Testa brauciens

Pirmie iespaidi par Škoda Elroq elektroauto
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Škoda Elroq vadītāja pozīcija ir lieliska. Tiesa gan, piemēram, Tesla Model Y, jūs sēžat nedaudz augstāk, kas ļauj justies kā pie SUV stūres.
Sēdekļa, pedāļu un stūres savstarpējais novietojums ir ļoti labs, un tādu pašu novērtējumu ir pelnījis sēdekļu sniegtais sānu atbalsts, kas ļauj justies ērtāk, izbraucot līkumus.
Citiem vārdiem, šajā iekārtojumā labi pārdomāts ir pilnīgi viss, ieskaitot nelielo digitālo vadītāja displeju, kurš paliek redzams neatkarīgi no stūres novietojuma.
Elroq ir samērā dziļš priekšējais panelis, taču redzamība krustojumos nav sliktāka kā Model Y vai VW ID.5. Tiesa, skats uz aizmuguri ir ierobežots, ko ietekmē salīdzinoši mazais logs, bet šī ir problēma, kas skar daudzus jaunos SUV.
Škoda Elroq dāsni piedāvā dažādu sīklietu glabāšanas iespējas. Piemēram, “peldošajā” viduskonsolē blakus transmisijas pārslēgam ir paliktnis, un vēl viens paliktnis atrodas glāžu turētāju priekšā. Papildus tam – liels laukums zem konsoles. Lielās durvju kabatas ir izoderētas ar filcu, tāpēc jūsu mantas braukšanas laikā negrabēs.
Salona priekšdaļā pasažieru telpa ir ļoti laba, taču Elroq īpaši izceļas aizmugurē. Pat izteikti gara auguma pasažierim būs vieta gan kājām, gan galvai, turklāt aizmugurējie sēdekļi piedāvā nedaudz lielāku atbalstu augšstilbiem nekā Renault Scenic un Tesla Model Y.
Pateicoties tam, ka Elroq jau sākontēji tika izstrādāts kā elektromobilis, tam ir plakana grīda. Tādējādi aizmugurē relatīvi ērti var sēdēt trīs pasažieri.
Bagāžas nodalījuma tilpums Elroq ir labs, bet ne labākais. 470 litru bagāžnieks ir ietilpīgāks nekā Kia EV3 (460 litru), bet mazāks nekā Scenic (545 litri). Scenic bagāžniekā (zem iekšējā pārsega) mēs varējām ievietot septiņus rokas koferus, bet Elroq – sešus.
Diemžēl Elroq nav priekšējā bagāžnieka. Tāpēc mēs iesakām izvēlēties pakotni Transport, kas ietver tīklu zem bagāžas nodalījuma iekšējā pārsega (kabeļa glabāšanai) un augstumā regulējamu grīdas paneli. Augstākajā pozīcijā zem paneļa izveidojas paliels nodalījums un attiecīgi samazinās sliekšņa augstums, atvieglojot smagu mantu ielikšanu un izņemšanu.
Elroq ir 60/40 attiecībā nolokāma aizmugurējo sēdekļu atzveltne, kas ir ērti, bet ne tik praktski kā Renault Scenic, kam tā nolokāma 40/20/40 attiecībā. Toties jūs dabūjat slēpju lūku, un, kaut nolocītā stāvoklī atzveltne neveido pilnīgi horizontālu virsmu, tas neapgrūtina garu priekšmetu pārvadāšanu.
Elroq ir pieejams divos izpildījumos – Essence, Selection un SportLine.
Labā ziņa ir tā, ka Essence izceļas ar visai bagātīgu standarta aprīkojumu. Tajā ietilpst pilns drošības un braukšanas palīgsistēmu komplekss, automātiskā klimata iekārta, kruīza kontrole, divu spieķu ādas stūre u.c.
Selection ir bagātīgs standarta aprīkojums ar SMART pakotni, kas ietver divu zonu klimata iekārtu, SMART pakotni ar apsildāmiem priekšējiem sēdekļiem un stūri, savienoto navigāciju, kā arī sakabes āķa sagatavi, braukšanas rezīmu sistēmu u.c.
Selection pienākas arī, piemēram, dizaina pakotne Loft, kas aprīkojumu papildina ar salona LED apgaismojumu.
Par siltumsūkni salona apsildei gan jāpiemaksā pilnīgi visos Elroq izpildījumos.
€
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Testa brauciens
Kodiaq ir lielākais SUV, RS ātrākais, saliekot kopā dabūjam Škoda Kodiaq RS. Modernizētos …
CUPRA Born |
€ 39 990 |
![]() |
||
CUPRA Tavascan |
€ 51 500 |
![]() |
||
GWM ORA 03 |
€ 26 995 |
![]() |
||
Hyundai Ioniq 5 |
€ 45 990 |
![]() |
||
Lexus UX300e |
|
![]() |
||
Nissan Ariya |
€ 39 591 |
![]() |
||
Škoda Elroq |
€ 34 700 |
![]() |
||
Subaru Solterra |
€ 49 900 |
![]() |
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
![]() |
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
![]() |
Auto tests
Ja dzīvojat pilsētā un vēlaties iegādāties kompakto elektrisko SUV, UX300e ir pievilcīgs kandidāts. Tas ir bagātīgi aprīkots un tam piemīt izcilā Lexus uzticamības reputācija. Tomēr, ja šis kalpos kā ģimenes auto, ir …
Auto tests
Nissan Ariya ir labi aprīkots un praktisks elektriskais SUV, kas pieejams ar divu kapacitāšu akumulatoriem. Jāatzīst, ka daudzi konkurenti ir labāk vadāmi un spēj ātrāk tikt uzlādēti. Sākuma līmeņa 63 kWh Engage šķiet …
Auto tests
CUPRA Born ir iemiesojis visas labās īpašības no VW ID.3, pievienojot tam nedaudz izsmalcinātāku interjeru un asāku vadāmību. Visizdevīgākā ir sākumlīmeņa 63 kWh versija, un, lai gan tas stipri lētāks par saviem dažiem …
Auto tests
Hyundai Ioniq 5 apvieno izteiksmīgu izskatu ar labu sniedzamību, mierīgu braukšanas manieri un plašu salonu. Mūsuprāt, visracionālākā versija ir aizmugures riteņu piedziņas modelis Premium komplektācijā. …