Šobrīd par šo auto varu uzrakstīt vairāk, jo ir pagājuši 8 mēneši kopš pie stūres sēžu SAAB 9-5 Vector 2004.g. 3.0 TID.
Kad braucu meklēt auto, gribēju iegādāties Cjrysler Voyager, bet nekur neatradu, tad ieraudzīju šo SAAB'u, protams, pēc iesēšanās piemetās mīlestība no pirmajām sajūtām un nolēmu to iegādāties. Pēc testa brauciena sajūtas palika vēl spēcīgākas. Izgāju skati pa ideālo.
Pēc divām nedēļām bieži rādījās info, ka tosola līmenis pazeminās, to visu laiku pūta garām. Meklēju vainu - devos uz SAAB centru, kur paziņoja, ka jāmaina galvas blīves un pateica, ka tā šim modelim ir vājā vieta, bet pēc novēršanas par to var aizmirst, tātad, rūpnīcas slimība. SAAB centrs remontu ar materiāliem piedāvāja veikt pa Ls 1200, bet nolēmu, ka meklēšu visu pats, tiesa gan, SAAB centrā visu blīvju komplektu dabūju stipri lētāk nekā parastos veikalos pērkot atsevišķi (Ls 250), mainīju kopā ar tēti (darbs dakoti sarežģīts, bet ja tehnika ir, tad ok). Iegādājos lētas daļas no Skandix.de (filtrus, siksnu). Tagad braucu bēdu nezinot, auto tiešām ērts, viss padomāts par cilvēku, katrs, kurš iesēžas ir sajūsmā, Aizmugurē plaši, bet ērti tikai 2 personām. Uzrāviens ņiprs, skaņa fascinējoša, panelis ērts, skaņu sistēma - neatvairāma. Patīkami kluss un dinamisks. Tiešām - visā padomāts par cilvēku, gan par pasažieru, gan par šoferi.
Patēriņš vidēji 6,2l/150km, kur 120km ceļš Madona Rīga un 30km Rīga.
Protams, vēlme aizvien ir mainīt pret Voyager, bet tai pat laikā - grūti atteikties.
Aigars Romulis, 06/12/2011