Tarraco balstiekārtas priekšrocība ir tāda, ka septiņvietīgais SUV ir sportiskāks nekā konkurenti. Līkumos tas svārstās mazāk nekā Kodiaq un 5008, taču tas nebūs veikls kā izmēros mazākais Ateca. Stūre ir precīza un viegla, ļaujot visai veikli pārvietoties arī satiksmes plūsmā.
Neraugoties uz apjomīgo virsbūvi, Tarraco ieguvis visai cietus balstiekārtas regulējumus, padarot to sportiskāku nekā radniecīgo Kodiaq. Tas gan neliedz 18 collu diskiem veiksmīgi absorbēt lielāko daļu ceļa nelīdzenumu, pasažieriem sajūtot vien asākas bedres. Ja daudz nākas braukt pa lauku ceļiem, Škoda Kodiaq, Peugeot 5008 un Volkswagen Tiguan Allspace šādos apstākļos būs komfortablāki.
Svarīgi atzīmēt, ka Tarraco ir pirmais SEAT modelis, kuram pieejami arī 20 collu vieglmetāla diski. Tas visai būtiski ietekmēs braukšanas komfortu, salīdzinot ar 18 collu diskiem. Pat Xcellence modifikācijas 19’’ diski nodrošinā mīkstāku braucienu. Stāsta morāle – labāk izvēlēties mazāka izmēra diskus.