Auto tests
Peugeot
308 hečbeks
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
1,0 litra benzīna turbomotors pieejams 95 un 115 ZS jaudas versijās. Spēcīgākais no tiem ir patiesi ņiprs, esot gatavībā paātrināties gan zemā motora apgriezienu diapazonā, gan veikli aizsteigties pa priekšu citiem apdzīšanas brīdī. Tas noteikti ir azartiskāks par Kia Ceed izmantoto viena litra motoru un kalpo kā mūsu favorīts.
Ja ikdienā plānojat salonā uzņemt pasažierus un bagāžu, var izvēlēties 1,5 litru TSI ar 150 ZS, kas nodrošinās lielāku griezes momentu zemos un vidējos motora apgriezienos.
1,6 l TDI dīzeļdzinējs daudzējādā ziņā atpaliek no iepriekšminētajiem benzīna agregātiem. Protams, tas ir ekonomiskāks par benzīna agregātiem, taču paātrinājuma ziņā tas būs līdzvērtīgs 1,0 litra TSI, vienlaikus būtiski atpaliekot no 1,5 l TSI. Tāpat bažas rada arī tā cena, ar ko iepazīsimies izmaksu sadaļā.
Neatkarīgi no laika apstākļiem, Scala nodrošina labāku saķeri ar ceļu kā Mazda 3 un Kia Ceed. Ar standarta balstiekārtu līkumos būs jūtama neliela virsbūves sašūpošanās. Ja tas kļūst par traucēkli, adaptīvās piekares sporta režīms šīs svārstības ierobežos līdz minimumam.
Tomēr jāņem vērā, ka tie ir papildus ieguldījumi, turklāt Scala vadāmība ar šiem uzlabojumiem nepārspēs Ford Focus iespēto, kas šajā lauciņā uzskatāms par segmenta līderi. Protams, Škoda vadāmība ir precīza un labi izsvarota, taču tā nav tik izsmalcināta un informatīva kā Focus.
Ar standarta balstiekārtu, Scala demonstrē vienu no labākajiem sniegumiem savā klasē. Čehu hečbekam izdodas absorbēt ceļa nelīdzenumus labāk kā Kia Ceed, Mazda 3 un Ford Focus, nedaudz atpaliekot no VW Golf. Par papildus maksu Scala var aprīkot ar adaptīvo piekari, kas ļaus pēc vajadzības iestatīt stingrākus balstiekārtas regulējumus, taču tas atspēlēsies gaitas komfortā.
Strauja paātrinājuma brīdī, trīscilindru 1,0 l TSI radīs nelielu vibrāciju, kas būs jūtama gan uz stūres, gan pedāļiem. Tiesa, tas mazais agregāts būs mierīgāks kā Kia Ceed 1,0 litra motors, kas īpaši būs jūtams uz šosejas. Četrcilindru 1,5 l TSI būs vēl harmoniskāks, savukārt 1,6 l TDI būs klāsta trokšņainākais pārstāvis. Pārvietošanās pilsētā ar Scala ir vienkārša – pie akseleratora, bremžu un sajūga pedāļu darbības ātri vien var pierast un tie nesagādās vadītājam negaidītus pārsteigumus.
No balstiekārtas būs dzirdami nedaudz vairāk trokšņi kā klusākajos ģimenes auto pārstāvjos, ko papildina arī vēja un ceļa radītā papildus dūkoņa. Ja salona klusums ir prioritāte, Ford Focus, Mazda 3 un VW Golf šo darbiņu paveiks labāk.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Auto tests
Honda Civic sniedz patīkamas braukšanas sajūtas, tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un plašs drošības pamataprīkojums. Žēl, bet infosistēma joprojām ir tikpat sarežģīta, kā iepriekšējā modelī. …
Auto tests
Škoda Octavia varbūt nav pats stilīgākais auto šajā klasē, taču tas ir viens no labākajiem - komfortabls un ietilpīgs. Prātīgi komplektējot savu pirkumu, to var iegūt par ļoti labu cenu. …
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …