Testa brauciens

Seat Tarraco: izmēģināts
Seat piesaista arvien lielāku uzmanību Latvijas auto pircēju vidū, un viens no faktoriem ir tas, ka Volkswagen …
Lētākais no dzinējiem ir viena litra TSI ar 110 ZS, kas šāda izmēra automašīnās spēj sev uzticēto uzdevumu paveikt pietiekami labi. Labāka uzrāviena meklējumos jāizvēlas 1,5 litru TSI ar 130 ZS. Šis nebūs gluži elpu aizraujošs paātrinājums, taču tahometra bultiņa sparīgi varēs šauties pat virs 6000 apgr./min. atzīmes.
Dinamikas piekritējiem jālūkojas 1,5 litru benzīna turbomotora virzienā. Spurtā līdz 100 km/h, 150 ZS jaudīgais agregāts tālu neatpaliek no viena otra “karstā” hečbeka.
FR versijas sporta piekare ļauj Leon veikli tikt galā ar līkumotu ceļa posmu. Nelielas virsbūves svārstības un ļoti laba saķere ar segumu nosaka to, ka slaloma braucienu jaunais Leon varēs veikt pārsteidzoši ātri.
Salīdzinot ar Ford Focus ST-Line, spāņu hečbeks var šķist mazāk rotaļīgs, tomēr tam ir veiksmīgāks stūres izsvarojums, sniedzot vadītājam papildus pārliecību braukt ātri. Stūres stingrību var pielāgot centrālajā displejā, piemēram, padarot to īpaši vieglu brīdī, kad cenšaties iespraukties šaurā stāvvietā.
Izvēloties populāro FR aprīkojuma līmeni, Leon tiks aprīkots ar sporta balstiekārtu. Tas būtiski uzlabo hečbeka uzvedību līkumos, neizbēgami ietekmējot arī gaitas komfortu.
Protams, mājupceļā nebūs jāizvēlas garākais maršruts, lai tikai izvairītos no ātruma slāpētājiem, taču ceļa nepilnības pat uz šķietami gluda seguma būs jūtamas krietni vairāk nekā Volkswagen Golf.
Ja komforts ir prioritāte, labāk izvēlēties citu aprīkojuma līmeni, kas būs pieejams ar standarta balstiekārtu un mīkstākiem uzstādījumiem.
Salonā būs dzirdams nedaudz lielāks vēja un ceļa radītais troksnis nekā Focus vai Golf, taču garākos braucienos diskomfortu tas neradīs. Interesanti, ka paātrinājuma brīdī 130 zirgspēku 1,5 litru TSI motora darbību varēs itin labi dzirdēt, savukārt 150 ZS versija strādā rāmāk.
€
Testa brauciens
Seat piesaista arvien lielāku uzmanību Latvijas auto pircēju vidū, un viens no faktoriem ir tas, ka Volkswagen …
Testa brauciens
Zīmolam, kas cer piesaistīt jaunu un stilīgu pircēju auditoriju, mūsdienās noteikti ir nepieciešams kāds krosovers, …
Testa brauciens
Seat Toledo ir hečbeks, kas izskatās pēc sedana …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
CUPRA Leon |
€ 32 700 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 94 306 |
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
||
Škoda Octavia |
€ 22 640 |
![]() |
||
Volvo XC90 |
€ 74 703 |
![]() |
Auto tests
Peugeot 308 iemieso vairākas spēcīgas īpašības – tehnoloģijām piesātinātu salonu, bagātīgu standarta aprīkojumu un dažādas dzinēju izvēles. Diemžēl daudzās jomās to pārspēj citi ģimenes automobiļi. Ja vien …
Auto tests
Mercedes GLE iemieso elegantu salonu, plašu dzinēju klāstu un komfortablu braukšanas manieri, tāpēc ir daudz iemeslu, kādēļ to varam ieteikt. Galvenā problēma ir tā, ka tirgū ir konkurenti, kas ir vēl praktiskāki, …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …