Auto tests
Peugeot
308 hečbeks
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Scala ir viens no lētākajiem ģimenes hečbekiem, pārspējot pat līdzīgi aprīkota Ford Focus piedāvājumu. Tomēr ir viens “bet”. Tiek prognozēts, ka Scala tālākpārdošanas vērtība nebūs tik stabila kā konkurentiem, to starpā arī Focus, liekot to pirmajiem īpašniekiem zaudēt vairāk naudas.
Degvielas ekonomija ir viena no čehu hečbeka stiprajām pusēm. 1,0 litra TSI reālos apstākļos patērēs mazāk kā 7 l/100km, bet 1,6 l TDI tuvāk pieciem litriem. Pat 1,5 litru TSI nebūs pārlieku liela apetīte. Jāņem vērā, ka dīzeļdzinējs maksās dārgāk kā benzīna versijas, tāpēc būs daudz jābrauc, lai atpelnītu šīs sākotnēji veiktās investīcijas.
Šajā brīdī kļūst skaidrs, kāpēc Octavia maksā nedaudz vairāk kā Scala. Paneļa augšdaļa dažviet redzami mīkstāki materiāli, taču kopumā šeit varēs atrast vairāk cietas plastmasas virsmu kā izmēros lielākajā radiniekā.
Uz konkurentu fona Škoda atpaliek no Mazda 3 kvalitatīvā interjera, taču pēc izskata un sajūtām nostājas virs Ford Focus.
Scala ir pārāk jauns modelis, lai būtu iekļauts 2019. gada What Car? izturības reitingā, taču Škoda zīmols ierindojās devītajā pozīcijā 31 auto ražotāja konkurencē. Tas ir labāk kā Volkswagen un Seat, pārspējot pat premium markas – Mercedes-Benz un Porsche. Visiem Scala ir ražotāja garantija - 4 gadi ar 120 000 km nobraukuma ierobežojumu.
Neatkarīgi no aprīkojuma līmeņa, katrs Scala būs aprīkots ar diviem priekšējiem un sānu gaisa drošības spilveniem, līniju asistentu, signalizāciju, ātruma ierobežotāju un automātisko bremzēšanas sistēmu (AEB). Par papildus maksu šim klāstam var pievienot aklās zonas uzraudzības sistēmu un drošības spilvenu vadītāja ceļgaliem.
Individuālajās kategorijās Scala uzrādījis labus rezultātus Euro NCAP testos, taču Mazda 3 kopējais sniegums atzīts par nedaudz drošāku.
€
Alfa Romeo MiTo hečbeks |
€ 16 835 |
|
||
Alfa Romeo Giulietta hečbeks |
€ 18 544 |
|
||
Audi A3 hečbeks |
€ 20 587 |
|
||
Audi A3 Sportback |
€ 21 110 |
|
||
Audi A3 sedans |
€ 22 387 |
|
||
Citroen C4 hečbeks |
€ 13 480 |
|
||
Citroen DS4 hečbeks |
€ 16 300 |
|
||
Ford Focus hečbeks |
€ 15 050 |
|
||
Honda Civic |
€ 19 180 |
|
||
Honda Jazz Hybrid |
€ 21 200 |
|
||
Hyundai i30 hečbeks |
€ 14 400 |
|
||
Kia Ceed hečbeks |
€ 16 239 |
|
||
Mazda 3 |
€ 21 590 |
|
||
Mercedes-Benz A-Klase hečbeks |
€ 24 070 |
|
||
Nissan Pulsar hečbeks |
€ 14 990 |
|
||
Opel Astra hečbeks |
€ 14 626 |
|
||
Opel Corsa |
€ 12 990 |
|
||
Peugeot 308 hečbeks |
€ 14 147 |
|
||
Peugeot 208 |
€ 13 300 |
|
||
Renault Megane |
€ 14 670 |
|
||
Škoda Octavia |
€ 14 606 |
|
||
Škoda Scala |
€ 15 350 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
||
Toyota Corolla hečbeks |
€ 16 490 |
|
||
Toyota Yaris |
€ 13 900 |
|
||
Volkswagen Jetta sedans |
€ 16 451 |
|
||
Volkswagen Golf hečbeks |
€ 16 687 |
|
||
Volvo V40 hečbeks |
€ 24 052 |
|
Auto tests
Peugeot 308 nav slikts auto, taču tas atpaliek no augstajiem standartiem, kādus nosprauduši tādi konkurenti kā VW Golf vai Škoda Octavia. …
Auto tests
Kia Cee'd ir nopietns konkurents labākajiem paraugiem šajā klasē, tāpēc pilnīgi noteikti ir apsvēršanas vērts variants. …
Auto tests
Renault Megane ir labs komforta un drošības aprīkojums, taču ne braukšanas īpašību, ne praktiskuma ziņā tas neapdraud šīs klases līderus. …
Auto tests
Mercedes A-Klase spēj sagādāt braukšanas prieku, taču papildaprīkojums var stipri sadārdzināt auto cenu. Izvēle jāizdara uzmanīgi. …