Testa brauciens

Pirmie iespaidi par Škoda Elroq elektroauto
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Ja vēlaties SUV ar augstu sēdpozīciju, Škoda Kodiaq jums patiks. Tas ir tāpēc, ka, sēžot pie stūres, auto šķiet masīvs un augsts, kaut ne tik augsts kā Land Rover Discovery.
Sēdekļi sniedz drošu atbalstu, un sēdvietu veido labs sēdekļa-stūres-pedāļu trīsstūris.
Patīkams pārsteigums ir trīs apaļās pogas uz priekšējā paneļa: tās nodrošina gan klimata, gan dažādu citu funkciju vadību – no audio sistēmas skaļuma līdz braukšanas režīmiem.
Redzamība uz priekšu ir laba, jo priekšējie jumta balsti ir salīdzinoši šauri. Arī manevrēšana atpakaļgaitā nav tik nervoza kā ar dažiem citiem automobiļiem šajā klasē.
Salona telpas ziņā Kodiaq spēlē vienā līgā ar Hyundai Santa Fe un Kia Sorento, tiesa, šie automobiļi ir nedaudz platāki.
Kodiaq otrā rinda pilnīgi noteikti nav ekonomiskā klase. Abās ārējās sēdvietas ērti jutīsies 185+ cm gari cilvēki pat tad, ja priekšējie sēdekļi ir pabīdīti uz aizmuguri, bet vidējā sēdvieta ir pietiekami plata, lai braucējs tajā nejustos iespiests.
Vairāk vietas otrajā rindā ir tikai Santa Fe un Sorento. Šie divi arī piedāvā plašākus trešās rindas sēdekļus, ar kuriem Kodiaq gadījumā būs apmierināti neliela auguma braucēji (arī tāpēc, ka iekāpšanai aizmugurē nepieciešams zināma izveicība).
Kodiaq otrās rindas sēdekļus var bīdīt garenvirzienā un tiem var regulēt atzveltnes leņķi, lai pielāgotu salona telpu pasažieru vai kravas pārvadāšanai. Trešās rindas sēdekļi nolaistā veidā iegulst bagāžas nodalījuma grīdā, un to pacelšana un nolaišana ir ļoti vienkārša.
Papildus tam salonā ir milzīgas, izoderētas durvju kabatas, divi cimdu nodalījumi un citas vietas sīklietu glabāšanai.
Kodiaq ir viens no lielākajiem bagāžas nodalījumiem savā klasē – oficiālais rādītājs ir 910 litru. Septiņu sēdvietu versijā tas ir nedaudz mazāks, taču praksē šī atšķirība ir nebūtiska. Vēl viens pluss – pat aiz paceltiem trešās rindas sēdekļiem ir pieejama vieta bagāžai (345 l).
Bagāžas grīdai ir regulējams augstums, un zem tās veidojas atsevišķs nodalījums. Izņēmums ir uzlādējamais hibrīds, kurā šo vietu aizņēmis gaitas akumulators.
Škoda Kodiaq tiek piedāvāts trīs izpildījumos – Selection, SportLine un RS, no kuriem pēdējais ir paredzēts tikai mašīnām ar jaudīgāko benzīna dzinēju.
Tā vieglā hibrīda audomobilis maksā no 36 680 eiro, 150 ZS dīzeļauto no 40 700 eiro, bet uzlādējamais hibrīds no 42 470 eiro. Atšķirība starp Selection un SportLine ir ap 4000 eiro.
Selection izceļas ar salīdzinoši bagātīgu standarta aprīkojumu, bet SportLine paver piekļuvi dažādām dizaina ekstrām, to skaitā 19+ collu diskiem, eksterjera elementiem, īpašai salona apdarei u.tml.
€
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Testa brauciens
Kodiaq ir lielākais SUV, RS ātrākais, saliekot kopā dabūjam Škoda Kodiaq RS. Modernizētos …
Alfa Romeo Stelvio |
€ 36 990 |
![]() |
||
Audi Q5 |
€ 45 500 |
![]() |
||
Citroen C3 |
€ 15 990 |
![]() |
||
Citroen ë-C3 |
€ 24 490 |
![]() |
||
Citroen C5 Aircross |
€ 32 190 |
![]() |
||
CUPRA Terramar |
€ 35 500 |
![]() |
||
CUPRA Formentor |
€ 31 900 |
![]() |
||
Dacia Duster |
€ 11 310 |
![]() |
||
Hyundai Kona |
€ 30 990 |
![]() |
||
Hyundai Tucson |
€ 28 490 |
![]() |
||
Jaguar F-Pace |
€ 45 900 |
![]() |
||
Kia Niro |
€ 22 490 |
![]() |
||
Lamborghini Urus |
|
![]() |
||
Land Rover Range Rover Evoque |
€ 35 900 |
![]() |
||
Land Rover Discovery Sport |
€ 37 200 |
![]() |
||
Mazda CX-5 |
€ 22 760 |
![]() |
||
Nissan Juke |
€ 16 300 |
![]() |
||
Nissan Qashqai |
€ 26 541 |
![]() |
||
Peugeot 3008 |
€ 32 500 |
![]() |
||
Peugeot 5008 |
€ 35 900 |
![]() |
||
Peugeot 2008 |
€ 22 400 |
![]() |
||
Renault Kadjar |
€ 19 410 |
![]() |
||
Renault Captur |
€ 15 490 |
![]() |
||
Škoda Karoq |
€ 28 970 |
![]() |
||
Škoda Kodiaq |
€ 36 680 |
![]() |
||
Subaru Forester |
€ 35 900 |
![]() |
||
Subaru Crosstrek |
€ 33 900 |
![]() |
||
Suzuki Jimny |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki SX4 S-Cross |
€ 15 900 |
![]() |
||
Suzuki Vitara |
€ 14 719 |
![]() |
||
Toyota RAV4 |
€ 24 000 |
![]() |
||
Toyota C-HR |
€ 32 900 |
![]() |
||
Volvo V90 Cross Country |
€ 53 764 |
![]() |
Auto tests
Kia Niro ir konkurētspējīgs CO2 līmenis un laba degvielas ekonomija …
Auto tests
Subaru Crosstrek ir lieliski piemērots apvidus apstākļiem un ir patiešām labi aprīkots - īpaši, ja runa ir par drošības aprīkojumu. Ja plānojat biežāk uzturēties uz asfaltēta ceļa, labāk izvēlēties kādu no tā ģimenes …
Auto tests
Ja nepieciešams komfortabls, kluss, ietilpīgs un kvalitatīvs premium līmeņa auto, kas spēj braukt arī bezceļa apstākļos – jaunā Q5 izvēli nevajadzēs nožēlot. …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …