Testa brauciens

Ģimenes auto ar 1 l/100 km patēriņu – Škoda Kodiaq iV plug-in hibrīda lietotāja pieredze
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Škoda Superb Combi ir pieejams ar trim benzīna dzinējiem, diviem dīzeļdzinējiem un kā plug-in hibrīddzinējs (PHEV), taču visām versijām standarta aprīkojumā ir DSG automātiskā pārnesumkārba.
Ja esat privātpersona, labs risinājums ir sākumlīmeņa 1,5 litru benzīna dzinējs ar 150 ZS. Tajā izmantota viegla hibrīda tehnoloģija, kas palielina veiktspēju un degvielas ekonomiju, tāpēc, lai gan, kāpjot stāvumā, tam ir jāstrādā vairāk nekā dīzeļdzinējiem, tomēr tam būs visa nepieciešamā jauda, ja vien neplānojat izmantot Superb Combi kā smagu piekabju vilcēju.
Turklāt 1,5 l TSI m-hybrid ir vienmērīga jaudas padeve un lielāko daļu laika tas ir samērā kluss, savukārt līdzvērtīgs dīzeļdzinējs (2,0 l TDI ar 150 ZS) paātrinās straujāk, bet kopumā ir trokšņaināks. Īpaši skaļi tas izklausās pilsētā. Ja vien jūs nevelkat piekabes vai regulāri nebraucat lielus attālumus, mēs ieteiktu izvēlēties benzīna dzinēju.
Ko darīt, ja vēlaties braukt ar savu Superb Combi kā ar elektromobili? Šim nolūkam jums būs nepieciešams 1,5 l TSI iV PHEV (ārēji uzlādējams hibrīds), kura jauda ir 204 ZS. Tas oficiāli var nobraukt vairāk nekā 100 km, izmantojot akumulatoru un motoru, pirms ieslēdzas benzīna dzinējs. Tas ir aptuveni tikpat, cik VW Passat PHEV, un tālāk nekā līdzvērtīgs BMW 5. sērijas Touring, Mercedes C klases universālis, Peugeot 508 SW vai Mercedes E klases universālis.
Ar standarta balstiekārtu un mazāka izmēra riteņu diskiem, Superb universālis ir visai komfortabls. Piekare veiksmīgi absorbē arī brangākus guļošos policistus, taču uzsvars uz komfortu būs jūtams līkumotā ceļu posmā, universālim nedaudz šūpojoties.
Adaptīvā piekares kontrole pieejama par papildu maksu, ja vien neizvēlaties bagātīgo Laurin & Klement aprīkojuma līmeni. Balstiekārtai pieejami trīs režīmi – Normal, Sport un Comfort. Kā vēsta nosaukums, pēdējais nodrošina mīkstāko gaitu, taču ūdensgultai līdzīgā gaita dažiem varētu neiet pie sirds. Pārējos režīmos Superb kļūs stingrāks, nelabprāt uztverot ceļa nelīdzenumus.
Lai arī kuru režīmu izvēlētos, mēs ieteiktu izvairīties no 19 collu disku iegādes, pretējā gadījumā lielākas bedres stipri satricinās Superb mierīgo gaitu.
Superb universālī uzsvars likts uz komfortablu braucienu, nevis sportisku gaitu. Priekšpiedziņas versijām būs pietiekoša saķere, taču jaudīgākajām modifikācijām pieejamā pilnpiedziņa rādīs vēl labāku sniegumu uz sniegota ceļa.
Nelielā ātrumā stūre ir viegla, atvieglojot manevrēšanu pilsētas robežās. Uz šosejas tā kļūst stingrāka, taču stūres sistēmas atsaucība ir pārāk maza, lai vedinātu uz sportiskāku braucienu. Ja straujāka braukšanas maniere ir nepieciešamība, ir vērts izvēlēties progresīvo stūres iekārtu.
Volkswagen Passat uz līkumota ceļa būs nedaudz iedvesmojošāks, taču sportiskas braukšanas piekritēji visdrīzāk izvēlēsies premium klāstu – Audi A4 Avant un BMW 3. sērijas Touring.
Lielākā ātrumā būs dzirdama vēja šņākoņa no vējstikla un sānu spoguļiem. Lielāka izmēra diski un riepas palielinās fona troksni. Arī no balstiekārtas dažkārt dzirdami daži trokšņi, taču līdzīgi būs arī Superb konkurentiem. Ja vēlaties maksimāli kvalitatīvu skaņas izolāciju, vācu premium lauciņš sniegs lielāko gandarījumu.
Gan uz stūres, gan pedāļiem būs jūtama dīzeļdzinēja radītā vibrācija. Uzkrītošāk tas būs paātrinājuma brīdī, taču mierīgā braucienā uz šosejas to diezin vai sajutīsiet. Kā noprotams, benzīna dzinēji būs klusāki, it īpaši spraudņa hibrīds, kas prot strādāt arī elektriskajā režīmā.
€
Testa brauciens
Kā vienā automašīnā apvienot ģimenes vajadzības, aktīvas darba gaitas un zemas ekspluatācijas izmaksas? …
Testa brauciens
Kas tas ir? Jaunākais papildinājums Škoda elektromobiļu …
Testa brauciens
Škoda markas automobiļiem ir veiksmīgākā cenas un snieguma attiecība visā Volkswagen …
Testa brauciens
Teju katrs jaunais Škoda modelis jau no pirmās dienas pretendē uz savas klases dižpārdokļa statusu, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Volkswagen grupai ieviešot otrās paaudzes uzlādējamā hibrīda tehniku, …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Jaunais Škoda Superb seko pārbaudītai formulai, ko ļoti veiksmīgi sastādījuši un …
Testa brauciens
KAS TAS IR? Škoda Kamiq ir mazākais un finansiāli pieejamākais čehu autoražotāja krosovers. …
Testa brauciens
Kā zināt, ka pa priekšu brauc jaunākā modeļu gada Škoda Karoq? Protams, pēc uzraksta uz …
Testa brauciens
Kas tas ir? Kopš Škoda vēsturiskās debijas lielo SUV klasē pagājuši gandrīz pieci gadi, …
Audi A6 Avant |
€ 57 100 |
![]() |
||
Mazda 6 universālis |
€ 21 860 |
![]() |
||
Mercedes-Benz E-klases universālis |
€ 65 461 |
![]() |
||
Opel Astra Sports Tourer |
€ 15 332 |
![]() |
||
Peugeot 408 |
€ 31 900 |
![]() |
||
Škoda Superb Combi |
€ 34 220 |
![]() |
||
Toyota Corolla Touring Sports |
€ 17 590 |
![]() |
||
Volkswagen Passat universālis |
€ 21 214 |
![]() |
||
Volvo V90 |
€ 50 329 |
![]() |
Auto tests
Opel Astra Sports Tourer ir labs ģimenes universālis, kas piedāvā lielu ietilpību par pieņemamu cenu, kā arī mūsdienīgas aprīkojuma opcijas, kādas parasti redzamas vien klasi augstākos auto. …
Auto tests
Audi A6 Avant nevar lepoties ar pašu lielāko bagāžnieku, taču tas joprojām ir ļoti praktisks universālis, kas ir ērts, labi vadāms un bagātīgi aprīkots. Mūsu iecienītākā versija ir 2,0 litru TDI dīzeļdzinējs. …
Auto tests
Mercedes E klases universālis nav lēts, taču tas ir elegants un ļoti izsmalcināts. Tas ir arī ērts, viegli vadāms, labi aprīkots un pārliecinošs luksusa klases pārstāvis. E 300e plug-in hibrīddzinējs ir patiesi racionāla …
Auto tests
Peugeot 408 ir patīkams salons un bagātīgs aprīkojums. Citroën C5 X, kas ir radniecīgs ar Peugeot 408, ir komfortablāks, taču 408 ir lētāks, turklāt plug-in hibrīds spēj mērot garāku distanci. 1,2 litru hibrīda versija ar …