Testa brauciens
![](https://www.whatcar.lv/news/large/5fc076be0dffa1404bafefe2204a07e7.jpg)
Pirmie iespaidi par Škoda Elroq elektroauto
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Škoda Kamiq vadītāja pozīcija daudzējādā ziņā ir ļoti laba. Sēdeklis ir regulējams plašā diapazonā (tostarp tam ir regulējams jostasvietas balsts), nodrošina labu sānu atbalstu līkumos un ir ērts, braucot ilgi.
Stūresratu var regulēt lielā amplitūdā augstumā un dziļumā, un priekšējā paneļa pogām ir loģisks izvietojums. Škoda ir saprātīgi saglabājusi tradicionālos klimata kontroles slēdžus (braucot tumsā, tie ir izgaismoti!). Tādējādi vadība ir parocīga un šķiet patīkams izņēmums pasaulē, kurā pamatfunkcijas arvien biežāk tiek iespiestas infoizklaides ekrānos.
Tad kādēļ ne piecu zvaigžņu vērtējums? Tas viss ir saistīts ar augstumu – dabā Kamiq nav daudz augstāks par hečbeku. Ja vēlaties paaugstinātu, SUV raksturīgu sēdvietu pie stūres, būsiet vīlušies. Mazo SUV klasē Ford Puma un VW T-Cross un T-Roc vadītāju novieto augstāk.
Toties jums nebūs iemesla sūdzēties par vietas trūkumu pat tad, ja jūsu auguma garums ir virs vidējā. Vietas kājām un galvām ir ļoti daudz (to neierobežo arī pēc izvēles pieejamais panorāmas stikla jumts). Turklāt jums ir labāks skats uz visām pusēm nekā daudzos konkurentos, tostarp Puma un Toyota C-HR. Tas tāpēc, ka samērā šaurie priekšējie jumta balsti un lielais stiklotais laukums efektīvi izskauž aklās zonas.
Priekšējo durvju kabatas nav tās lielākās, taču tajās ir vieta lielai ūdens pudelei. Salona priekšdaļā ir arī pienācīga izmēra cimdu nodalījums, neliela niša sīknaudai un liels nodalījums aiz stāvbremzes.
Lai gan Kamiq un Seat Arona/VW T-Cross ir kopīgs tehniskais pamats, Kamiq ir garāka riteņu bāze, tādējādi arī plašāks salons, īpaši aizmugurē.
Tas nozīmē daudz vietas kājām – ievērojami vairāk nekā Ford Puma, Seat Arona, T-Cross un Lexus LBX un nedaudz vairāk nekā VW T-Roc. Gara auguma pasažieris jutīsies komfortabli pat aiz gara auguma vadītāja. Savukārt Kamiq relatīvi kastveidīgā forma nodrošina daudz vietas aizmugurējo pasažieru galvām.
Kamiq nav bīdāmo aizmugurējo sēdekļu, ar ko var lepoties T-Cross, vai arī praktiskās slēpju lūkas, kas pieejama T-Roc modelī, un priekšējā pasažiera sēdekli nav iespējams nolocīt. Aizmugurējo sēdvietu atzveltni var nolocīt 60/40 attiecībā.
Toties Kamiq trumpis ir bagāžas nodalījuma ietilpība. Mums izdevās Kamiq aizmugurē ietilpināt septiņus rokas koferus (zem iekšējā pārsega), kas ir līdzvērtīgi T-Roc un pārspēj Juke (seši), LBX (seši) un T-Cross (pieci).
Tomēr T-Roc ir nedaudz vairāk vietas, jo bagāžnieks ir nedaudz garāks un platāks, bet vēl ietilpīgāks ir tikai Puma atjautīgais bagāžnieks, kurā ierūmējām astoņus koferus.
Ja vien Kamiq neaprīko ar regulējamo bagāžnieka grīda, veidojas paaugsts iekraušanas slieksnis, un nolaistas aizmugurējo sēdekļu atzveltnes veido pakāpi. Tāpēc šis nedārgais papildaprīkojums ir iegādes vērts.
Škoda Kamiq tiek piedāvāts trīs izpildījumos – Essence (no 21 300 eiro), Selection (no 23 780 eiro) un Monte Carlo (no 26 480 eiro).
Pamata variantā pircēji saņem visu durvju elektriskos logus, elektriskos spoguļus, gaisa kondicionētāju, priekšējo sēdekļu apsildi, dalītu aizmugurējo sēdekļu atzveltni un kruīza kontroli.
Selection un sportiskais Monte Carlo izpildījums “atslēdz” pieeju visam aprīkojumam, paplašinot komforta un multivides funkcijas. Piemēram, priekšējie Matrix LED lukturi, ko nevar uzstādīt Essence, Selection ir pieejami par papildu maksu, bet Monte Carlo ietilpst standarta aprīkojumā. Tāpat Monte Carlo bāzes izpildījumā ietilpst pakotne Convinience, kas ietver bezatslēgas piekļuvi, priekšējos un aizmugurējos parkošanās sensorus, atpakaļskata kameru, kā arī braukšanas režīma pārslēgšanu.
€
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Laiks skrien ātri. Vēl tikai trīs gadi, un mēs varēsim svinēt 20. dzimšanas …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Kopš 2002. gada pazīstamais Citroën mazauto, pārkāpjot ceturtās …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
Paplašinot savu SUV modeļu klāstu, Volkswagen ar jauno Tayron sniedz vēl plašāku telpas un komforta izjūtu …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Citroen C4 |
|
![]() |
||
Citroen C5 X |
€ 36 990 |
![]() |
||
Ford Mondeo hečbeks |
€ 22 100 |
![]() |
||
Kia Stinger |
|
![]() |
||
Opel Insignia sedans |
€ 18 483 |
![]() |
||
Peugeot 308 |
€ 28 400 |
![]() |
||
Seat Leon hečbeks |
€ 17 500 |
![]() |
||
Škoda Superb |
€ 23 644 |
![]() |
||
Škoda Kamiq |
€ 21 230 |
![]() |
Auto tests
Labs, tehnoloģiski moderns auto. Taču līdera statusu klasē tas nespēj nodrošināt. Hečbeka versija ir plašāka. …
Auto tests
Ford Mondeo hečbeks ir ļoti ietilpīgs, tam ir labs gaitas komforts un vadāmība, kā arī nevainojama trokšņu izolācija. 1,6 litru tilpuma dīzeļmotors ir gana jaudīgs un ekonomisks. …
Auto tests
Mazo SUV klasē Škoda Kamiq ir kā malks svaiga gaisa. Tas ir lielāks, ar labāk nostrādātu salonu un ērtāks nekā Seat Arona un VW T-Cross, turklāt tam ir atjautīgi risinājumi, kas palīdz mazināt ģimenes ikdienas stresu. …
Auto tests
Modernizētais Citroën C4, jo īpaši ar tā sākumlīmeņa kārdinošo cenu, ir ievērības vērts. Tas ir ikdienā viegli vadāms auto, būdams kluss un ērts. Turklāt tas ir izdevīgs veids, kā iegādāties kupejas tipa apvidus auto. …