar tik ekstravagantu dizainu- dažiem tas patīk, citi vai nu skaļi vai klusībā kritizē- esmu no tiem, kas ciena šo dizaineru gara darbu.
Jāpiebilst, ka šis ir pirmais kompaktnieks pasaulē, kas ieguva 5 zvaigznes triecientestos 2003.gadā.
Oskars Romka, 02/08/2010
Pozitīvais: 1. Plašs salons, arī aizmugurē sēdošajiem pietiek vietas. Ietilpīgs bagāžas nodalījums. Kvalitatīvi nostrādata salona apdare (nekas negrab) 2. 1.5 dCi ar 105 Zs pietiekoši dinamisks un ekonomisks. Priecē 6 ātrumu manuālā kārba. Ātrumu salonā praktiski nejūt. Nekādu trokšņu braucot pa šoseju, nenogurdina brauciens. 3. Servisa izmaksas pieņemamās cenās. Veicu regulāras apkopes, pagaidām nekādu problēmu. 4. Gaita pārliecinoša pat braucot pa LV ceļiem. Braucot pa bruģi salonā trokšņu līmenis zems. 5. Aprīkojums krietni pārāks par vācu modeļiem, nedaudz atpaliek no japāņu autoražotājiem. 6. Vizuāli pievilcīgs veicot nelielus ieguldījumus (lietie diski, tonēti logi utt.) 7. Vidējais degvielas patēriņš 70% pilsēta/ 30% šoseja ~5.6 - 6 l/100km 8. KASKO, OCTA pievilcīgās cenās. Negatīvais: 1. Straujšs kritums tālākpārdošanas vērtībai. 2. Gaišais salons sagādā nedaudz lielāku uzmanību, bet to pats ietekmē un labo. Esmu apmierināts ar šo auto iegādi.
Gunārs Auzenieks, 30/07/2010
Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.
Auto tests
Septītās paaudzes VW Golf ir labākais no visiem. Ar to ir patīkami braukt, tas ir elegants un kluss, vārdu sakot - viens no pašiem labākajiem mazajiem ģimenes auto. …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Auto tests
Kompaktā Honda Jazz hečbeka lielākais trumpis ir salona un bagāžas nodalījuma ietilpība, ko izceļ dažādos veidos salokāmie aizmugures sēdekļi. Uz ceļa tas nebūs tik aizraujošs kā Ford Fiesta, savukārt Peugeot 208 to …
Auto tests
Hyundai i30 ir vairākas labas īpašības, turklāt - par ļoti pieņemamu cenu. Tas pilnīgi noteikti ir ievērības cienīgs auto. …