Stūres pozīcijai ir plašas regulācijas iespējas. Sēdekļi ir pietiekami komfortabli, lai arī daži braucēji varētu vēlēties lielāku sānu atbalstu un plašāku sēdekļa pamatni, tāpēc pirms auto iegādes izmēģiniet, vai varat atrast ērtu sēdpozīciju. Sēdekļa augstuma un jostas vietas regulēšana ietverta jau standarta aprīkojumā.
Dārgākajās Scala versijās analogo instrumentu paneli aizstās digitālais ekrāns, modernā veidā attēlojot svarīgāko braukšanas informāciju.
Attiecībā uz salona ergonomiku, Škoda saglabājusi tradicionālos slēdžus un pogas galvenajām komforta funkcijām, tostarp arī klimata kontrolei. Tas būtiski atvieglo ierīču pārvaldību brauciena laikā, it īpaši laikā, kad liela daļa konkurentu jau pārgājuši uz skārienjūtīgo pogu risinājumu.
Pat augumā raženiem braucējiem nenāksies ar galvu pārbaudīt griestu apšuvumu. Sēdekļus iespējams pabīdīt tālu uz aizmuguri, atvieglojot sēdēšanu pasažieriem ar garām kājām. Svarīgākā atšķirīgā starp Scala un čeha konkurentiem – šeit būs šaurāks, priekšā sēdošajiem atrodoties tuvāk viens otram.
Priekšā atradīsies vieta arī dažādām mantām. Durvju kabatās un cimdu nodalījumā vietas būs pietiekami daudz, tāpat sīklietas varēs novietot nodalījumā zem priekšējiem sēdekļiem un pie ātrumpārslēga.
Apkārtējā pārredzamība ir patiesi pārsteidzoša. Pateicoties šaurajām statnēm, skats uz priekšu un pāri plecam ir plašāks kā Ford Focus, Opel Astra, un Mazda 3. Atskaitot bāzes versiju, pārējās Scala modifikācijas iegūs aizmugures distances sensorus, bet par papildus maksu ekstru sarakstu var papildināt ar priekšējiem sensoriem un atpakaļskata kameru.
Vērtīgs bonuss ir pamatversijā iekļautie LED tuvās gaismas lukturi, kas naktī ceļu izgaismos labāk kā halogēnā optika lētākajās Ford Focus un Kia Ceed versijās. Pilnie LED lukturi ir daļa no papildaprīkojuma.